Filosoof-koning Pietverdriet, zoiets?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben een enorm democraat, maar als ik Den Haag zie krijg ik zin om een coup te plegen, een verlichte dictatuur te vestigen, de overheid naar 35% van het BNP te brengen, en de kosten van de overhead van de overheid naar 1/3 van wat het nu is.
Na een jaar of 5 weer verkiezingen.
Over 100 jaar worden er dan nog standbeelden en straten voor je neergezet cq vernoemt
Hoeveel studies doe je?quote:
Nee hoor, de resterende oppositiepartijen hebben hiermee hun kruid verschoten en de Jager heeft laten zien dat Rutte nog niet in staat is om de lokale scouting te leiden...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog ligt het nog steeds op die koers.
6 studies, 2000 uur per week.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel studies doe je?
Hoeveel uur per week?
Ze zijn betaald uit het geld dat eerder voor het papierwerk gebruikt werd geloof ik. Dus dat verdient zich snel terug.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ben benieuwd of zij hem ook zelf moesten betalen net als sommige gemeenteraadsleden, maar da's een andere discussie
Dat kan helemaal niet!111EINS11quote:
Nee, dat zegt 'ie niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Zegt-ie nu dat het geen zin meer heeft om te stemmen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Zegt-ie nu dat het geen zin meer heeft om te stemmen?
Tot het afgelopen is.quote:
Omdat het geen Leider is... wrs.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
rutte hangt ook altijd zo over dat tafeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |