Lijkt mij een goed idee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:52 schreef Hathor het volgende:
Ik zet er een kratje bier op dat ie zelf ook uit de weg word geruimd.
Dit dus. Van mij hoeft het ook niet zo maar hij heeft nou eenmaal dezelfde rechten als elke andere gevangene verder... Zou me alleen niet zo heel tof voelen als Volkert buiten de beschermde gevangenismuren denk ikquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:52 schreef Hathor het volgende:
Dan zuip ik er 1 op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:52 schreef Hathor het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef waht het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij nu een baard en ander kapsel.
Gewoon in de Stevinstraat langs de bakker geweestquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
alsof ie niet al eerder met verlof is geweest
Het is een blonde knakker. Maar het idee kan kloppen.quote:
Nee is op de Utrechtse Heuvelrug geweest, weliswaar onder bewaking ivm eigen veiligheid maar een vakantiehuisje met familieledenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon in de Stevinstraat langs de bakker geweest
Sowieso nooit begrepen dat hij er geen TBS voor heeft gekregen.. Deze man mag eigenlijk nooit meer vrijkomen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee is op de Utrechtse Heuvelrug geweest, weliswaar onder bewaking ivm eigen veiligheid maar een vakantiehuisje met familieleden
TBS is een behandeling, geen straf. Voor TBS moet je dus ziek zijn, en dat was 'ie niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:11 schreef GJonline het volgende:
[..]
Sowieso nooit begrepen dat hij er geen TBS voor heeft gekregen.. Deze man mag eigenlijk nooit meer vrijkomen.
Syndroom van Asperger.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
TBS is een behandeling, geen straf. Voor TBS moet je dus ziek zijn, en dat was 'ie niet.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dubbel:
Volkert van der Graaf mag geen 6 jaar strafvermindering krijgen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |