Amber heeft de hele week.na pinksteren vrij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:00 schreef lady-wrb het volgende:
hebben scholen ook vrij rond pinksteren? ik kan daar helemaal niets van terugvinden.
hier in de zaanstreek hebben we bijv. nog steeds 3e pinksterdag.
Da's wel mijn doelquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:09 schreef Gaoxing het volgende:
Oy dames, die familieverhalenMag ik jullie het expatbestaan aanraden?
Onhebbelijk, hè? Slechte eigenschap. Ik weet het. Schijn het van mn overgrootmoeder te hebben. Die stuurde onaangekondigd bezoek gewoon terug naar huis.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Da's wel mijn doelmaar de weg ernaartoe is nog niet duidelijk
Gefeliciteerd amaranta!
Springkan je je daar echt zo boos om maken joh?
Nou ja, ik kan er ook niet altijd even goed tegen als er mensen onaangekondigd langskomen hoor, maar het klinkt zo lief, dat ze bloemen komt brengen voor je <3quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Onhebbelijk, hè? Slechte eigenschap. Ik weet het. Schijn het van mn overgrootmoeder te hebben. Die stuurde onaangekondigd bezoek gewoon terug naar huis.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er ook niet altijd even goed tegen als er mensen onaangekondigd langskomen hoor, maar het klinkt zo lief, dat ze bloemen komt brengen voor je <3
Ja hoor, kan, maar dan wel een groot exemplaar, kuikentjes willen ze nog wel eens slopen, gewoon 's nachts er bij zetten, dan weten ze niet beter, het kippenverstand gaat niet verder dan datquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:45 schreef -Spring het volgende:
Oh trouwens, er is een kip dood! Beestje was nog maar een jaar of drie. Was gered uit een legbatterij.
Nu hebben we er nog maar één. Kun je daar een nieuwe bijzetten? Weet jij dat, Mous?
Oh god, mijn fantasie gaat met me op de loop. Nou zie ik die kippen een heel gesprek houden, terwijl de 'oude' kip denkt dat die nieuwe z'n oude vriendje is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hoor, kan, maar dan wel een groot exemplaar, kuikentjes willen ze nog wel eens slopen, gewoon 's nachts er bij zetten, dan weten ze niet beter, het kippenverstand gaat niet verder dan dat
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:04 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh god, mijn fantasie gaat met me op de loop. Nou zie ik die kippen een heel gesprek houden, terwijl de 'oude' kip denkt dat die nieuwe z'n oude vriendje is.
Het zal wel tijd zijn om naar bed te gaanIk kom net van een feestje, en ik pas bijna niet meer in m'n jurk. Eerst drankjes bij de nieuwe Deens/Duitse buren, en toen eten bij de Nederlands/Vietnamese buren. Jeuh, wat was het lekker....
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:04 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh god, mijn fantasie gaat met me op de loop. Nou zie ik die kippen een heel gesprek houden, terwijl de 'oude' kip denkt dat die nieuwe z'n oude vriendje is.
Zeker! Ben benieuwd hoeveel mensen daar in gaan trappen in hun onoplettendheid hihi.quote:Op zondag 29 april 2012 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zijn koekjes aan het bakkenvoor op de vrijmarkt. Spritsen en half om halfjes.
20 cent per stuk en 4 voor een Euro.goeie aanbieding toch?
Mafkees!quote:Op zondag 29 april 2012 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zijn koekjes aan het bakkenvoor op de vrijmarkt. Spritsen en half om halfjes.
20 cent per stuk en 4 voor een Euro.goeie aanbieding toch?
Mijn jongens hebben dikke lolquote:Op zondag 29 april 2012 20:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mafkees!![]()
Ik ga helemaal nergens heen morgen. Jeroen moet werken en ik ga lekker tuinieren.
Ja is zo, als ik wat leuk vind neem ik het wel mee hoor. Maar ik probeer me wel in te houden, want ik kan niet zo goed tegen die opmerkingen dan, en ik moet nog 46 nachtjes bij schoonouders logeren voor ik in mijn eigen huis kan slapen. (ja ik tel de nachtjes af)quote:Op zondag 29 april 2012 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dan kan jij toch wel wat kopen?Ja, je bent je schoonmoeder toch niet?
ik was aan het werk, maar ben nu klaar.quote:Op zondag 29 april 2012 18:09 schreef livelink het volgende:
Nog gefeliciteerd, Amaranta.
Wat is het hier stil, zeg. Is iedereen op vakantie of zijn jullie allemaal al naar de diverse koninginnenachten/avonden?
quote:Op maandag 30 april 2012 01:44 schreef Gaoxing het volgende:
"Doen alsof je dood bent, zei mama altijd. Doen alsof je dood bent. Pfffff..... kan...niet.....ademen. Doen alsof je dood bent wordt steeds makkelijker"
Schattige foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Lois op 30-04-2012 21:34:51 ]
het is wat het isquote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef Luchtbel het volgende:
Dank jullie wel en sorry voor de negativiteit, ik zou willen dat ik gewoon kon denken. Verstand op 0 even op Fok! maar het gaat altijd ergens mis. Al bij zoiets kleins als dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |