Niet helemaal geen issue meer, maar dat gelul over 'moeder natuur' alsof dat het allerbelangrijkste is, staat me heel, heel erg tegenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet de enige bent, alhoewel ik het absoluut met je oneens bent. Het milieu is niet in een keer geen issue meer, omdat je er even niets meer over leest in de kranten, zogezegd. Dat het geen hoogste prioriteit heeft, daar kan ik echter wel inkomen op dit moment.
De helikopter is wegbezuinigd door zichzelf.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De Jager is omgevallen, die krijgen we niet meer rechtop.
Hij kreeg trek van de vleestaksquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kreeg honger van de Burgerpartij
Nee hoor, ik vind het ook op dit moment niet echt het belangrijkste.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt: 'lekker belangrijk dat milieu in tijden van crisis'?
Ze heeft wel een punt, maar de PvdD drijft altijd nogal door met dat punt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet helemaal geen issue meer, maar dat gelul over 'moeder natuur' alsof dat het allerbelangrijkste is, staat me heel, heel erg tegen
Oh, maar dat snap ik best hoor. Klimaatverandering, ook zoiets. We hebben er wel weer even genoeg van gehoord. Toch is het niet onbelangrijk om er wel degelijk rekening mee te houden en het om de zoveel tijd te noemen in debatten. Vanavond is dat echter niet het moment.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet helemaal geen issue meer, maar dat gelul over 'moeder natuur' alsof dat het allerbelangrijkste is, staat me heel, heel erg tegen
Die is wegbezuinigd om Henks uitkering te betalen.quote:
Men heeft van milieu een beetje een saai onderwerp gemaakt, maar objectief bekeken is en blijft het het belangrijkste onderwerp van allemaal.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |