Duidelijk. Dat jij links-rechts enkel beschouwt als voor-tegen allochtonen is niet mijn probleem. De PVV is trouwens van het moslimverhaal afgestapt.quote:
Sociaal-economisch wel.quote:
Ja, die ruk naar links gaat de PvdA geen goed doen. Simpelweg omdat de SP en de PVV dat nu eenmaal veel beter kunnen. Samsom verbleekt tussen Roemer en Wilders in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sociaal-economisch wel.
Verder eens met TS. De PvdA, SP en PVV zijn gekaapt door het populisme. Van die laatste twee partijen verwacht je het al, maar van de PvdA is het gewoon erg sneu.
Misschien komen ze dichter bij elkaar. De SP en PVV wie had dat ooit gedacht?quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie de SP inhoudelijk echt wel samenwerken met de PVV. De PvdA acht ik tot alles in staat voor het pluche.
Ik denk dat het wel meevalt, maar het blijkt maar weer dat PvdA landsbelang niet op de eerste plaats heeft staan. Ik was er al bang voor. Samson neigt toch meer naar de SP toe.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie de SP inhoudelijk echt wel samenwerken met de PVV. De PvdA acht ik tot alles in staat voor het pluche.
Had Samson ooit gezegd niet met VVD samen te willen werken? Maakt een paars kabinet ook al lastiger.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, die ruk naar links gaat de PvdA geen goed doen. Simpelweg omdat de SP en de PVV dat nu eenmaal veel beter kunnen. Samsom verbleekt tussen Roemer en Wilders in.
Wie claimt maakt hard, en kijk dan vooral naar de lange termijn gevolgen van regeerperiodes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:51 schreef Kumerian het volgende:
Historisch gezien is het nog nooit zo goed gegaan met de Nederlandse economie als in tijden dat Links "aan de macht" was.
Historisch gezien is het nog nooit zo slecht gegaan met de Nederlandse economie als in tijden dat Rechts "aan de macht" was.
Zoek voor de grap de statistieken maar eens op.
logisch he wanneer je niet bezuinigd... gaat de economie ook beter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:51 schreef Kumerian het volgende:
Historisch gezien is het nog nooit zo goed gegaan met de Nederlandse economie als in tijden dat Links "aan de macht" was.
Historisch gezien is het nog nooit zo slecht gegaan met de Nederlandse economie als in tijden dat Rechts "aan de macht" was.
Zoek voor de grap de statistieken maar eens op.
Dus waar haal jij vandaan dat SP/PvdA/PVV een nachtmerrie scenario voor Nederland zou zijn?
Voor een deel ben ik het wel met je eens hoor. Op de lange termijn is de EU de enige manier om richting één wereld te gaan en daarmee ook de enige oplossing tegen economische migratie en daarmee dus ook de enige oplossing tegen cultuur-clashes. De PVV, met al zijn holle cultuur-clashende rhetoriek heeft wat dat betreft grote oogkleppen op en de SP met zijn "Oost-europeanen zijn valse concurrentie" hetzelfde. Maar macro-economisch gezien is Links nu het enige juiste antwoord, historisch gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |