ze zijn denk ik om wille van de snelheid er niet bij betrokken.quote:
You're with us, or against us!quote:
Het scheelt mij bijna 100 euro in de maandquote:
Ja, zo zijn ze. Hier moeten we voor waken!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Picchia het volgende:
Die SGP'er probeert zich naar binnen te praten.
'Geloof' mij nou maar tegen 12 September zal er onder de tafel wel weer worden voetje gevreeën met de andere partijen. Want zo gaat dat in NL.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Adolecens het volgende:
SGP baalt dat ze nu buiten zet gezet zijn en weer zijn afgegleden naar een niet-ter-zaken-toe-doende partij. Ze zijn hun machtspositie kwijt.
Mij niks, ik had al geen km-vergoeding en woon vlak bij m'n werkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het scheelt mij bijna 100 euro in de maand
Hij klinkt nog steeds pissigquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zijn denk ik om wille van de snelheid er niet bij betrokken.
Bovendien zouden ze toch wel instemmen
Staatsrechtelijk ook nog zelfs, ik ben er erg blij mee. Maar het is ook wel een enorme oorvijg voor de premier.quote:
Hen werd de toegang tot de zandbak met harde hand ontzegd. En terecht.quote:
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mij niks, ik had al geen km-vergoeding en woon vlak bij m'n werk
Ik denk dat Van der Staaij wel aangesproken zal worden op zijn harde woorden, want dat mag niet van God he.quote:
Teken van een regering zonder meerderheid.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, teken van een zwakke regering.
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-
Dat zal nu dus helemaal verdwijnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |