Leave the besjes alone!!!quote:
Ouderwetsche tyden herleevenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
In iets meer dan een uur een topic vol, niet slecht
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
En door naar Nielsuur aldus Ferry Mingelen
Oh, op internet nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
En door naar Nielsuur aldus Ferry Mingelen
Maar niet dat je ze dan mag plukken natuurlijk, o nee...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Witte besjes zijn ook groen dus daar is ze vast voor
Die is echt fantastischquote:
Daarom was d66 voor mij dan ook een redelijk logische keuzequote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar progressief-conservatief komt vrijwel altijd over met links-rechts
Ik weet niet hoe het bij jouw studie is hoor, maar bij heel veel studies is het vaak ook zo dat ook de experts het niet eens zijn of dat er toch nog verder onderzoek nodig is. Ik vind het altijd wat vreemd als mensen roepen: 'maar ik heb er voor gestudeerd!' of 'de prof zegt het'! Ik geloof je wel hoor, dus dat bedoel ik nu niet, maar het is wel een drogreden wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik dingen stellig roep dan heb ik dat simpelweg geleerd op mijn studie. Als ik iets vind dan zeg ik wel dat het mijn mening is
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even Nieuwsuur kijken denk ik. Of is het debat nog interessant?
quote:
Nee? Link?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Hadden jullie dat filmpje van DWDD gisteren over Ferry Mingelen gezien?
Dat blijkt bijzonder pijnlijk te zijn geweest
Dat doen heel veel mensenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is echt fantastisch
Maar wel eens opgevallen dat hij "nieuws" uitspreekt als "niels"? You can't go back once you've heard it
Nooit opgevallen, zal er op letten...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is echt fantastisch
Maar wel eens opgevallen dat hij "nieuws" uitspreekt als "niels"? You can't go back once you've heard it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |