Ja hier zet ik ook al mijn geld op in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:49 schreef Silenus het volgende:
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze in haar hoofd al afscheid van je had genomen.
Ja triest genoeg wel, ik baal er wel van. Als we bij elkaar waren was het gewoon perfect behalve dan dat het leek alsof niemand het mocht weten van ons.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus jullie gingen uit elkaar door Facebook?
Tsjah, misschien is het goed dat het uit is, wat voor liefde is het dan als jullie door Facebook uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:51 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja triest genoeg wel, ik baal er wel van. Als we bij elkaar waren was het gewoon perfect behalve dan dat het leek alsof niemand het mocht weten van ons.
Ik ben 22 zij is 24.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Tja jammer maar soms gaat het uit
vooral als iemand niet eerlijk kan zijn
Tja we zijn ook door facebook bij elkaar gekomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah, misschien is het goed dat het uit is, wat voor liefde is het dan als jullie door Facebook uit elkaar gaan
Ik vind het een mooi opzetje voor een nieuw Carry slee boekquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:46 schreef SunTzu het volgende:
Gisteren zijn ik en mijn vriendin uit elkaar gegaan.
Een tijd terug vertelde ze dat ze een stalker had en hem niet moest.
Vervolgens zag ik een bericht op facebook waarop ze hem bedankte ergens voor.
Ik nam haar mee naar de bios en naar het buitenland en tagde haar op facebook.
Maar ze untagde haarzelf telkens alsof ze bang was dat iemand het zou zien. Ze had haar facebookaccount op mijn telefoon ingelogd toen we in Duitsland waren maar er was geen verbinding dus ze gaf de telefoon weer terug aan mij.
Toen we weer in Nederland waren en ik haar thuis had afgezet, zag ik dat mijn telefoon weer verbinding had en was ingelogd. Ik was toch wel nieuwsgierig en ging kijken in de berichten tussen haar en die "stalker". Daar vond ik berichten waarop ze steeds met elkaar aan het flirten waren en een afspraak wilde maken om elkaar eindelijk een keer te zien.
Ik heb haar er gisteren over aangesproken dat ze zichzelf untagde maar ze zei: "En? Je moet er niet meer achter zoeken!" Vervolgens vroeg ik of ze wist dat ze haar Facebook aan had laten staan. Ze wist het en zei: "Dus alles op Facebook is echt? Niet dan?"
Ik zei: "Meid ik snap gewoon niet waarom je moet liegen over dingen, je hoef het niet uit te leggen maar dat je maar weet dat ik compleet eerlijk tegen je ben geweest over alles.
Dus ik zei dat het leek alsof ze bang was dat iemand zag dat we samen waren.
Toen riep ze: "Ik ben niet bang maar het is gewoon irritant, maar ik hoef niks aan je uit te leggen.
Tja balen... ben ik te ver gegaan?
Dat zegt genoeg, want misschien zoekt ze zo weer een ander via facebook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben 22 zij is 24.
Ik heb nog een Apple wireless toetsenbord van haar en wil zeggen dat ze 'm mag hebben maar dan moet ze 'm zelf maar ophalen.
[..]
Tja we zijn ook door facebook bij elkaar gekomen
All's wel that ends well. Op Facebook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef SunTzu het volgende:
oh sorry jullie klonken als 16quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben 22 zij is 24.
Ik heb nog een Apple wireless toetsenbord van haar en wil zeggen dat ze 'm mag hebben maar dan moet ze 'm zelf maar ophalen.
[..]
Vanaf december, ja ik weet dat ze een leger aan jongens in de friendzone heeft zitten die ze allemaal dingen voor haar laat doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, want misschien zoekt ze zo weer een ander via facebook.
Hoe lang hadden jullie iets?
good riddance danquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Vanaf december, ja ik weet dat ze een leger aan jongens in de friendzone heeft zitten die ze allemaal dingen voor haar laat doen.
Conclusie, ze is een aandachtshoer en je verdient iets beters.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Vanaf december, ja ik weet dat ze een leger aan jongens in de friendzone heeft zitten die ze allemaal dingen voor haar laat doen.
Dit dus. QFTquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Conclusie, ze is een aandachtshoer en je verdient iets beters.
Nou nou nou... je hoeft niet gelijk nu alle vrouwen als stront te gaan behandelen, daar wordt de wereld ook niet beter vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:21 schreef SunTzu het volgende:
En de dag dat we naar Duitsland gingen bleef ze ook zeggen: "Niemand gaat vreemd bij mij"
Echt ik tref het ook weer altijd, het is tijd dat ik weer mijn oude ik word en fuck chivalry en shit.
als je je anders voordoet dan je bent wegens een meisje is dàt misschien sowieso het eerste dat je moet veranderen...quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:21 schreef SunTzu het volgende:
Echt ik tref het ook weer altijd, het is tijd dat ik weer mijn oude ik word en fuck chivalry en shit.
Nee ik doe mezelf niet anders voor, maar ik zet wel altijd mijn beste been voor. Ik hou er wel van om een beetje moeite te doen voor een meid. Tja ze leek in mijn ogen perfect, je zou het ook echt helemaal niet verwachten als je haar ziet. Ze heeft een heel schattig en onschuldig overkomen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als je je anders voordoet dan je bent wegens een meisje is dàt misschien sowieso het eerste dat je moet veranderen...
Is 1 of andere kerel die later dokter wordt, ik las een bericht waarin stond dat ze van hem hield.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:16 schreef S29 het volgende:
Maar die stalker was dus haar stille aanbidder ?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Is 1 of andere kerel die later dokter wordt, ik las een bericht waarin stond dat ze van hem hield.
Het kan best zijn dat ze met hem aan het kloten/spelen was, maar als ze het niet wil uitleggen of kan uitleggen dan zoekt ze het maar lekker uit.
Ik heb maandag sowieso al afgesproken om met wat andere meiden uit te gaan, in Eindhoven waar zij dus woont![]()
Maar ik baal er wel van, ze leek zo perfect in mijn ogen.
Ja ik weet ook dat ik het gewoon moet laten gaan, maar het is zo raar dat zij geen contact zoekt met mij en verder niks wil vertellen en ik heb ook nog spullen van haar waarvan ik denk dat ze die wel terug wil. Ze voelt zich natuurlijk gewoon betrapt en kan mij daarom niet erover aanspreken denk ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:33 schreef Flixxy het volgende:
Klinkt cliche, maar als je daar overheen kunt stappen ben je over paar maanden weer helemaal t mannetje.
Naar mijn inziens goede keuze gemaakt, er zit iets helemaal niet goed.
Zou er zelf niet over beginnen. Haar probleem. Als ze het niet op komt halen, doorverkopen/weggooien of houdenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:39 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja ik weet ook dat ik het gewoon moet laten gaan, maar het is zo raar dat zij geen contact zoekt met mij en verder niks wil vertellen en ik heb ook nog spullen van haar waarvan ik denk dat ze die wel terug wil. Ze voelt zich natuurlijk gewoon betrapt en kan mij daarom niet erover aanspreken denk ik.
Laat het daar bij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:37 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb haar net een SMS gestuurd dat ik het jammer vind dat het zo is gegaan.
dit en ga zeker niet om de paar dagen weer eventjes contact zoeken. Onderneem niets meer richting haar! Het is over, hoe moeilijk dit ook lijkt.quote:
Ja dat klopt heb afgelopen weekend dan ook weer wat meiden leren kennen maar het is toch klote omdat ik met haar over zoveel dingen kon praten, ze is ook de eerste vriendin die een universitaire opleiding heeft afgerond. Ik wilde zeggen dat het raar is dat mensen zich zo anders voor kunnen doen maar ik ben zelf ook ooit die klootzak geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:05 schreef soklos het volgende:
Clichématig zei hij: "Er zijn nog genoeg andere vissen in de zee "
tot zo ver je eigenwaarde / weerstand. Zorg dat je 100% zeker weet dat je niet aan het lijntje wordt gehouden...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:44 schreef SunTzu het volgende:
OMFG ze heeft me weer toegevoegd op facebook en we zijn nu aan het chatten.
die zou ik dr hoe dan ook geven, beetje kansloos dat niet te doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef SunTzu het volgende:
Voorzichtig zijn we een beetje aan het vragen wat we de afgelopen dagen hebben gedaan, maar volgens mij doet ze aardig zodat ze later haar spullen kan terug pakken.
Ja ze mocht het ook wel terughebben eigenlijk maar dan moest ze het zelf maar op komen halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
die zou ik dr hoe dan ook geven, beetje kansloos dat niet te doen
Je hebt gewoon gelijk en ik loop gewoon bijna in de val.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef rozecroc het volgende:
Eerst was het een stalker, toen hield ze van hem en nu is het omdat ze hem stiekem zo zielig vindt. Intussen voelt ze zich gigantisch aangevallen zodra jij haar daarop aanspreekt. Ik zou die alarmbellen van je even ontroesten want ze werken duidelijk onvoldoende.
Zij jou vergeven? Dit is de wereld op zijn kop. Zij wilt alleen weten wat je nog meer gelezen hebt om haar excuus goed rond te krijgen/verzinnen. Ik snap dat het moeilijk is als je gek op iemand bent, maar ik zou proberen de eer aan jezelf te houden en niet meer op haar in te gaan. Het rammelt namelijk aan alle kanten en zolang ze nog de schuld bij jou legt (ze wilt je vergeven) en niet met het ware verhaal op de proppen komt, zie ik niet in hoe hier nog iets goeds van te maken valt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk en ik loop gewoon bijna in de val.
Ze zegt nu dat ze me wil vergeven en vraagt wat ik nog meer heb gelezen ik had gewoon alles moeten kopieren naar mijn email
leuk is datquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk en ik loop gewoon bijna in de val.
Ze zegt nu dat ze me wil vergeven en vraagt wat ik nog meer heb gelezen ik had gewoon alles moeten kopieren naar mijn email
Wat wil/verwacht je nu eigenlijk nog van haar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:18 schreef SunTzu het volgende:
Ik kan haar profiel nu niet bekijken dus heb haar de toegang tot mijn profiel ook maar geweigerd ze kan wel gewoon chatten maar is alweer een half uur stil.
Ik wilde een verklaring hebben maar in plaats daar van probeert ze mij te laten denken dat het mijn schuld is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat wil/verwacht je nu eigenlijk nog van haar?
Dan is toch elke seconde dat je nog met haar praat zinloos?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik wilde een verklaring hebben maar in plaats daar van probeert ze mij te laten denken dat het mijn schuld is.
Ja het klopt helemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Dan is toch elke seconde dat je nog met haar praat zinloos?
Ik haat ook vrolijke mensen. Kan het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef SunTzu het volgende:
Na een paar uur stilte kwam ze toch nog even vragen:
Zij: "Heb je mijn keyboard nog?"
Ik: "Ja tuurlijk je mag het terughebben uiteraard."
Zij: "Kom het maar brengen als je in de buurt bent."
Ik: "Ok".
Zij: "Hoe sneller hoe beter, waarom deed je eigenlijk nog moeite om mij te smsen?"
Zij: "Ik haat je nu eigenlijk als ik eerlijk moet zijn."
Ik: "Ik ben geen haatdragend persoon, ik waardeer gewoon eerlijkheid en respect naar een ander en ik zeg wat ik denk want Nederlanders zijn direct. En mensen mogen mij gewoon corrigeren wanneer ik het fout heb want ik ben niet verblind door arrogantie"
Zij: "Er is iets aan je dat extreem irritant is"
Ik: "LOLWat is het dan
Ben ik te vrolijk voor je?".
Zij: "Nee, je bent gewoon irritant en we zullen nooit meer samen zijn, ik date nog liever een stalker".
Ik: "Alsof jij nog in mijn toekomstige plannen voorkomt omg"![]()
Zij: "Weet je wat? Ik geef niks om het keyboard je mag het houden zodat ik niet meer met je hoef te praten, doei"
Ik: "Succes he"
Bedankt voor je reactie het slaat de spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Polarcat het volgende:
Je denkt dat zij je een volledige verklaring kan geven, een reden waarom ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan. Dat is niet zo: mensen doen dit soort dingen uit emotionele drijfveren, uit gevoel, en komen achteraf met rationalisaties voor hun acties. Die rationalisaties zijn alleen stabiel als ze de persoon vrede geven met wat er is gebeurd en met de keuzes die ze hebben gemaakt.
Dit meisje maakt rationalisaties om jou de schuld te geven van de breuk, zoals je in de chat ziet. Dat betekent niet dat het jouw schuld is, maar dat zij vrede met de situatie krijgt als ze jou als schuldige kan zien. Ze zal haar woorden en gedrag zo consistent mogelijk maken met haar rationalisatie, en dus ga je geen antwoorden vinden door met haar te praten. Je hebt alle antwoorden al uit haar gedrag: zij vond de aandacht van andere jongens stiekem wel leuk en heeft uiteindelijk daarvoor gekozen. Door die keuze ben jij minder leuk geworden in haar ogen: de enige manier waarop ze een breuk met jou kan goedpraten voor zichzelf, is als jij het waard bent om mee te breken. En dus ziet ze jou nu zo - maar dat zegt meer over haar keuzes dan over de werkelijke jou.
Nu je haar antwoorden in dit licht kunt zien, weet je ze op waarde te schatten: ze zijn subjectieve inkleuringen van de waarheid die jij niet hoeft te accepteren. Gevolg: de volgende keer dat ze iets zegt als "Kom het keyboard maar brengen als je in de buurt bent." kan jij zeggen: "Kom het zelf maar halen".
Zie ook: Verbroken relatie.....de nasleep en het gevoel.
P.S. ze heeft geen diepere verklaring dan die rationalisaties. De enige manier om verklaringen voor dit soort dingen te vinden, is door objectief de emoties en het gedrag van mensen (en de relatie daartussen) te analyseren.
Ja daar zit zeker een verband in, baal er wel van. Vorige week waren we nog een vakantie aan het plannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Polarcat het volgende:
Dit soort gedrag zie je trouwens sterker bij hoog opgeleide meisjes en vrouwen. Docenten op de middelbare school merken al dat VWO meisjes meer "achter je rug om" spelletjes spelen om te bereiken wat ze willen, en vervolgens de juiste rationalisaties bedenken om zichzelf onschuldig te praten; MAVO meisjes zeggen gewoon recht waar het op staat en wat ze willen, en zullen het ook eerder toegeven wanneer zij fout zitten. Andersom kunnen MAVO meisjes ook veel sneller woedend worden als de docent dat laatste niet doet. Kortom, de communicatie lijkt complexer te worden naarmate ze intelligenter zijn.
Ik zou zeggen nergens meer op reageren of haar nog één keer vertellen waar ze mee bezig is (zoals Polarcat je al adviseerde) of haar naar dit forum verwijzen. Ze is zo manipulatief als de pest en jij bent er vatbaar voor omdat je nog veel gevoelens voor haar hebt. De kunst is nu om je niet verder in dit drama te laten meeslepen, want het gaat hoe dan ook niet meer iets positiefs opleveren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef SunTzu het volgende:
OMFG ze wil me weer toevoegen op facebook ik ga gewoon slapen.
Dit lijkt me toch echt te veel eer voor haar. Het zou mijn ego strelen als een ex een forum topic als dit zou hebben geschreven.quote:
Vertrouwen dat weg is komt moeilijk terug en blijft altijd tussen jullie staan als het ergens om gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:46 schreef SunTzu het volgende:
Maar ze untagde haarzelf telkens alsof ze bang was dat iemand het zou zien. Ze had haar facebookaccount op mijn telefoon ingelogd toen we in Duitsland waren maar er was geen verbinding dus ze gaf de telefoon weer terug aan mij.
Toen we weer in Nederland waren en ik haar thuis had afgezet, zag ik dat mijn telefoon weer verbinding had en was ingelogd. Ik was toch wel nieuwsgierig en ging kijken in de berichten tussen haar en die "stalker". Daar vond ik berichten waarop ze steeds met elkaar aan het flirten waren en een afspraak wilde maken om elkaar eindelijk een keer te zien.
Ik heb haar er gisteren over aangesproken dat ze zichzelf untagde maar ze zei: "En? Je moet er niet meer achter zoeken!" Vervolgens vroeg ik of ze wist dat ze haar Facebook aan had laten staan. Ze wist het en zei: "Dus alles op Facebook is echt? Niet dan?"
Ik zei: "Meid ik snap gewoon niet waarom je moet liegen over dingen, je hoef het niet uit te leggen maar dat je maar weet dat ik compleet eerlijk tegen je ben geweest over alles.
Toen riep ze: "Ik ben niet bang maar het is gewoon irritant, maar ik hoef niks aan je uit te leggen.
Nee, je klikt op weigeren en gaat dan slapen. Er is niets meer te zeggen. Ze is alleen maar op zoek naar meer wegen om haar rationalisaties invulling te geven en te bevestigen - m.a.w. om nog maar eens duidelijk te maken dat ze de juiste keuze heeft gemaakt door jou te dumpen. Daarom wil ze drama schoppen: dan kan ze zichzelf (en jou) daarvan overtuigen, dat jij toch echt zo'n irritante lul bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef SunTzu het volgende:
OMFG ze wil me weer toevoegen op facebook ik ga gewoon slapen.
Jep op naar de volgende. Heb ondertussen wel wat topics over exenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Gh0stface het volgende:
Lol ik heb hele topic gelezen en Polarcat heeft je alles al verteld.
Op naar een ander meisje bro. Deze is Finished.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef SunTzu het volgende:
Zij: "Ik haat je nu eigenlijk als ik eerlijk moet zijn."
Ik: "Ik ben geen haatdragend persoon, ik waardeer gewoon eerlijkheid en respect naar een ander en ik zeg wat ik denk want Nederlanders zijn direct. En mensen mogen mij gewoon corrigeren wanneer ik het fout heb want ik ben niet verblind door arrogantie"
Heb jij het uitgemaakt dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:46 schreef SunTzu het volgende:
Lekker roeren in een grot met opgedroogd sperma van die andere gast. Heerlijk!quote:
Ze zal zich vast wel wassen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker roeren in een grot met opgedroogd sperma van die andere gast. Heerlijk!
Wat ik deed is gewoon mindfucken, ze haat mij terwijl er eigenlijk geen reden toe is behalve dan dat ik mezelf afvroeg waarom ze zichzelf untagde en daarna erachter kwam dat ze met die "stalker" aan het sjansen was.quote:
Goedmaaksex is altijd beestachtig maarja gaat waarschijnlijk niet gebeuren.quote:
Zover ik het gesprek tussen hen beiden heb gelezen is er niks gebeurd maarja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker roeren in een grot met opgedroogd sperma van die andere gast. Heerlijk!
Nou ik zei dat ik genoeg gehoord had en zij riep dat ze mij niks uit hoefde te leggen en daarop hebben we 4 dagen elkaar niet gesproken totdat ik een sms stuurde.quote:
Op deze account en ook nog een paar andere maar dat was eigenlijk meer mijn sletperiode, de lijst gaan door en door. Ik heb het allemaal over mijzelf heen laten komen door mezelf te binden aan 1 meisje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef Gh0stface het volgende:
Lol heb je nog meer topics over exen? Dacht dat dit alles was :p
Jij hebt nu de teugels in handenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:23 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Wat ik deed is gewoon mindfucken, ze haat mij terwijl er eigenlijk geen reden toe is behalve dan dat ik mezelf afvroeg waarom ze zichzelf untagde en daarna erachter kwam dat ze met die "stalker" aan het sjansen was.
[..]
Goedmaaksex is altijd beestachtig maarja gaat waarschijnlijk niet gebeuren.
[..]
Zover ik het gesprek tussen hen beiden heb gelezen is er niks gebeurd maarja.
[..]
Nou ik zei dat ik genoeg gehoord had en zij riep dat ze mij niks uit hoefde te leggen en daarop hebben we 4 dagen elkaar niet gesproken totdat ik een sms stuurde.
[..]
Op deze account en ook nog een paar andere maar dat was eigenlijk meer mijn sletperiode, de lijst gaan door en door. Ik heb het allemaal over mijzelf heen laten komen door mezelf te binden aan 1 meisje.
Ik hoop dat ze flink baalt alleen hoop dat ze hier niet langskomt om mijn auto te slopen ofzo, ze wilde bij haar ex ook een baksteen op zijn wagen gooien. Je verwacht het gewoon niet van een aziaatje 1.60m met een lief uiterlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt nu de teugels in handenLaat niet over je heel lopen. Ze zal vast flink balen omdat je geen reactie geeft
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze flink baalt alleen hoop dat ze hier niet langskomt om mijn auto te slopen ofzo, ze wilde bij haar ex ook een baksteen op zijn wagen gooien. Je verwacht het gewoon niet van een aziaatje 1.60m met een lief uiterlijk.
Hou eens op johquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |