Klopt. Plus de typische Bioware formule van rpg-elementen en storytelling. Dus dat was voor mij al gewoon een reden om te spelen. Dat van de graphics was vreemd waarom dat niet kon, maar niet dat ik me er verder aan stoorde. En m.b.t. de endgame, dat is inmiddels toch veel beter? Genoeg te doen nadat je lvl 50 bereikt hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Euh ja Maar je begrijpt mijn punt.
Dat is ook het enige wat ze hadden, dat alles gevoiced was.
Combat was een 1 op 1 kopie van WoW, heel veel abilities waren hetzelfde.
Nauwelijks endgame.
Slechte CS alhoewel dat niet echt wat met het spel zelf te maken heeft,
PvP was slecht, 0.5 seconden delay, Ilum had geen balans
Graphics konden niet hoger dan medium terwijl ze wel high hadden in de beta.
Crafting had geen nut uiteindelijk met de uitzondering van Biochem (?).
Het is gewoon WoW in space.
Weet niet waar je dat bedrag vandaan haalt, want het budget zat nog onder de 200 miljoen.quote:Kan niet geloven dat ze met een budget van 300-500 miljoen zo een matig spel hebben kunnen maken.
DA2 was echt afschuwelijk, de naam niet waard, want DA:O was wel tof.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
DA mogen ze wat mij betreft dan ook in de vuilnisbak flikkeren. DA 2 kwam ik niet eens tot 30 % ofzo en toen was het al te saai.
Het klonk wel aardig voor een Singleplayer ja. Dat is het ook, een singleplayer, waar je maandelijks geld voor betaald.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klopt. Plus de typische Bioware formule van rpg-elementen en storytelling. Dus dat was voor mij al gewoon een reden om te spelen. Dat van de graphics was vreemd waarom dat niet kon, maar niet dat ik me er verder aan stoorde. En m.b.t. de endgame, dat is inmiddels toch veel beter? Genoeg te doen nadat je lvl 50 bereikt hebt.
[..]
Weet niet waar je dat bedrag vandaan haalt, want het budget zat nog onder de 200 miljoen.
Brotherhood en Revelations zijn maar voor 3 dingen gemaakt:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:41 schreef The_Substitute het volgende:
Gestroomlijnder is misschien het betere woord, want er zijn qua opzet weinig dingen veranderd, zowel bij ME als AC. Maar waar het in ME wel beter werd, vooral door de teamplay, begon AC wel sneller af te takelen. Na Revelations ( ), kan ik niet echt zeggen dat ik nou uitkijk naar deel 3. Begon al een beetje met Brotherhood, maar daar vond ik de setting en bepaalde toevoegingen nog wel interessant. Plus die kut-cliffhanger op 't eind, waardoor ik toch wilde weten hoe het verder ging.
Nope, ik lees bepaalde berichten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Jij heb dat van EA gehoord dat het maar 200 milj. was? Zij gaan enorm over in Damage Control.
Hoop 't.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:11 schreef Kutstudent het volgende:
En volgens mij wordt AC3 zo awesome dat iedereen brotherhood en revelations weer vergeten is.
Alleen voor PS3-bezitters is het op 4 juli. Voor de pc- en X360-bezitters komt-ie morgen wereldwijd uit.quote:
Nou ja, closure was ook een gapend gat. Dat had voor mij het verschil gemaakt tussen 'gewoon' een lam einde en een faal van amateuristische proporties.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:01 schreef The_Substitute het volgende:
Stond nog een audio-interview bij de Extended Cut aankondiging.
Lijkt er niet op dat ze de kritiek begrepen hebben; praten over closure en binding met karakters, terwijl de plotgaten het probleem was.
*headbutts*quote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef LeaderRoel het volgende:
I've had enough of your disingenuous assertions!
Closure had uiteraard beter gekund, i.p.v. 'iedereen komt op een tropische planeet. Jeuh! The End'. Geen discussie.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef trancethrust het volgende:
Nou ja, closure was ook een gapend gat. Dat had voor mij het verschil gemaakt tussen 'gewoon' een lam einde en een faal van amateuristische proporties.
Ga huilen johquote:Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Alleen zit ik met die fucking tyfus multiplayer. Ik heb dus echt geen zin om nu 2 uur te spelen om weer een normale ending te krijgen.
Ik denk dat het moeilijker is om plotgaten te vullen dan je denkt. En ik denk dat ze misschien wel een positieve verrassing voor ons in petto hebben wat dat betreft.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Closure had uiteraard beter gekund, i.p.v. 'iedereen komt op een tropische planeet. Jeuh! The End'. Geen discussie.
Maar door in dit interview de vraag: "Waarom was er zoveel kritiek op het eind van ME3?", te beantwoorden met woorden als 'moeite om los te laten' en 'band met karakters', vind ik geen geloofwaardig antwoord. Want zoals ik al zei, het overgrote gedeelte van de kritiek was over de plotgaten. Dus daar hadden ze toch wel een paar woorden aan vuil kunnen maken, gewoon om perspectief te houden.
Oh, maar dat is mijn punt ook niet. Bioware houdt sowieso vast aan hun einde(s). Zij wilden met de EC de gevolgen van genomen beslissingen en de toekomst van de Melkweg/squadmembers duidelijker overbrengen. Dus die plotgaten gaan niet aan bod komen, tenzij ze binnen Bioware's visie verklaard kunnen worden. Want als ze alle plotgaten af zouden moeten gaan, dan hadden ze beter het hele einde kunnen veranderen. Maar ze hebben al gezegd dat dat niet zou gebeuren, dus dat verwacht ik ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk dat het moeilijker is om plotgaten te vullen dan je denkt. En ik denk dat ze misschien wel een positieve verrassing voor ons in petto hebben wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |