Pff ik heb op facebook gezet dat we de komende dagen het ledikantje en box gaan schuren/schilderen. Maar mijn nicht is ook zwanger, die's ergens in augustus uitgerekend. En nou komt ze met allemaal goedbedoelde adviezen enzo. Maar volgens mij doet ie helemaal niks meer op het moment want bij alles wat ze aanraakt en inademt zou het niet goed zijn voor het kindje
Je kunt natuurlijk ook 9 maanden lang bang zitten wezen in een hoekje op de bank

.. Die laat zich echt gek maken. 'Ja dit mag je niet want daar kun je dat en dat van krijgen'. 'Ja en dat moet je ook niet doen want dan gebeurt er misschien wel dat en dat'. *zucht*
Tuurlijk weet je dat je met bepaalde dingen op moet letten maar dat betekent nog niet dat je leven voor 9 maanden ophoudt.
En ik vind het zo grappig dat iedereen zich zorgen maakt om onze dieren
'Jaaa.. zou je dat nou wel doen, die dieren houden'? We hebben 3 katten en een hond .. ik voorzie vooralsnog geen problemen en mochten er wel problemen komen, dan zien we dan wel weer. Ga ze niet op voorhand weg doen.
Al die goedbedoelde, ongevraagde adviezen
En mijn moeder ... arrgh .. ook zo'n bemoeial. En die denkt altijd aan het eind van een zwangerschap te kunnen zien bij iemand anders wat het wordt. Soort van denken dat je paranormaal begaafd bent enzo en ik ik geloof niet zo in die onzin

.. Ze heeft het 2 keer bij het rechte eind gehad (ja.. 50% kans he

).. en nou denkt ze echt iedere keer dat ze het weet.
En dan begint ze ook al bij mij .. jaaaaa ik zie het nog niet zo. Maar tegen de tijd dat je op je einde loopt kan ik het vast wel raden hoor!
Ik zeg mam .. serieus ... ik wil je er niet meer over horen. En anders zie je me niet meer voordat het kind er is

(we hebben soort van haat-liefde verhouding met elkaar)
Ik word echt moe van die ongevraagde adviezen en alles