Il Dulce!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Filosoof-koning Pietverdriet, zoiets?
Ook die moeten bijverdienen.quote:
nou, als je tegen het nederlands elftal aanhangt kun je het moeilijk een hobby noemenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is een hobby, als je geen tijd hebt om jezelf te financieren dan stop je daar maar mee.
en daarna ga ik eindelijk weer eens een keer uitquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Friek_ het volgende:
Kan makkelijk tot midden in de nacht ergens duren. Maar gok dat 't rond 23.00u-23.30u duurt.
Waarom krijg je daar dan niet voor betaald?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, als je tegen het nederlands elftal aanhangt kun je het moeilijk een hobby noemen
Kan je de meisjes imponeren met je wijsheid.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daarna ga ik eindelijk weer eens een keer uit
leeftijd, en in mijn sport gaat bijna geen geld omquote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom krijg je daar dan niet voor betaald?
Je doet aan curling?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leeftijd, en in mijn sport gaat bijna geen geld om
Ik zou nog bijna van jouw club worden, ware het niet dat GSbrder er ook lid van is...quote:
ik doe een internationale studie, die vinden nederlandse politiek toch alleen maar gezeik om nietsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je de meisjes imponeren met je wijsheid.
Zusje.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef AryaMehr het volgende:
12 september dus. Mijn zusje wordt op 13 september 18 dus ik kan me er wel in schikken.
Dus is het een hobby.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leeftijd, en in mijn sport gaat bijna geen geld om
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef AryaMehr het volgende:
12 september dus. Mijn zusje wordt op 13 september 18 dus ik kan me er wel in schikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |