SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Wanneer gaan jullie dan?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie dan?
En straks gaan jullie vieze dingen doen![]()
ik maak maar een grapje tochquote:Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef HappyBob het volgende:
Dat is iemand niet lelijk vind wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat ik me aangetrokken voel tot die persoon
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Er staan 2 giraffen op dit plaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]Probeer je mij nu te pesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
In dat geval wil ik wel meekomen, maar misschien dat ik dan bezig ben!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |