quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHEEE IEDEREEN HAAT ME EN IK DOE ALTIJD ZOO LIEFFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Wat ben jij voor tyfushuilie zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Onbehoorlijk taalgebruik... wanneer wordt hier deze persoon eens gecorrigeerd? Dit is niet de eerste keer, en als dit gedrag toegelaten blijft ook niet de laatste keer.
[..]
Dit is dus het gedrag waar ik over spreek, normale omgangsvorm ontbreekt geheel in dit topic bij sommige personen. Tevens hierbij de opmerking dat er naar mijn idee stelselmatig digitaal gepest wordt in dit topic als het gaat om kree.quote:
Ga weg dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit is dus het gedrag waar ik over spreek, normale omgangsvorm ontbreekt geheel in dit topic bij sommige personen. Tevens hierbij de opmerking dat er naar mijn idee stelselmatig digitaal gepest wordt in dit topic als het gaat om kree.
Alsof jij wat toevoegt aan het topic DGquote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit is dus het gedrag waar ik over spreek, normale omgangsvorm ontbreekt geheel in dit topic bij sommige personen. Tevens hierbij de opmerking dat er naar mijn idee stelselmatig digitaal gepest wordt in dit topic als het gaat om kree.
Nee, jij bent lekker bezig. Jij loopt altijd te stoken tussen maken. Als jij nou eens weggaat. Zoveel binding heb je toch niet met de rest. Toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:
Dit soort gedrag constateer ik dus ook richting kree, kunnen jullie als mods duidelijk maken dat alleen de moderators en administrators bepalen wie wel of niet welkom is en niet de users.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof jij wat toevoegt aan het topic DG
Rot toch op, Jezus, wat ben jij een huilie zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Dit soort gedrag constateer ik dus ook richting kree, kunnen jullie als mods duidelijk maken dat alleen de moderators en administrators bepalen wie wel of niet welkom is en niet de users.
Ja ja, en mij meteen betrekken bij het hele kree gebeuren, alsof ik er wat mee te maken hebquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Dit soort gedrag constateer ik dus ook richting kree, kunnen jullie als mods duidelijk maken dat alleen de moderators en administrators bepalen wie wel of niet welkom is en niet de users.
Na maanden zeiken op, in en over het topic, zit je er nogsteeds.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik zou me maar gedeisd houden want zelf ben je nou ook geen toffe toevoeging op FOK!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof jij wat toevoegt aan het topic DG
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Re het volgende:
Zo mag ik nog iemand anders de huid volschelden?
Ow, en hoezo niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
Ik zou me maar gedeisd houden want zelf ben je nou ook geen toffe toevoeging op FOK!
Vindt jij nog dat een foei op zijn plaats is, wetende dat hij ook de aanstichter van de problemen was met tc? Dit samen met joysa...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
moet iemand even foei tegen Murdera gaan zeggen voor het schelden?
Het is geen keertje schelden heh, het is stelselmatig hem proberen weg te krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
Een aantal mensen zijn hem nu behoorlijk zat, word er een keer gescholden, ben jij degene die gaat huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |