Uiteraard ben ik blij met de huidige technologie, maar dat betekend niet dat ik blij ben dat ik geopereerd ben wat veel pijn doet. Liever had ik geen operatie nodig gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo vatte ik het een beetje op toen ik dit topic doorlas. Zal wel aan mij liggen dan.-
Ah joh, dat is niks. Ik ken pas mensen die een overtreffende trap moeten zoeken. Die trap overtreft echt álles, geloof mij.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Pharkus het volgende:
Sowieso mensen die altijd een overtreffende trap moeten op zoeken....
je bent toch verdooft tijdens de operatie mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik blij met de huidige technologie, maar dat betekend niet dat ik blij ben dat ik geopereerd ben wat veel pijn doet. Liever had ik geen operatie nodig gehad.
Nee de bezuinigingen in de zorg raken iedereen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je bent toch verdooft tijdens de operatie mag ik hopen?
Uiteraard, maar je voelt het wel de eerste tijd dat ze je buikspieren aan elkaar hebben gehecht. Ik heb een wond wat van mijn linker kant naar mijn rechterkant loopt op mijn buik, dat is ook niet geheel pijnloos helaas.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je bent toch verdooft tijdens de operatie mag ik hopen?
Je overtreft me weer eensquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah joh, dat is niks. Ik ken pas mensen die een overtreffende trap moeten zoeken. Die trap overtreft echt álles, geloof mij.
Ja, maar jij klaagt ook om gewoon ''niks''quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ken mensen die kijken neer op de overtreffende trap.
quote:
NOEM EEN PUISTJE OP MIJN OOGLID MAAR NIETS!quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar jij klaagt ook om gewoon ''niks''aansteller...
[..]
neh... is OOK rot een puistje op je ooglidquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
NOEM EEN PUISTJE OP MIJN OOGLID MAAR NIETS!
Dit is pas zielugquote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef snakelady het volgende:
Overigens voel ik me niet zielig , maar ben 2 dagen geleden geopereerd aan een gat tussen mijn buik spieren van ongeveer 10 x6 cm, heb nu een wond van 30cm op mijn buik, mag 2 weken niet uit bed, best klote dus. Maar nu wordt ik op msn aangesproken door iemand die de griep heeft, dat is ook best vervelend maar hij typt ook dingen als ' je hebt geen idee hoe slecht ik me nu voel en ik hoop dat je dat nooit komt te weten' dus ik zeg dat ik me ook niet zo geweldig voel op het moment maar heel dankbaar ben voor de morfine. Reageert hij " geloof me, ik voel me beroerder dan jij" WTH , dat kan hij toch niet weten? Het is verdomme geen wedstrijd. Ik snap dat soort mensen echt niet.
Lol, lachen doet pijn, hahahaquote:
Ik voel me klote, maar ben niet zielig. Dat heb ik ook nergens getypt. Sterker nog , daar gaat het topic niet over.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je wil niet doen als je zielig bent, maar je post een heel draadje vol hoe zielig je bent? Apart.
Dat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je wil niet doen als je zielig bent, maar je post een heel draadje vol hoe zielig je bent? Apart.
cubieke decameterquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cm, meter kilometer?
Welke eenheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |