Dat is een stijging met 10,5%, niet 2quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef Etsu het volgende:
Deel 1: [Debat Crisispakket] 'Crisispakket bijna rond'
[..]
Details uit het akkoord op een rij:
.
• Het hoge btw-tarief gaat met 2 procent omhoog.
• Nu moet in Nederland 19 procent btw betaald worden op zogenaamde luxegoederen en diensten. Dat tarief gaat omhoog naar 21 procent.
•
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef claus_johann het volgende:
Ah, dus in deze reeks zitten al die domme PVV'ers. We misten jullie al in pol
Alles behalve Jan Nagel, heeft mijn zegen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Op wie moet je nu nog stemmen. Tis allemaal kut
SGP dus?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles behalve Jan Nagel, heeft mijn zegen.
Nou, ik heb nog mee zitten lezen in POL maar om nou te zeggen dat daar de heldere lichten zitten; nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef claus_johann het volgende:
Ah, dus in deze reeks zitten al die domme PVV'ers. We misten jullie al in pol
En die gaat zichtbaar worden rond 12 sept.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef FTWO het volgende:
Groen Links betaalt wel een hele hoge prijs voor de keuze van Rutte voor de PVV...
Bernbommen in Antwerpen en het zwarte woud onschadelijk maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef waht het volgende:
Stem op de Kunduz-coalitie. We trekken ten strijde met de groenen, de christenen en de liberalen.
Het is al een poppenkast Emiel!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij zit Sap er een beetje doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |