quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef Doodloper het volgende:
Mooi, weet ik meteen dat ik dus 12 seconden achter loop.
nee, gerdi zit gewoon op de grondquote:Op donderdag 26 april 2012 23:05 schreef MrBaas het volgende:
Heeft Gerdi ook een kamerzetel? Ik bedoel: Is zij ook 1 van de 150?
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:05 schreef MrBaas het volgende:
Heeft Gerdi ook een kamerzetel? Ik bedoel: Is zij ook 1 van de 150?
Jack de Vries zit op handen en knieën onder dat bureau met Gerdi op zijn rug.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
nee, gerdi zit gewoon op de grond
Ook topsport.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga vanavond een sletje uit de club meenemen en volblaffen om dit akkoord te vieren
Natuurlijk niet. Zij wordt aangewezen als voorzitter en vervolgens treedt de volgende op de lijst toe tot de Kamer.quote:
Komt dat sportlichaam toch van pas. Die hele olympische spelen zijn gewoon een smoes.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga vanavond een sletje uit de club meenemen en volblaffen om dit akkoord te vieren
Moet ze vleestax betalen?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zij wordt aangewezen als voorzitter en vervolgens treedt de volgende op de lijst toe tot de Kamer.
Nee, overleggen met ambtenaren. Hou je puberale praatjes voor je.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef MrBaas het volgende:
Rutte en De Jager gaan ff bonken op de wc
Krijg je daar niet voor betaald?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Ook in dit debat was Geerts rol nihil.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef Ziba het volgende:
Godverdomme, ik heb echt gewoon alles gemist. Het is om 19:30 begonnen en kijk nu net 10 minuten ofzo. Is Geert nog grappig geweest?
sportlichaam hebben maakt het sowieso makkelijkerquote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt dat sportlichaam toch van pas. Die hele olympische spelen zijn gewoon een smoes.
tuurlijkquote:
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar, ik kwam binnen toen Sap aan het woord was.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef Ziba het volgende:
Godverdomme, ik heb echt gewoon alles gemist. Het is om 19:30 begonnen en kijk nu net 10 minuten ofzo. Is Geert nog grappig geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |