Eindejaarsuitkering van 13% jaarinkomen ofzo.quote:
Ik ben een enorm democraat, maar als ik Den Haag zie krijg ik zin om een coup te plegen, een verlichte dictatuur te vestigen, de overheid naar 35% van het BNP te brengen, en de kosten van de overhead van de overheid naar 1/3 van wat het nu is.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't moet ook niet gekker worden, Zijn vandaag zowel Van der Staaij als jij het met me eens.
Klopt, ze wil er graag een gigantische extra laag bovenop.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Friek_ het volgende:
D66 wil allang het hele publieke stelsel op te schop, maar goed.
Ja, praat anders Bessems eens na.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef marcodej het volgende:
De PvdD doet gewoon wat haar stemmers van haar verwachten, net zoals de CU dat doet, D66 etc. Dus voor haar stemmers doet ze het gewoon goed.
Da's toch geen bonus?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eindejaarsuitkering van 13% jaarinkomen ofzo.
We hebben er maar een miljoen in NLquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef De_Guidance het volgende:
Minder ambtenaren !!!111
Origineel.
v_Pquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
Alles gaat kapot, met Geert was dit niet gebeurd, Geert had het allemaal wél goed geregeld!!!
Dat wordt een burgemeestersrol via de baantjesfabriek.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef marcodej het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)stopt_als_kamer.html
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, praat anders Bessems eens na.
Sharon gaat lekker het land in op burgemeesters toer...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef marcodej het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)stopt_als_kamer.html
quote:
Hoe denk je dat die "bonussen van bankiers" of zuidasfiguren waar iedereen tegen ageert zijn vastgelegd? Ook gewoon een percentage.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |