Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
TR gemachtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Omdat het kan hier nog eens lol
[ afbeelding ]
Counter TR gemachtquote:
We willen niet dat je mee doet.....quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rijst, nodig mij eens uit voor de Stoereboiis.
Sinds wanneer ben je weer terug uit China? Of zit je er nog steeds?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rijst, nodig mij eens uit voor de Stoereboiis.
Jij maakt wel snel moneyquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Lol, er is een IF Aguero voor 25K verkocht
Ik wil een 200K team om UP Aguero heen.
4-3-2-1 of 4-2-2-2.
Ja jonge, Marlos en Maikon Leite verkocht. 250Kquote:
Heb je van dat geld die je gekregen hebt dmv coins verkopen, euro 12 gekocht?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, Marlos en Maikon Leite verkocht. 250K
Zit er juist nog niet, da's het probleem.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je weer terug uit China? Of zit je er nog steeds?
hier heb ik een grappig team voor je gemaakt , vervang die kaka met de normale, futhead deed een beetje raarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Lol, er is een IF Aguero voor 25K verkocht
Ik wil een 200K team om UP Aguero heen.
4-3-2-1 of 4-2-2-2.
Ik insinueer hiermee dat iemand dus een team moet maken
Lolwat, wattanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit er juist nog niet, da's het probleem.
Het lijkt wel sjinees die zin, ik snap er niets vanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb je van dat geld die je gekregen hebt dmv coins verkopen, euro 12 gekocht?
Hamsik 7 chemquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hier heb ik een grappig team voor je gemaakt , vervang die kaka met de normale, futhead deed een beetje raar
http://futhead.com/12/squad/589420
ondankbare hondquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamsik 7 chemDi Maria
Lucio
Kaka
Cavani als CM
Césarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
wie is de beste Braziliaanse keeper na Diego Alves?
Je moeder gister ook...quote:
dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamsik 7 chemDi Maria
Lucio
Kaka
Cavani als CM
Is er nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
3 verdedigers, Santana in het midden> Up Neuer op het doel= #winningquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
maar ik ben slecht dus ik kan niet met 3 atb spelenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
3 verdedigers, Santana in het midden> Up Neuer op het doel= #winning
speel met 9quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ik ben slecht dus ik kan niet met 3 atb spelen
glow in the dark?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
Haha lol, die hardloopschoenen die ik gekocht heb geven bijna zelf licht
Als een bal richting een hoek gaat kan je alvast voorbereiden op een aftrap nemenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga gewoon Gomes doen, kan ik nog een beetje lachen tenminste
Zowat wel lolquote:
Sommige mensen heb je niet in je team omdat ze goed zijn maar omdat ze swag hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als een bal richting een hoek gaat kan je alvast voorbereiden op een aftrap nemen
Als je de juiste wingers hebt dan is het vies verdedigendquote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet 3-5-2 gaan gebruiken van poker4lifee maar ik durf niet
Ik had laatst deze gekocht:quote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zowat wel lolze zitten heerlijk en daar gaat het om
andere kleuren waren niet in mijn maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had laatst deze gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had ook nike's geprobeerd maar zaten niet echt fijn en ook asics geprobeerd maar waren ook niet je van het en deze adidas zaten heerlijk.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nee joh,quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Poeh Marcie, ik had echt veel geluk met die goal in de 90e minuut om de verlenging nog uit het vuur te slepen.![]()
Jij maakte 4 mooie goals, ik 5 poepgoals
Ik wacht...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
Wie hebben er met 6-1 verloren
En wordt er nog geclubd of niet
Gewoon doen, ik vind verdedigen met 3 makkelijker dan met 4.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet 3-5-2 gaan gebruiken van poker4lifee maar ik durf niet
oke oke ik kom nuquote:
nice teamquote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/589680
Zo wordt het team met UP Aguero dan maar.
Op dat ene momentquote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wacht al m'n hele leven, maar ik weet niet waarop.
Prima team en vooral origineelquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice team
http://futhead.com/12/squad/553009
deze ga ik misschien maar proberen. Alhoewel ik denk dat ik toch maar op al die toty shit wacht.
in...quote:
Waterkneus....quote:
http://futhead.com/12/squad/443224quote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima team en vooral origineelik kom nooit Utaka of die andere knaap tegen.
Futhead zegt dat het 290K gaat kosten en ik heb 200K.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
er zijn 2 parallele universums gestart doordat iedereen door elkaar heen praat verdomme
Heb je misschien een orgineel team met ibra, budhet 220k (ps3)quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/443224
die dan? Echt al m'n 'leuke' futhead teams zitten meestal rond de 300k xbox prijs.
Not to shabbyquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/443224
die dan? Echt al m'n 'leuke' futhead teams zitten meestal rond de 300k xbox prijs.
kijk dan ook op ultimatedb.nl kokosnootquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Not to shabby
Up Aguero kost iets meer dan 80K, futhead zegt 150
Jij mag niet meedoen van Rijst en Rijst beslist.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben er nog niet, want niet in Stoereboiis
http://futhead.com/12/squad/525267quote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Not to shabby
Up Aguero kost iets meer dan 80K, futhead zegt 150
haha oke, heb je misschien een team waar ibra in te zetten is? vind dat je leukte teams maaktquote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/525267wel te duur
lijkt me wel vet.
En nope MArcie srry, heb niks met Ibra
Thorben en Rijst proberen je te naaien.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Invite? Ik heb heul geun invite, nub.
m'n super super super super super 0.0 -1000 originaliteit brazil team.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
haha oke, heb je misschien een team waar ibra in te zetten is? vind dat je leukte teams maakt
Hij zit al op 80.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
oke jammer,
toch bedankt. Pak ook wel zo een niet orgineel team na de toty crash. Ibra staat nu op 95K hopelijk gaat dit naar 80K oid.
10%quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
niet op de ps3 en mijn opstelling.
maar hoeveel denken jullie dat de prijzen zakken? 20%?
of zoiets vaags, http://futhead.com/12/squad/590009quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
niet op de ps3 en mijn opstelling.
maar hoeveel denken jullie dat de prijzen zakken? 20%?
is 3412 zo fijn danquote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of zoiets vaags, http://futhead.com/12/squad/590009
echt geen idee
352, ja.quote:
Caceresquote:
Shiny contractquote:
De cf moet een splijtende pass hebben om je CAM's en je ST weg te sturen. De hoge ballen van je keeper belanden er wel vaak, dus het is wel handig om een wat grotere speler er neer te zetten. Wat dan wel weer jammer is, dat een grotere speler vaak minder pace betekent. Ook wel fijn om te hebben als CFquote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef detennismaster het volgende:
Een vraagje over 4231. Hoe staan de ST en CF ten opzichte van elkaar? Staat de ST veel meer naar voren of staan ze in de praktijk op ongeveer dezelfde positie.
Als je 1 speler hebt die 1.70 is en de andere 1.86 wie zou je dan op ST zetten en wie op CF.
bij mij lopen ze constant door elkaar heen in ieder geval.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef detennismaster het volgende:
Een vraagje over 4231. Hoe staan de ST en CF ten opzichte van elkaar? Staat de ST veel meer naar voren of staan ze in de praktijk op ongeveer dezelfde positie.
Als je 1 speler hebt die 1.70 is en de andere 1.86 wie zou je dan op ST zetten en wie op CF.
Oke, dan doe ik Huseklepp CF en Elyounoussi ST.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De cf moet een splijtende pass hebben om je CAM's en je ST weg te sturen. De hoge ballen van je keeper belanden er wel vaak, dus het is wel handig om een wat grotere speler er neer te zetten. Wat dan wel weer jammer is, dat een grotere speler vaak minder pace betekent. Ook wel fijn om te hebben als CF
bronzen bankquote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef Kenarion het volgende:
Hoe komt het dat ik met een 4,5 ster team tegen iemand met 87 rating zit? Met ronaldo/iniesta/IF ramos enzo
Omdat dat van die kansloze lutsers zijn met bronzen bank.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef Kenarion het volgende:
Hoe komt het dat ik met een 4,5 ster team tegen iemand met 87 rating zit? Met ronaldo/iniesta/IF ramos enzo
basisrating wel, alleen met bank erbij niet maar EA is zo seniel om de bank ook mee te laten tellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef Kenarion het volgende:
Maar dan zou ze rating toch niet 87 zeggen?
Je CD eruit halen dan krijg je geen DNF loss, alleen een gewone loss.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef Kenarion het volgende:
oh, maarja Fifa 12 is toch gecrasht, nu lekker wachten to die dashboard
Ben ff lekker een potje LoL aan het doen nu.. haha ;pquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je CD eruit halen dan krijg je geen DNF loss, alleen een gewone loss.
Haha, Nice.quote:
zo wil ik ze ook altijd maken, lukt alleen nooitquote:
Heb ook al vakantie van school, helaas weet mn werk dat ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef detennismaster het volgende:
Rustig hier. Ik heb al vakantie.![]()
Huseklepp en Elyounnousi zijn trouwens echt. Eerst had ik ze in 4312 maar dat werkte door de formatie niet. Nu in 4231 gaat het heerlijk.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb ook al vakantie van school, helaas weet mn werk dat ook
Schraal werk, maar ze zijn erg makkelijk met tijden enzo dus daarom zit ik er nog steeds. Orderpicken enzo.quote:
Ik heb mijn eigen 'bedrijfje'. Bespan rackets voor mensen. Loopt op dit moment zeer goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Schraal werk, maar ze zijn erg makkelijk met tijden enzo dus daarom zit ik er nog steeds. Orderpicken enzo.
Officieel, kvk etc of gewoon 'zwart'quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen 'bedrijfje'. Bespan rackets voor mensen. Loopt op dit moment zeer goed.
Zwart. Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens.quote:
Ja ok. Wat levert dat nou op, 1 racketje bespannen? En hoe lang ben je dan bezig met 1tje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zwart. Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens.
Ik doe het voor 7,50 per racket. En dan een snaar (+grip) erbij. Ik heb er inmiddels zoveel gedaan dat ik het in 20/25 minuten kan. Ik heb nu zo'n 10 rackets in de week. Maar dat is in de winter maar 1/2 per week. Van maart tot oktober verdient het goed. Ik doe het nu bijna 3 jaar en heb nu een aardig netwerk. Dat helpt echt want daardoor komen er bij tevreden klanten alleen maar meer bij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ok. Wat levert dat nou op, 1 racketje bespannen? En hoe lang ben je dan bezig met 1tje?
Netjes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe het voor 7,50 per racket. En dan een snaar (+grip) erbij. Ik heb er inmiddels zoveel gedaan dat ik het in 20/25 minuten kan. Ik heb nu zo'n 10 rackets in de week. Maar dat is in de winter maar 1/2 per week. Van maart tot oktober verdient het goed. Ik doe het nu bijna 3 jaar en heb nu een aardig netwerk. Dat helpt echt want daardoor komen er bij tevreden klanten alleen maar meer bij.
Haal een managerquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:44 schreef GuRBuH het volgende:
Ja zit er dik in. Ik kom niet eens aan 70 chem:
[ afbeelding ]
3 atb met Ogbonna - IF Bocchetti - Bruno Alves?quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Roberto Carlos is ook al zo'n baas! Bruno Alves is ook helemaal niet verkeerd, zijn kopballen zijn echt dodelijk!
Hoe krijg ik Roberto Carlos, Duda, Ogbonna en Bruno Alves allemaal in 1 team, volgens mij is dat onmogelijk...
edit: Hmmm misschien niet eens zo heel moeilijk. Maar ik laat ze denk ik maar gewoon verdeelt over mijn teams. Heerlijk dit!
Net eindelijk mijn 100e cup gewonnen.
Bruno Alves moet je denk ik wel echt in het midden zetten denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
3 atb met Ogbonna - IF Bocchetti - Bruno Alves?
http://www.futhead.com/12/squad/488360quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
3 atb met Ogbonna - IF Bocchetti - Bruno Alves?
Haha nice hoor. Maar ik durf Duda niet uit m'n BBVA team te halen. Zonder hem is het geen team meerquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/488360
Zonder Roberto Carlos is het makkelijker ja, cheaterquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:50 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Voorhoede is puur even voor het idee hoor, daar kun je nog wel mee varieeren.
D'oh. Compleet vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder Roberto Carlos is het makkelijker ja, cheater
Ben eigenlijk echt benieuwd hoe die IF rooney speelt. Die heeft teminste wel genoeg pace.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:30 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren 6-1 gewonnen met mijn silver/gold hybrid tegen iemand met een ziek goed gouden team (o.a. TOTY Rooney, IF Glen Johnson, IF Terry, Gerrard) die in elke linie 1 bronzen kaart met rating in de 40 had gezet en die wisselde na de 1-0 van mij
Leeds, UNAM, Red Bull.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:48 schreef marcie216 het volgende:
wat zijn de zilvere kits die wat waard zijn?
Mogelijk gemaakt doorquote:'PSV meldt zich voor Narsingh, Heerenveen slaat miljoenenbod Ajax af'
Vrijdag, 27 april 2012 om 07:00
Het is nog verre van zeker dat Luciano Narsingh komend seizoen voor Ajax speelt. sc Heerenveen heeft naar verluidt een bod van drie miljoen euro van Ajax afgewezen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Intussen zou PSV zich hebben gemeld en zou ook VfL Wolfsburg interesse hebben.
Weer iemand die niet weet hoe het is gegaanquote:
zijn dat de enige 3quote:
Kijk gewoon ff zelf joh.quote:
Je moet toch 18 verschillende clubs ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:12 schreef GuRBuH het volgende:
Team voor de nieuwe cup klaar
[ afbeelding ]
Ja was het ff vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet toch 18 verschillende clubs ?
Die :0 moetquote:
Laat hem maar lekker naar PSV gaanquote:
Ik zou hem wil bij psv willen zien hoor. Iemand met een goede voorzet/acie en kunnen we eindelijk Matavz is gebruiken. Wat een miskoop is dat gebleken met dit spelersmateriaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker naar PSV gaanOf de vrienden van Feyenoord moeten hem willen halen
LIever Narsingh naar PSV dan naar ajax. Het liefst Narsingh naar het buitenland of Feyenoord. Dat laatste zal toch niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou hem wil bij psv willen zien hoor. Iemand met een goede voorzet/acie en kunnen we eindelijk Matavz is gebruiken. Wat een miskoop is dat gebleken met dit spelersmateriaal
Lijkt me ook niet dat de prioriteit op het halen van een winger ligt. Spits is prio nr 1 denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
LIever Narsingh naar PSV dan naar ajax. Het liefst Narsingh naar het buitenland of Feyenoord. Dat laatste zal toch niet gebeuren.
jij zou nog willen dat Feyenoord expres verliest als ze daarmee Ajax dwarsbomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
LIever Narsingh naar PSV dan naar ajax. Het liefst Narsingh naar het buitenland of Feyenoord. Dat laatste zal toch niet gebeuren.
Ja man....quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zou nog willen dat Feyenoord expres verliest als ze daarmee Ajax dwarsbomen
Wat heb je liever:quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man....
Denk even na, ik ben voor Feyenoord en niet voor ajax!
De 1e.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb je liever:
Ajax kampioen, Feyenoord 2de
Of
Ajax geen kampioen, Feyenoord geen 1ste of 2de
?
Nee, dat is een vieze strategie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als je nou in elke linie 1 hele slechte bronze speler zet, waardoor je ratings dus fors omlaag gaan en je dus dan gelinkt wordt met minder goede teams, en dan na 1 minuut die 3 bronze spelers al wisselt voor de echte spelers die daar zouden moeten spelen, is dat niet een handige strategie?
Dan kan je verwachten dat er binnenkort een knokploeg voor je deur staat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als je nou in elke linie 1 hele slechte bronze speler zet, waardoor je ratings dus fors omlaag gaan en je dus dan gelinkt wordt met minder goede teams, en dan na 1 minuut die 3 bronze spelers al wisselt voor de echte spelers die daar zouden moeten spelen, is dat niet een handige strategie?
Ja, vervanger wordt Villas-Boas.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat denken jullie, gaat Guardiola weg en zo ja, wie gaan ze halen als vervanger?
Ik hoop niet Frankiequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat denken jullie, gaat Guardiola weg en zo ja, wie gaan ze halen als vervanger?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:46 schreef ploegende_boer het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/592559
Hopelijk kan ik hiermee iets bereiken tijdens dat nieuwe toernooi.
ooit gehoord van chemistry?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:46 schreef ploegende_boer het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/592559
Hopelijk kan ik hiermee iets bereiken tijdens dat nieuwe toernooi.
individuele chem is ook belangrijk hequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik heb dan 88 chemistry en ik koop niemand. Lijkt me wel genoeg.
redtubequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er een goede site om videos te sharen? Nee ik wil geen youtube
quote:
Geen youtubequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er een goede site om videos te sharen? Nee ik wil geen youtube
Jij bent rechts?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef poker4lifee het volgende:
hey Isaac ik speelde net tegen iemand die precies zoals jij speelt. Leuke wedstrijd was het man!
[ afbeelding ]
Weet ik, maar nu kan ik in ieder geval mee doen aan dit toernooi zonder nieuwe spelers te kopen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
individuele chem is ook belangrijk he
Jij hebt nog nooit in een spiegel gekeken?quote:
ik kom op 74 uit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik heb dan 88 chemistry en ik koop niemand. Lijkt me wel genoeg.
Jawel, maar wat heeft dat hiermee te makenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit in een spiegel gekeken?
probeer dan gewoon een goedkoop team te maken man, dit gaat echt dramatisch spelenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu kan ik in ieder geval mee doen aan dit toernooi zonder nieuwe spelers te kopen.
Als het waardeloos speelt boeit het toch niet, heb er geen coins aan verspild.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die gaat niemand een individual chem boost geven dus het blijft kut.
o okequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:01 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Als het waardeloos speelt boeit het toch niet, heb er geen coins aan verspild.
Pepe, Ramos, Ronaldo, Barton, suarez kunnen er sowieso wel in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:04 schreef Kenarion het volgende:
SIF Vertonghen voor 19K
Nu nog een leuk 3-5-2 teampje verzinnen eromheen hehe
http://www.futhead.com/12/squad/592653 Kost je geen drol.. heb hier gister een 88rated gemiddeld squad mee verslagen met 5-0quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:01 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Als het waardeloos speelt boeit het toch niet, heb er geen coins aan verspild.
50kquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:07 schreef Kenarion het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/592653 Kost je geen drol.. heb hier gister een 88rated gemiddeld squad mee verslagen met 5-0
Als je een goeie wil doe dan dit, is me back-up: http://www.futhead.com/12/squad/592678quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef vandermar het volgende:
Franse league team kan je beter maken, kost nauwelijks 20K
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pepe, Ramos, Ronaldo, Barton, suarez kunnen er sowieso wel in.
Schijnt vol met bugs te zijn en zwaar kut te zijn :pquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is euro 12 nog een beetje leuk, voor de mensen die het al gekocht hebben?
http://futhead.com/12/squad/592704quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pepe, Ramos, Ronaldo, Barton, suarez kunnen er sowieso wel in.
Hij is sarcastisch, hij impliceert dat Vertonghen net zoals Ramos, Pepe en Suarez klootzakjes zijn op het veld al heeft Vertonghen zich nooit misdragen op kutkakkerlakken naquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/592704
zoiets? lukt me niet dembele op 9 te krijgen voor je helaas
Heb je al iets verkocht? Kreeg vanmorgen weer een mailtje die coins wilde kopen voor 12,50¤ per 100k. Heb zelf niks meer maar heb hem verwezen naar een vriend van me.quote:
i know, maar ik had toch niks te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, hij impliceert dat Vertonghen net zoals Ramos, Pepe en Suarez klootzakjes zijn op het veld al heeft Vertonghen zich nooit misdragen op kutkakkerlakken na
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je al iets verkocht? Kreeg vanmorgen weer een mailtje die coins wilde kopen voor 12,50¤ per 100k. Heb zelf niks meer maar heb hem verwezen naar een vriend van me.
haha nette prijs dan. op ander forumw aar ik zit worden er al miljoenen aangeboden voor 8$ per 100k. = 6 euro ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je al iets verkocht? Kreeg vanmorgen weer een mailtje die coins wilde kopen voor 12,50¤ per 100k. Heb zelf niks meer maar heb hem verwezen naar een vriend van me.
Zullen wel 360 skkltjes zijn ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Watik ben goedkoper dan al die anderen hier die ze voor 12 euro verkopen.
Ik denk dat hij dat juist bedoelt, dat je er meer voor kunt krijgenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Watik ben goedkoper dan al die anderen hier die ze voor 12 euro verkopen.
Agbonlahor eruit voor Tevezquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
i know, maar ik had toch niks te doen.
Ik wacht al dagen op marktplaats, helemaal niks behalve 1 persoon die vroeg of het wel PS3 was (stond er bij, maar ja dus) en daarna niet meer van zich liet horen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat juist bedoelt, dat je er meer voor kunt krijgen
Nee ik heb niet over gedragingen alleen op het veld, ik heb het gewoon over wie een fucking mongool isquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, hij impliceert dat Vertonghen net zoals Ramos, Pepe en Suarez klootzakjes zijn op het veld al heeft Vertonghen zich nooit misdragen op kutkakkerlakken na
Ik zou het wel doen, als ik coins nodig had, maar heb genoeg manquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wacht al dagen op marktplaats, helemaal niks behalve 1 persoon die vroeg of het wel PS3 was (stond er bij, maar ja dus) en daarna niet meer van zich liet horen.
Ik hoef er niet rijk van te worden, wil gewoon de FIFA kosten terug verdienen en dan ben ik al tevreden eigenlijk.
goede tip, hoeveel coins heb jequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:23 schreef DutchSL het volgende:
Maar als ik zo dom ben dat ik zo weinig vraag, dan zijn jullie toch slim en kopen jullie de coins van mij en verkoop je ze weer duurder door.
jammer dat Mulder niet in FUT zit dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee ik heb niet over gedragingen alleen op het veld, ik heb het gewoon over wie een fucking mongool is
Teun Mulder?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat Mulder niet in FUT zit dan.
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:25:07mien buuys ik kuup die fut kaijnns 7.50 per 100k coins op de ps 3 lekker die bekien op diekens #fifa12 reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:25:07mien buuys ik kuup die fut kaijnns 7.50 per 100k coins op de ps 3 lekker die bekien op diekens #fifa12 reageer retweet
Apart!twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:25:07Het wordt gelukkig nu duidelijk dat #messi een over het paard getilde eendagsvlieg is #barche reageer retweet
ok, nice! mag ik ook in de op??????????quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh daar heb je wel zalfjes enzo voor hoor.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]Apart!twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:25:07Het wordt gelukkig nu duidelijk dat #messi een over het paard getilde eendagsvlieg is #barche reageer retweet
twitter:
NIF Hazard?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:31 schreef Kenarion het volgende:
Iemand die een goeie belgische CAM weet behalve IF Hazard?
IF De Bruynequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:31 schreef Kenarion het volgende:
Iemand die een goeie belgische CAM weet behalve IF Hazard?
quote:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00IsaacCuenca, je moet godverdomme opflikkeren mijn tweets te veranderen. reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:32 schreef Fuszy het volgende:
Iemand coins kopen op de ps3?
¤12,50 per 100k en 500k voor ¤50
Dan koop je diequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]DutchSL bied ze net aan voor 100k per 10 euro
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]twitter:TijlMTBeckand twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00IsaacCuenca, je moet godverdomme opflikkeren mijn tweets te veranderen. reageer retweet
twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |