Is het een onbekende sport?quote:
Klopt. Dat lijken ook veel mensen nog steeds te vergeten.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef FTWO het volgende:
Het pakket is nog steeds een tekort JK, schulden lopen dus op...
Dat zou ik ook afschaffen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die is dan weer zo hoog dat je je stufi kwijtraakt. Prachtig dat systeem.
Hadden we niet al eens beiden vastgesteld dat "werken" een vies woord onder studenten is?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het een onbekende sport?
Ken een studente die athletiek op hoog niveau beoefend. Kan het best leuk combineren. En in de zomervakantie voldoende werken voor een leuk zakcentje.
bullshitquote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom moet het collegegeld ook flink omhoog.
Hihi, ik zat er vorig jaar net een paar euro onder.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou ik ook afschaffen.
Die 13k grens.
wat heb jij dan voor baan?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, ik zat er vorig jaar net een paar euro onder.
Aan de andere kant ben ik best wel verbaasd dat er icm partijen als GL en CU nog zo ver gegaan kon worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef FTWO het volgende:
Het pakket is nog steeds een tekort JK, schulden lopen dus op...
Join the club.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn in een mensen leven, gemiddeld gezien, minder productief. Dus behaalt de overheid ook minder rendement op een investering in de studie van een vrouw. Om dat rendementsverlies op te vangen is het niet meer dan eerlijk om de investering die de overheid doet te verminderen en de kosten om te leggen op de studente in kwestie.quote:
Joh, ga jij eens slapen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef waht het volgende:
Och, die miep wil Jan Kees tot de afgrond brengen.
Ik al 3 jaar net een euro of 100 ofzo...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hadden we niet al eens beiden vastgesteld dat "werken" een vies woord onder studenten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |