Je doet nu net alsof een hongerig aidsweesje belangrijker is dan mijn vermogen een flatscreen op het toilet te monteren, zodat ik niets van de voetbalwedstrijden (laag btw tarief) hoef te missen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef MrBaas het volgende:
Geeft aan dat we het nog altijd beter hebben dan de mensen in arme landen.
Crisis is altijd nog relatief.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
In crisistijd is het wat mij betreft allen voor zich.
Dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 26 april 2012 20:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof een hongerig aidsweesje belangrijker is dan mijn vermogen een flatscreen op het toilet te monteren, zodat ik niets van de voetbalwedstrijden (laag btw tarief) hoef te missen.
Ik heb liever een flatscreen op mijn toilet dan dat er weer betaald moet worden voor zo'n aidsweesje dat weer 4 nieuwe aidsweesjes creëert.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof een hongerig aidsweesje belangrijker is dan mijn vermogen een flatscreen op het toilet te monteren, zodat ik niets van de voetbalwedstrijden (laag btw tarief) hoef te missen.
Dat is zo te behalen als er 10 lagen 'managers' worden weggesneden en men eindelijk eens gaat werken zoals men moet werken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:02 schreef kilon het volgende:
Hoe kan je nou ooit nog eens 1 miljard bezuinigen op zorg?
Het is wel goed dat ze passend onderwijs terugdraaien, en ontwikkelingssamenwerking moet ook niet te laag worden, maar ik heb toch liever dat we eerst ons eigen landje een beetje draaiende houden en dan weer naar het buitenland gaan kijken. Hypocriet als dat ook mag zijn.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
btw verhoging is verkeerd. beter bezuinigen ze flink op ambtenaren.
Wedden dat jij geen ambtenaar bent?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
btw verhoging is verkeerd. beter bezuinigen ze flink op ambtenaren.
Precies. Als dat Aidsweesje me zou interesseren zou ik geen kaartje voor The Avengers kopen maar dat geld aan Unicef schenken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb liever een flatscreen op mijn toilet dan dat er weer betaald moet worden voor zo'n aidsweesje dat weer 4 nieuwe aidsweesjes creëert.
Bullshit redenering. Voorbeeldje.. Als het daadwerkelijk om de arme mensen daar gaat dan zouden we bijv. de Olympische Spelen daar laten organiseren van ons geld omdat het de economie zoveel oplevert.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef MrBaas het volgende:
Geeft aan dat we het nog altijd beter hebben dan de mensen in arme landen.
Als we echt om ze geven kappen we met het dumpen van graan op die markten en met het subsidiëren van corrupte overheden. Ja, de helft van de bevolking daar zou naar de tyfus gaan, maar dit gaat niet werken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef kawotski het volgende:
[..]
Bullshit redenering. Voorbeeldje.. Als het daadwerkelijk om de arme mensen daar gaat dan zouden we bijv. de Olympische Spelen daar laten organiseren van ons geld omdat het de economie zoveel oplevert.
Tsja, beetje veel concessies aan GL ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef The_Avatar het volgende:
De btw op zonnepanelen gaat omlaag naar 6 procent.
Ja lekker voor de rijken. Ik kan het niet betalen in ieder geval....
Het gaat puur om de handel en dat de ngo's aan het werk blijven. Resultaten blijven uit..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Als we echt om ze geven kappen we met het dumpen van graan op die markten en met het subsidiëren van corrupte overheden. Ja, de helft van de bevolking daar zou naar de tyfus gaan, maar dit gaat niet werken.
Waarom? ben je ambtenaar? Volgens mij werd er niet gezegd dat ambtenaren niets doen, dat er geen ambtenaren zijn die hard werken, dat er geen ambtenaren nodig zijn. Maar waarom kan men daar niet een keer echt kritisch naar kijken. Ik ken bijvoorbeeld gemeenten waar het geld door een deel van de ambtenaren wel erg makkelijk verdiend wordt, om van de (overbodige) provinciën nog maar te zwijgen en ik kan nog wel even doorgaan en echt niet vanuit de onderbuikquote:
nee maar wedden dat ik ervoor betaalquote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Wedden dat jij geen ambtenaar bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |