quote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef HiddenResponse het volgende:
Helemaal kapot van queensnight en queensday
/brohugquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ennn dan komt er een stemmetje in je hoofd ''Je wilt helemaal niet leven''
Huppppppppppppppppppppp Depressieve gevoelens, welkom terug, tijdje niet gezien
(Maar ik ben wel in staat om er lekker luchtig over te denken, alsof die depressieve gevoelens een ouwe vriend van me zijn oid, maakt het gelijk minder heftig... Alsof ik er overheen kan stappen
)
doe eens normaal en vertoon eens niet zo'n "ik ben superieur" gedrag.quote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Mishu het volgende:
Mijn ex heeft een vrouw en kind. Best raar eigenlijk. Hij is er heel trots op en ging demonstratief naar mijn kroeg. Sad... Kind wordt vmbo-sletje.
Je bent van Eindhoven toch?quote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef patrickpsv het volgende:
Koninginnedag was leuk, eindelijk weer eens een lekker feest gehad.
Beetje jammer alleen dat eens te meer voor mij is duidelijk geworden dat het eigenlijk totaal geen zin meer heeft en dat ik er ook geen zin meer in heb. Net als gister eigenlijk.
Ik vind je UI leuk zo heb ik dat eens gezegd en achter die UI zit vast een leuke meidquote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
Stom, lelijk, dom. Weet niet waarom, irritant![]()
Dit maar dan meestalquote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
Stom, lelijk, dom. Weet niet waarom, irritant![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:06 schreef Mishu het volgende:
Begin steeds meer af te knappen op Fok eigenlijk. Asociale mensen hier en daar..
Zou mijn tijd eigenlijk niet waard moeten zijn.
Is dat neit een klein beetje generaliserend?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:06 schreef Mishu het volgende:
Begin steeds meer af te knappen op Fok eigenlijk. Asociale mensen hier en daar..
Het is net de echte wereld...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:06 schreef Mishu het volgende:
Begin steeds meer af te knappen op Fok eigenlijk.Asociale mensen hier en daar..
Dat is vervelend, dat je niet eens tijd krijgt om het verlies van het vorige hondje op een goede manier te verwerken. Zou je dat niet aan je moeder uit kunnen leggen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, weet niet precies hoe ik me voel.
Het ziet er naar uit, vrijwel 100% zeker, dat wij morgen dus al een nieuwe pup in huis hebben. Super leuk allemaal, maar een beetje te snel naar mijn zin. (Oude hondje is pas 3 weken geleden overleden!) Maar moeders MOET, ZAL, en wel NU METEEN, zonder rationeel na te denken en van mij een aantal redelijke argumenten gehoord te hebben, binnen nu en 2 dagen al een nieuwe hond hebben.
Ze is zelfs vanochtend al megavroeg opgestaan en heeft beneden de hele boel verbouwd!
Dat heb ik dus geprobeerd uit te leggen met talloze argumenten, maar ze moet en zal ! Niemand die haar van het idee af kan helpen. Ze luistert gewoon niet. Kan ik mij flink om ergeren.....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vervelend, dat je niet eens tijd krijgt om het verlies van het vorige hondje op een goede manier te verwerken. Zou je dat niet aan je moeder uit kunnen leggen?
Woon in de buurt van eindhoven ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |