Die Hero is doodquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef speknek het volgende:
Er was een donder een bliksem, een slag toen ik je zag
Ik ben veranderd in een ander, sinds die ene lach
Ik geef me over je hebt me, verzetten heeft geen zin
Ik ben veranderd een ander, en dit is pas het begin
En dat is het enge van Hero... Zinnige ideeën met (mogelijk) het xenofobische van Greetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Apache4U het volgende:
Tja, ik vind dus dat Hero hier wel een punt heeft. Provincie-flauwekul kost een berg.
die kilometervergoeding is hij straks kwijtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hero die even op een neer rijdt om post op te halen. Weet je wat dát godverdomme kost (aan milieuvervuiling, benzine etc.)?
Hij komt uit Twente he?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is zijn accent. Het lijkt wel of hij 'platter' is gaan praten sinds hij weg is bij de PVV. Misschien brengt hij veel tijd door in het oosten van het land...
Hero is juist een stuk gematigder t.o.v. Greet als het gaat om de allochtone medemens.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat is het enge van Hero... Zinnige ideeën met (mogelijk) het xenofobische van Greet
Inderdaad, ook de gemeente ambtenaren op de nullijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef super_tekkel het volgende:
Hero de burgerking heeft een punt
Misschien zat Geert hem achter de veren: "Pgaat eens nogmaal jonge!"quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij komt uit Twente he?
Vond het geen indrukwekkend betoog.
Nu nogquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hero is juist een stuk gematigder t.o.v. Greet als het gaat om de allochtone medemens.
Nee. Waarom moet ik op de nullijn. Helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, ook de gemeente ambtenaren op de nullijn.
Omdat je toch alleen maar uit een raam kijktquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Waarom moet ik op de nullijn.
Alleen jij niet dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Waarom moet ik op de nullijn. Helemaal gek geworden.
Jullie cao is toch net rond?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Waarom moet ik op de nullijn. Helemaal gek geworden.
Was dat maar waar. De afgelopen 10 jaar is er continu bezuinigd op het ambtenaren-apparaat. Vanwege de doorgeslagen regelgeving is de werkdruk akelig hoog. Het fenomeen raamambtenaar is nog iets van 1997. Anno nu is het echt anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat je toch alleen maar uit een raam kijkt
Ga je er een tv of wasmachine minder om kopen? Denk het nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef Cheiron het volgende:
2% extra btw stimuleert mij enorm tot uitgaven inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |