Als het inschrijven lukt ga ik ook voor de 5km.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klopt (5km), heb bevestigingsmailtje gehad, geld is nog niet afgeschreven. Zal wel goed komen denk ik.
Daar denk ik wel eens over na, maar autist die ik ben, ik loop gewoon toch telkens dezelfde kant op.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef mosselmossel het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je achteraf bedenkt: "Potverdorie, had ik maar even naar de windrichting en mijn rondje gekeken en dat een beetje afgestemd'?
Mijn eerste HM ooit is in September. Drechtstedenloop.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Als je deze pace doortrekt gaat dat zeker lukken!Wanneer is je eerst volgende HM?
Gewoon gissen. Ik kreeg last van mijn knie, maar niet van de ander knie, dus ik dacht, misschien is er iets aan de hand, maar niet met mijn schoenen, want dan zou ik van beide knieën last hebben. Ik had dus gewoon naar de doktor gemoeten, maar ik was er te bang voor. Ik was bang dat er misschien iets ernstigs aan de hand was. Toen ben ik zelf heel hard gaan nadenken, dingen opzoeken op internet, en kwam ik tot de conclusie dat het misschien aan mijn schoenen lag, want die waren helemaal niet 'stabiel', zoals veel hardloop schoenen normaal zijn. En ook komt er nog bij dat ik lichtgewicht ben, nooit eerder last heb gekregen van mijn knieën, en uitstekend bezig was met een beginner's programma. Én ik eet gezond.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Rammelaartje het volgende:
Hoe ben jij dan eigenlijk erachter gekomen dat jouw schoenen niet geschikt voor je waren?
wat bij mijn knieblessure hielp was constant smeren met mobilat (een soort trauma zalf bij blessuren) en warme spiergel (huismerk in mijn geval) zeg maar midalgan of tijgerbalsam.) de uiteindelijke truck was het slikken van diclofenac, maar ik wilde echt snél herstellen..)quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Freddeh het volgende:
Knieën werken nog steeds niet mee na vorige week maandag. Blijf het gewoon rustig aan doen, en zie wel waar het schip strandt.
Ik moet nu echt van dat buikvet af trouwens, veroorzaakt veel meer issues dan alleen dat het er niet uit ziet
hm is wel weer ff wat anders dan 10 km he?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... 7.33KM in 40 minuten. 11KMH. Mooie pace, de HM onder de 2 uur komt er aan
Ik heb afgelopen weekend ook al 15,39 gelopen in 90 minuten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 06:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hm is wel weer ff wat anders dan 10 km he?maar je hebt er nog wel even tijd voor om uit te vinden of je streeftijd haalbaar is
ik ook al eens 10 in een uur,is me daarna nog niet weer geluktquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ook al 15,39 gelopen in 90 minuten.
60 minuten P.R. is 11KM, maar meestal loop ik rond de 10.3/10.5KM in een uur. 90 minuten liep ik 5:51min/km, maar dat had wel een tikkie sneller gekund. Kruissnelheid ligt rond de 5:40 ~ 5.45 min/km. Dus in de komende 5 maanden moet ik ergens een klein beetje snelheid zien te vinden om die 21.1KM onder de 2 uur te lopen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook al eens 10 in een uur,is me daarna nog niet weer gelukt. Maar als je nu met gemak 10 km/u loopt hoef je maar een beetje bij te schakelen natuurlijk.
Ik heb exact die schoenen en nu scheenklachten. Ik zat al te af toe te denken: ligt het niet aan mijn schoenen? De aanmeting van mijn schoenen is niet echt uitgebreid en superdeskundig geweest, al had ik daar destijds ook geen zin in) en om eerlijk te zijn, loop ik er ook alweer (bijna) 3 maanden mee. Bij een totaal andere shop kijken of mijn schoenen nog wel in orde zijn, lijkt me ook voor mij geen slecht ideequote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Lang verhaal kort: half jaar niet gelopen, heupblessure speelde weer op zodra ik 1 stap zette. Ben ik bij Starshoe geweest, eerste wat die kerel zei was dat mijn hardloopschoenen ruk waren! (Nike Lunareclipse, aangemeten en alles!!) Heb nu Saucony Progrid Ride 4 met zooltjes gekregen en loop weer als een zonnetje.
Met alle respect maar ik denk eerder dat je "gewoon" overbelastingsklachten heb. Je bent ook in een periode van weken naar iets van 18KM toegegaan toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb exact die schoenen en nu scheenklachten. Ik zat al te af toe te denken: ligt het niet aan mijn schoenen? De aanmeting van mijn schoenen is niet echt uitgebreid en superdeskundig geweest, al had ik daar destijds ook geen zin in) en om eerlijk te zijn, loop ik er ook alweer (bijna) 3 maanden mee. Bij een totaal andere shop kijken of mijn schoenen nog wel in orde zijn, lijkt me ook voor mij geen slecht ideeZou decompressiekousen ook een idee zijn?
Ik denk dat Nike Lunareclipsjes leuk zijn voor de kortere afstanden of recreatieve loper, maar als ik een HM wil gaan doen, zal ik meer profi schoenen nodig hebben.
Wil eigenlijk maandag (na een week smeren en rust), weer eens een voorzichtige 5km proberen, misschien wel op zachte ondergrond.
wat moet ik in die mail zetten dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:25 schreef Jumparound het volgende:
wie mailt hem ff?
Frans Bauer rent kilo's eraf
;-)
Beste Frans,quote:
dan komt ie zeker op de eerste plek, want dan ben ik gevlogenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Beste Frans,
Pas je op je pezen en gewrichten? Voor meer tips en info kan je altijd bij ons terecht, en vergeet je niet in te schrijven voor de fok! endomondo ploeg! Met 4 x 15 km hardlopen per week ben je verzekert van een eerste plek
groetjes
je fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |