Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
TR gemachtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Omdat het kan hier nog eens lol
[ afbeelding ]
Counter TR gemachtquote:
We willen niet dat je mee doet.....quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rijst, nodig mij eens uit voor de Stoereboiis.
Sinds wanneer ben je weer terug uit China? Of zit je er nog steeds?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rijst, nodig mij eens uit voor de Stoereboiis.
Jij maakt wel snel moneyquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Lol, er is een IF Aguero voor 25K verkocht
Ik wil een 200K team om UP Aguero heen.
4-3-2-1 of 4-2-2-2.
Ja jonge, Marlos en Maikon Leite verkocht. 250Kquote:
Heb je van dat geld die je gekregen hebt dmv coins verkopen, euro 12 gekocht?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, Marlos en Maikon Leite verkocht. 250K
Zit er juist nog niet, da's het probleem.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je weer terug uit China? Of zit je er nog steeds?
hier heb ik een grappig team voor je gemaakt , vervang die kaka met de normale, futhead deed een beetje raarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Lol, er is een IF Aguero voor 25K verkocht
Ik wil een 200K team om UP Aguero heen.
4-3-2-1 of 4-2-2-2.
Ik insinueer hiermee dat iemand dus een team moet maken
Lolwat, wattanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit er juist nog niet, da's het probleem.
Het lijkt wel sjinees die zin, ik snap er niets vanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb je van dat geld die je gekregen hebt dmv coins verkopen, euro 12 gekocht?
Hamsik 7 chemquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hier heb ik een grappig team voor je gemaakt , vervang die kaka met de normale, futhead deed een beetje raar
http://futhead.com/12/squad/589420
ondankbare hondquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamsik 7 chemDi Maria
Lucio
Kaka
Cavani als CM
Césarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
wie is de beste Braziliaanse keeper na Diego Alves?
Je moeder gister ook...quote:
dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamsik 7 chemDi Maria
Lucio
Kaka
Cavani als CM
Is er nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
3 verdedigers, Santana in het midden> Up Neuer op het doel= #winningquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
maar ik ben slecht dus ik kan niet met 3 atb spelenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
3 verdedigers, Santana in het midden> Up Neuer op het doel= #winning
speel met 9quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ik ben slecht dus ik kan niet met 3 atb spelen
glow in the dark?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
Haha lol, die hardloopschoenen die ik gekocht heb geven bijna zelf licht
Als een bal richting een hoek gaat kan je alvast voorbereiden op een aftrap nemenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga gewoon Gomes doen, kan ik nog een beetje lachen tenminste
Zowat wel lolquote:
Sommige mensen heb je niet in je team omdat ze goed zijn maar omdat ze swag hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als een bal richting een hoek gaat kan je alvast voorbereiden op een aftrap nemen
Als je de juiste wingers hebt dan is het vies verdedigendquote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet 3-5-2 gaan gebruiken van poker4lifee maar ik durf niet
Ik had laatst deze gekocht:quote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zowat wel lolze zitten heerlijk en daar gaat het om
andere kleuren waren niet in mijn maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had laatst deze gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had ook nike's geprobeerd maar zaten niet echt fijn en ook asics geprobeerd maar waren ook niet je van het en deze adidas zaten heerlijk.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |