Jij kiest ervoor omdat sport te doen, terwijl jij die tijd ook kunt gebruiken om te werken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, omdat ik studeer en mijn studie is een zware studie met veel uren. Heb al moeite dit te combineren, laat staan een baantje erbij
Waarom is zijn in de heren zijn een issue voor jou?quote:
Hij moet ook heel hard nadenken bij z'n babbelen. Dat heb ik van hem toch wel anders gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
Wat ziet Jan-Kees eruit zeg. Ga maar lekker slaap inhalen morgen.
Zo bedoelt Friek_ het niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom is zijn in de heren zijn een issue voor jou?
Die heeft de afgelopen dagen niet geslapen. En zag zijn nachtrust alweer verdampen toen Sap aan het woord kwam.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
Niks mis mee.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor omdat sport te doen, terwijl jij die tijd ook kunt gebruiken om te werken.
Schandelijk dat jij anderen voor je gemakzucht laat opdraaien.
Inderdaad. Die is gewoon op.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij moet ook heel hard nadenken bij z'n babbelen. Dat heb ik van hem toch wel anders gezien.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom is zijn in de heren zijn een issue voor jou?
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor omdat sport te doen, terwijl jij die tijd ook kunt gebruiken om te werken.
Ach, altijd nog beter dan al die ambitieloze vrouwen die eerst een pretstudie doen, daarna snel zwanger worden en niet gaan werken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/36692(...)n-vijf-fracties.htmlquote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
Krijg je dan geen beurs of heb je geen sponsors?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]wacht maar tot ik over een paar jaar met die gouden olympische medaille in het holland heineken huis sta. Dan zit jij toch achter je tv te juichen
Dan kan je die medaille meteen inleveren om je schulden te betalen, lijkt mij een goed plan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]wacht maar tot ik over een paar jaar met die gouden olympische medaille in het holland heineken huis sta. Dan zit jij toch achter je tv te juichen
Ja, maar dat kan iedereen wel op een rijtje zetten hoor, als je daarmee op dit moment de upperhand wil krijgen?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Degelijke lieden, historici.
Wat de jager in zn vrije tijd met pechtold doet, moet buiten de politieke omstandigheden blijven.quote:
neequote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krijg je dan geen beurs of heb je geen sponsors?
Daarom moet het collegegeld ook flink omhoog.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, altijd nog beter dan al die ambitieloze vrouwen die eerst een pretstudie doen, daarna snel zwanger worden en niet gaan werken.
Die is dan weer zo hoog dat je je stufi kwijtraakt. Prachtig dat systeem.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krijg je dan geen beurs of heb je geen sponsors?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |