+1quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat veel mensen in de politiek ontgaan is dat er naar mijn mening juist meer stemmen naar de PVV zullen gaan als ze dit achterlijke pakket zien.
quote:De eerste 6 maanden van de WW-duur worden door de werkgever betaald.
...
Het ontslagrecht wordt versoepeld (dit moet nog uitgewerkt worden).
Ontslaan van oudere werknemers die voorheen een behoorlijke afkoopsom mee zouden krijgen wordt zo wel eenvoudiger.quote:
Niet alleen oudere werknemers.. straks alleen nog maar plichten en geen rechten, anders vlieg je eruitquote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ontslaan van oudere werknemers die voorheen een behoorlijke afkoopsom mee zouden krijgen wordt zo wel eenvoudiger.
Als je baas 6 maanden ww moet betalen is dat niet altijd even aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef kawotski het volgende:
[..]
Niet alleen oudere werknemers.. straks alleen nog maar plichten en geen rechten, anders vlieg je eruit
dit is nog maar het begin.. dus straks sta je net als in Amerika gewoon op straat van de ene op de andere dag..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als je baas 6 maanden ww moet betalen is dat niet altijd even aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef Zwansen het volgende:
Prima pakket toch? Ik vind het een erg goed compromis.
Hier ook ja.. Als ik die vergoeding kwijt ben zal ik toch mijn woon-werk moeten overwegen. En verhuizen is al niet erg makkelijk tegenwoordig..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:53 schreef lipjes het volgende:
ik zie vooral de verlaging van de reiskosten niet zo zitten, er zijn nu al mensen die 100euro per maand moeten bijlappen voor woon-werk, aangezien het onbelaste omlaag gaat zal de reiskostenvergoeding ook wel omlaag gaan.
En daarom was nou net de reiskostenvergoeding ingevoerd.. dat mensen buiten hun stad gingen werken, nu we als ratten in de val zitten draaien ze het terugquote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook ja.. Als ik die vergoeding kwijt ben zal ik toch mijn woon-werk moeten overwegen. En verhuizen is al niet erg makkelijk tegenwoordig..
Maar het is wel héél goed voor de economiequote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef kawotski het volgende:
[..]
dit is nog maar het begin.. dus straks sta je net als in Amerika gewoon op straat van de ene op de andere dag..
Daarom is de belasting wbt de overdracht van een huis dus naar beneden gegaan, mensen moeten dichter bij hun werk gaan wonen.... nemen de files ook weer af en is iedereen gelukkig.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook ja.. Als ik die vergoeding kwijt ben zal ik toch mijn woon-werk moeten overwegen. En verhuizen is al niet erg makkelijk tegenwoordig..
gelukkig zag ik dat knipoogjequote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daarom is de belasting wbt de overdracht van een huis dus naar beneden gegaan, mensen moeten dichter bij hun werk gaan wonen.... nemen de files ook weer af en is iedereen gelukkig.
och, geef ik toch minder uit (in Nederland)quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Die btw raakt echt iedereen. Zonde.²
Dat jij zo'n enorme pauper bent is niet zo relevant.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef The_Avatar het volgende:
De btw op zonnepanelen gaat omlaag naar 6 procent.
Ja lekker voor de rijken. Ik kan het niet betalen in ieder geval....
Het raakt met name diegenen die meer te besteden hebben omdat nu alleen het hoge tarief aangepast is.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Die btw raakt echt iedereen. Zonde.²
Is dat wel helemaal zo? Ik bedoel, je treft dan toch zo'n beetje de hele middenstand exclusief de levensmiddelenhandel?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het raakt met name diegenen die meer te besteden hebben omdat nu alleen het hoge tarief aangepast is.
Hoe minder geld je hebt, hoe meer je besteed aan zaken die zonder of met 6% BTW belast zijn.
Wederom: uitstekend.
Het is echt niet alleen levensmiddelen...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:51 schreef kawotski het volgende:
Is dat wel helemaal zo? Ik bedoel, je treft dan toch zo'n beetje de hele middenstand exclusief de levensmiddelenhandel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |