Een ware POL'ler verzaakt nooit.quote:
Vandaar die oerlelijke stropdas.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef xenobinol het volgende:
Stef Blok, marionet van de vastgoedmaffia en het bankenkartel
Indiaans gegeten, dat wordt het debat volgen vanaf de plee dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
Zo, Indiaans gegeten, sixpackje Grolsch gekocht en nu het debat kijken op m'n hotelkamer.
Thee + fair trade chocolaquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ik verwijs iedereen door:
[Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #2
We willen niet naar Erik.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Opdonderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik denk dat hij dat juist niet gaat doen. Zeker aangezien de PvdA de stemmen nodig heeft. Hij kan nu een Wilders doen, zonder de negatieve gevolgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef Apache4U het volgende:
Even kijken of Diederik weer gaat draaien ..
Inderdaad, de zieligheidskaart wordt getrokken!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef 99.999 het volgende:
Diederik kijkt door de cijfertjes heen naar Henk en vooral Ingrid.
Klopt, de makkelijkste weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat juist niet gaat doen. Zeker aangezien de PvdA de stemmen nodig heeft. Hij kan nu een Wilders doen, zonder de negatieve gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |