Weet ik, was ook niet serieus bedoeltquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar waar. De afgelopen 10 jaar is er continu bezuinigd op het ambtenaren-apparaat. Vanwege de doorgeslagen regelgeving is de werkdruk akelig hoog. Het fenomeen raamambtenaar is nog iets van 1997. Anno nu is het echt anders.
Vind ik ook!quote:
Mjah. Maar inhoudelijk sterk?quote:
ik vind dat altijd wel .... "mooi!"quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij zo weinig zegt altijd
Zie het als Sap, maar dan zonder krassende-nagels-gevoelquote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij zo weinig zegt altijd
Je wordt er een beetje nat van?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef Apache4U het volgende:
[..]
ik vind dat altijd wel .... "mooi!"
Het niveau op links is weer tekenend ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Samsom verbieden. NU! [ afbeelding ]
Ik vind het grappig hoe jij bij het werkwoord 'bedoelen' consequent de d's en t's omdraait.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik, was ook niet serieus bedoelt
Is 1 van de dingen die ik maar niet in mijn kop krijgquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jij bij het werkwoord 'bedoelen' consequent de d's en t's omdraait.![]()
[/taalnazimode]
Nee, want dan was de post al lang zoek geweest. Postbode Martin is een ongelooflijk warhoofd.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of komt die stapel aan post van Postbode Martin?
Martin is de Henk en Ingrid van Hero?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, want dan was de post al lang zoek geweest. Postbode Martin is een ongelooflijk warhoofd.
Want de PvdA is representatief voor "links"?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het niveau op links is weer tekenend ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |