Dan ben ik failliet als ik dat moest doenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd erger
Partij van de Dierenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Even gemist... wie is dit mens met haar wijsheden?
Als je elke dag zoveel moet rijden, is je inkomen er ook naarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dan ben ik failliet als ik dat moest doen
Mjah en in mijn geval loont het. Dus daar zit het verschil. Ik zou het anders ook niet voor mijn lol doen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dan ben ik failliet als ik dat moest doen
Ik werk ook veel liever bij de deur hoor. Alleen in deze tijd heb je het niet voor het kiezenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je elke dag zoveel moet rijden, is je inkomen er ook naar
dat zou toch wel een briliante comedie opleveren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Wilders uit zijn bank komt als iemand nu een stukje koran voordraagt.
Na dat je de ggggristelijke uitvaart van het insect hebt verzorgt en bijgewoondquote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sla een mug dood in de slaapkamer en je kunt vertrekken hoor.
Die moet onder het katheder zitten met d'r mond openquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
maar ze had wel dr mond mogen houden.
Ik verbaas mij erover hoe weinig het buitenland ons nog interesseert de laatste tien jaarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, want in Afrika kennen ze ook een kilometervergoeding.
Man, een groot deel van Afrika heeft verdomme niet eens drinkwater, en jij durft zo een toon op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |