abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110892760
Bluh... ben in een rare bui vandaag. Soms merk ik toch echt wel dat ik last heb van mijn hormonen, kan een boel dingen in eens niet meer hebben. Zo weet ik al een week dat mijn man het dit weekend heel erg druk heeft en van alles te doen heeft (wat wel fijn voor hem is, hij doet al zo veel hier in huis en op werk, dan kan hij ook eens wat leuks doen) maar toen ie weg ging vandaag vond ik het in eens heel stom dat hij me het hele weekend alleen laat en moest ik bijna huilen.

Verder vandaag 35 weken, heb alvast mijn 'vluchttas' al ingepakt. Lijkt me toch dat daar niet al te veel hoeft in te zitten? ben in principe van plan gewoon thuis te bevallen en mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten dan heb ik ook niet al te veel nodig dacht ik zo. Heb nu wat kleertjes voor de baby, schone kleren voor mezelf, toiletspullen, zwangerschapskaart e.d. en maxicosi. Misschien van de week nog wat spulletjes halen voor bij de bevalling, wat eten ofzo.
  zaterdag 28 april 2012 @ 10:41:51 #277
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110892770
Idd Gebra, maar zwangere vrouwen staan erom bekend de meest vreemde dromen te hebben (incl. me:P)

Thanks troeta, we zijn er heel blij mee haha.

nou Zoe het zit er dan toch wel al aan te komen:)

*O* *O* Voor de mijlpalen vandaag:D
Be dance |Be real| Be You
pi_110892771
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:26 schreef Zoë23 het volgende:
*O* voor de mijlpalen!

Raar geslapen, had de hele tijd het idee van 'zometeen ga ik bevallen' en dat ik m'n ouders moest afbellen enzo. (gaan er vanaaf missch eten)
Maar de beeb zit nog lekker binnen :9
De beeb heeft het nog heel fijn bij jou volgens mij :)
pi_110893043
zo'n molton bedzeil he waar haal ik die nou het beste.

Ik bedoel de meest handige die goed vocht opneemt, waterdicht is, verschuift niet en dus die voor in ons eigen bed.
pi_110893051
Gerberaatje
:o das wel n rare droom ja haha

Thistleweed
*O* 35weken!
Zo te horen heb je al veel belangrijke dingen ingepakt. Idd wat te eten enz.

:D volgens de vk blijft ze nog wel even zitten
Ze groeit nog en ze verwacht dat ze nog aardig wat gaat groeien..
M'n buik is ook echt huge, lijkt elke dag wel groter te worden voor m'n gevoel :9

heb lang gedacht dat ze eerder zou komen, door weeënactiviteit met 30wkn en de voorweeën enzo. Maar nu heb ik dat gevoel niet meer, ik wacht rustig af.. Kan zomaar 42weken worden net als m'n zus..
pi_110893093
Missie positiebroeken is geslaagd :Y

Nu de rest nog .. heb geen puf meer :')
pi_110893129
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Missie positiebroeken is geslaagd :Y

Nu de rest nog .. heb geen puf meer :')
:D haha

*O* shoppen! :9
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2012 @ 11:18:49 #283
309370 Nanadu
pi_110893330
Thistleweed 35 weken *O* en vluchtkoffer ingepakt ^O^

Gerberaatje 28 weken en Phaidra 32 weken *O*

Covie ik dacht een keer hier gelezen te hebben dat je zo een molton bij de action kan halen, maar weet het niet meer zeker. Misschien iemand anders nog een idee.

Vannacht weer een beroerde nacht gehad ;( en nu nog last van hoofdpijn en een gevoelige buik. Ik duik er straks maar weer even in als mijn peuter ook weer naar bed gaat en hoop dat het daarna beter gaat. Ik wil straks nog op zoek gaan naar wat kleding, want niks zit meer lekker -O-
pi_110893570
Wij hebben vorige keer een hoes bij de ikea gekocht. De skydda hogt volgens mij.
pi_110894012
Hier ook al zo'n vreemde droom vannaxht. Werd wakker met een lege buik en de baby was nergens te bekennen! Ik snapte er niks van...

Hier sinds vannacht enorme lage rugpijn kan bijna niet op mijn benen staan word om de zoveel tijd erger en zakt fan weer af maar verdwiknt niet:s
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110894104
Covie
Heb idd hier ook gelezen dat ze die bij de action hebben

Nanadu :*
& dat met kleding heb ik ook. M'n lief is nu een relaxbroek bij de Hema aan t halen voor me :@
Die ik had zitten nu echt strak bij m'n onderbuik -O- is niet echt comfi

Sam
Heb je de krampen al getimed?
pi_110894157
Ik heb er een van action liggen, die is prima! Maar mijn vliezen braken in het zkh dus kan niet zeggen of het nou werkte :P
En als je in de buurt van Nijmegen woont maggie em gratis komen ophalen..
pi_110894262
Ja komen zo om de 8 minuten zat namelijk te denken aan rugweeen maar dacht dat het dan helemaal weg moest zakken tussendoor. Ik wacht nog even af straks sta ik daar weer voor niks krijg ik weer scheve gezichten. In mijn buik is het vrrgeleken met afgelopen week vrij rustig. Af en toe een steek maar dat zijn denk mijn banden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 april 2012 @ 12:06:49 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_110894345
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef Sam1993 het volgende:
Ja komen zo om de 8 minuten zat namelijk te denken aan rugweeen maar dacht dat het dan helemaal weg moest zakken tussendoor. Ik wacht nog even af straks sta ik daar weer voor niks krijg ik weer scheve gezichten. In mijn buik is het vrrgeleken met afgelopen week vrij rustig. Af en toe een steek maar dat zijn denk mijn banden.
wanneer werd jij nu ingeleid?
Misschien dat je t toch op eigen kracht gaat doen ;)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_110894406
Ik heb ook een molton bij de action gehaald!

Verder een *O* voor de mijlpalen vandaag!

Vandaag hier een leuke dag :) Straks veel lieve mensen op bezoek, soort pre verjaardagsfeestje / hallo wij krijgen een baby feestje. Aan de ene kant helemaal geen zin in, want moe enzo, maar aan de andere kant is het fijn om weer iedereen te zien en te weten hoeveel lieve mensen ik om me heen heb :) Alles staat klaar dus laat maar komen (nog even niet, kan ik nog even met mn benen omhoog :P )
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110894465
Spannend Sam..
Ze zijn van plan om tot 38weken te wachten toch? Met inleiden? Of heb ik dat verkeerd begrepen.
Ik weet niet of de krampen helemaal moeten wegzakken of niet..
Goed in de gaten houden dus :*

Leuk marjolijntje!
Veel plezier :)
pi_110894497
Ja de inleiding staat gepland op 38,4 dus nog iets meer dan een week.
pi_110894537
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:12 schreef Sam1993 het volgende:
Ja de inleiding staat gepland op 38,4 dus nog iets meer dan een week.
Spannend meis! :*
pi_110894902
Wat een geweldige nieuwtjes!

Een piemel bij sorbo, *O*

Marjolijntje krijgt rust, *O*

Sam wordt goed in de gaten gehouden, *O*

Een hartje voor Nijn, *O*

En natuurlijk, een prachtige verse baby bij Speedy (rammel rammel) *O*

En natuurlijk vergeet ik er vast weer heel veel, maar ik onthoud ook niet veel!
Dus daarom maar wat extra Jompels!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hier vandaag serieus activiteit in het babykamertje... Er wordt een koofje getimmerd en de verwarmingsbuizen worden geisoleerd...
Helaas zat t plafond toch nog minder goed in elkaar dan gedacht dus moet ik daar nog even een stuccer voor regelen die dan in een magisch ochtendje met een zak wit poeder het hele plafonnetje weer mooi maakt :-D en dan.... Na wat spelen met de latex verf het inrichten écht kan beginnen! Wilde voor 30 wk het af hebben... Dus benieuwd of dat lukt!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_110895152
Ah ik bedoelde dus precies zo één als nijnepijn aangeeft! Deze dus
Is die van de action net zo?

Ik wil niet dat het kraakt of dat ie verschuift enzo :@

Spannend Sam!

Thistleweed :* zulke dagen horen er eenmaal ook bij! Komt wel weer goed ;)

Marjolijntje klinkt wel als een leuke dag :Y veel plezier!!

Zoë je bent dan ook echt de laatste weken echt super ontploft :o prachtige buik overigens hoor! O+ Je zus kan zeker elk moment ongeveer ingeleid worden? Die zit nu al op ruim 41 weken denk ik?
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:46:42 #296
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110895353
Covie, die van de action is ook zo. Ik vond hem wel fijn. Ook geen gebroken vliezen maar ook in de kraamperiode handen met doorlekken met vloeien of babyspuug,
  zaterdag 28 april 2012 @ 13:06:46 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110895804
Speedy, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_110896052
OW ja molton.. goeie tip! Is nog ver weg voor ons maar schrijf hem wel even op het lijstje erbij. Heb er al een boel dingen vanaf kunnen strepen maar er komt telkens ook weer van alles en nog wat bij :')

Fijn he Marjolijntje.. dat gevoel dat je dan allemaal lieve mensen om je heen hebt... hadden wij laatst ook met verjaardag van mijn man. Allemaal lieve mensen O+

Even buik van Zoe bewonderen in buikentopic :9
pi_110896270
Lekker bezig bunny! *O*

Covie
Haha :D ja zo voel ik me ook :9!
Is wel apart, als ik zo naar m'n buik kijk.. Nooit gedacht dat ie zo bol zou worden! :D
Dankjewel O+
ja klopt, na koninginnedag moet ze naar t ziekenhuis
pi_110897349
Pff ik heb op facebook gezet dat we de komende dagen het ledikantje en box gaan schuren/schilderen. Maar mijn nicht is ook zwanger, die's ergens in augustus uitgerekend. En nou komt ze met allemaal goedbedoelde adviezen enzo. Maar volgens mij doet ie helemaal niks meer op het moment want bij alles wat ze aanraakt en inademt zou het niet goed zijn voor het kindje :')

Je kunt natuurlijk ook 9 maanden lang bang zitten wezen in een hoekje op de bank :') .. Die laat zich echt gek maken. 'Ja dit mag je niet want daar kun je dat en dat van krijgen'. 'Ja en dat moet je ook niet doen want dan gebeurt er misschien wel dat en dat'. *zucht*

Tuurlijk weet je dat je met bepaalde dingen op moet letten maar dat betekent nog niet dat je leven voor 9 maanden ophoudt.

En ik vind het zo grappig dat iedereen zich zorgen maakt om onze dieren :')
'Jaaa.. zou je dat nou wel doen, die dieren houden'? We hebben 3 katten en een hond .. ik voorzie vooralsnog geen problemen en mochten er wel problemen komen, dan zien we dan wel weer. Ga ze niet op voorhand weg doen.

Al die goedbedoelde, ongevraagde adviezen :')

En mijn moeder ... arrgh .. ook zo'n bemoeial. En die denkt altijd aan het eind van een zwangerschap te kunnen zien bij iemand anders wat het wordt. Soort van denken dat je paranormaal begaafd bent enzo en ik ik geloof niet zo in die onzin :') .. Ze heeft het 2 keer bij het rechte eind gehad (ja.. 50% kans he :') ).. en nou denkt ze echt iedere keer dat ze het weet.

En dan begint ze ook al bij mij .. jaaaaa ik zie het nog niet zo. Maar tegen de tijd dat je op je einde loopt kan ik het vast wel raden hoor!
Ik zeg mam .. serieus ... ik wil je er niet meer over horen. En anders zie je me niet meer voordat het kind er is :') (we hebben soort van haat-liefde verhouding met elkaar)

Ik word echt moe van die ongevraagde adviezen en alles :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')