SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik kan nog vrolijk door posten na de 300 ja..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is eigenlijk onzin AT want jij kan met je modskillz nu toch de laatste post maken.
Ja maar tochquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan nog vrolijk door posten na de 300 ja..
Maar dan is het topic wel al dicht
Kijk kinders, toen papa zo oud was als jullie.. had ie toch orgies, nondejuquote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel filmen voor het nageslacht he
Dan ken je me nietquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kijk kinders, toen papa zo oud was als jullie.. had ie toch orgies, nondeju
En nu zit ie opgescheept met die moeder van jullie
Ik overdrijf for the sake of drama.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Als de TT te ver gaat ofzo mag je hem wel laten veranderen hoor. Was niet zo bedoeld.
Ik heb geeneens toegangquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar barrie durft niet met mij mee naar kpd
he dat rijmt
Nee dat daar kan mijn tere ziel niet aanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar barrie durft niet met mij mee naar kpd
he dat rijmt
Volgens mij had ik eerst toegang maar heb daar maar 1x in gekekenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij, dan slaap je tenminste zonder nachtmerries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |