abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:45:49 #201
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_113275057
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Euh ja :') Maar je begrijpt mijn punt.

Dat is ook het enige wat ze hadden, dat alles gevoiced was.
Combat was een 1 op 1 kopie van WoW, heel veel abilities waren hetzelfde.
Nauwelijks endgame.
Slechte CS alhoewel dat niet echt wat met het spel zelf te maken heeft,
PvP was slecht, 0.5 seconden delay, Ilum had geen balans
Graphics konden niet hoger dan medium terwijl ze wel high hadden in de beta.
Crafting had geen nut uiteindelijk met de uitzondering van Biochem (?).

Het is gewoon WoW in space.
Klopt. Plus de typische Bioware formule van rpg-elementen en storytelling. Dus dat was voor mij al gewoon een reden om te spelen. Dat van de graphics was vreemd waarom dat niet kon, maar niet dat ik me er verder aan stoorde. En m.b.t. de endgame, dat is inmiddels toch veel beter? Genoeg te doen nadat je lvl 50 bereikt hebt.
quote:
Kan niet geloven dat ze met een budget van 300-500 miljoen zo een matig spel hebben kunnen maken.
Weet niet waar je dat bedrag vandaan haalt, want het budget zat nog onder de 200 miljoen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator zaterdag 23 juni 2012 @ 14:56:06 #202
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_113275339
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 11:59 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

DA mogen ze wat mij betreft dan ook in de vuilnisbak flikkeren. DA 2 kwam ik niet eens tot 30 % ofzo en toen was het al te saai.
DA2 was echt afschuwelijk, de naam niet waard, want DA:O was wel tof.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 23 juni 2012 @ 15:09:23 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_113275721
Vond DAO ook dodelijk saai. Alleen maar cliches en aan veel missies kwam maar geen eind.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_113279699
Ik vond DAO ook wel prima. Geen Baldur's gate, maar in ieder geval een degelijke RPG.

Nee, dan deel 2. Een van de slechtere spellen van de afgelopen jaren. Ik wou dat ik overdreef.
Conscience do cost.
pi_113280101
Ben geloof ik de enige die DA2 wel leuk vond... niet leuk genoeg voor meerdere playthroughs itt DAO en ME1 en 2, maar toch.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:18:05 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_113280877
Wel balen dat ik de trilogie nou aan m'n zwager uitgeleend heb nu de extended cut uitkomt. Maar goed, wil toch nog een keer ME2 en ME3 helemaal doorspelen, dus ik kan waarschijnlijk nog wel een tijd wachten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:35:25 #207
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113281387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:45 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Klopt. Plus de typische Bioware formule van rpg-elementen en storytelling. Dus dat was voor mij al gewoon een reden om te spelen. Dat van de graphics was vreemd waarom dat niet kon, maar niet dat ik me er verder aan stoorde. En m.b.t. de endgame, dat is inmiddels toch veel beter? Genoeg te doen nadat je lvl 50 bereikt hebt.

[..]

Weet niet waar je dat bedrag vandaan haalt, want het budget zat nog onder de 200 miljoen.
Het klonk wel aardig voor een Singleplayer ja. Dat is het ook, een singleplayer, waar je maandelijks geld voor betaald.

Jij heb dat van EA gehoord dat het maar 200 milj. was? Zij gaan enorm over in Damage Control.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:11:55 #208
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_113282530
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:41 schreef The_Substitute het volgende:

Gestroomlijnder is misschien het betere woord, want er zijn qua opzet weinig dingen veranderd, zowel bij ME als AC. Maar waar het in ME wel beter werd, vooral door de teamplay, begon AC wel sneller af te takelen. Na Revelations ( :N), kan ik niet echt zeggen dat ik nou uitkijk naar deel 3. Begon al een beetje met Brotherhood, maar daar vond ik de setting en bepaalde toevoegingen nog wel interessant. Plus die kut-cliffhanger op 't eind, waardoor ik toch wilde weten hoe het verder ging. }:|
Brotherhood en Revelations zijn maar voor 3 dingen gemaakt:

1. Om meer geld binnen te halen.
2. Voor bepaalde schakelingen zodat het plot tussen AC 2 en 3 straks klopt.
3. Omdat AC3 zo lang duurt. Ze zijn er al sinds 2009 mee bezig, en heel veel mensen haken anders af als je 3 jaar moet wachten op het volgende deel.

Brotherhood en Revelations moet je niet te serieus nemen in de reeks, ze zijn wel essentieel waarschijnlijk, maar niet in zeer grote mate.

En volgens mij wordt AC3 zo awesome dat iedereen brotherhood en revelations weer vergeten is. O+
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_113282700
Ik vond brotherhood best vermakelijk!

Revalations daarintegen was na een halfuur alweer geuninstalled. Irritant spel vond ik het maar. Ik verwacht eigenlijk helemaal niets van deel 3 ook.
Conscience do cost.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:06:38 #210
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_113287061
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Jij heb dat van EA gehoord dat het maar 200 milj. was? Zij gaan enorm over in Damage Control.
Nope, ik lees bepaalde berichten.

http://tor.zam.com/story.html?story=28811
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:11 schreef Kutstudent het volgende:
En volgens mij wordt AC3 zo awesome dat iedereen brotherhood en revelations weer vergeten is. O+
Hoop 't. w/
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:31:34 #211
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113291484
Revelations was echt nauwelijks anders dan Brotherhood, iedereen die dat zo kut vond lult uit zijn nek.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 24 juni 2012 @ 23:01:44 #212
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_113340251
Stond nog een audio-interview bij de Extended Cut aankondiging.


Lijkt er niet op dat ze de kritiek begrepen hebben; praten over closure en binding met karakters, terwijl de plotgaten het probleem was.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 25 juni 2012 @ 19:25:02 #213
133369 Jivis
Critikut
pi_113378582
Dus die Extended Cut komt morgen al? :D

Dat heb ik dan goed getimed; net bij de MM deel drie voor 33 euro gekocht en bijna klaar met het opnieuw doorspelen van twee!

Overigens schrijf ik nu een filosofisch paper over het morality-systeem in Mass Effect 2 8-).
Amen.
  maandag 25 juni 2012 @ 19:57:10 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_113380328
Nee morgen in de VS, begin juli in de EU
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:00:24 #215
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_113380515
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef speknek het volgende:
Nee morgen in de VS, begin juli in de EU
Alleen voor PS3-bezitters is het op 4 juli. Voor de pc- en X360-bezitters komt-ie morgen wereldwijd uit.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:14:30 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_113381335
Oh ah, ik was verkeerd ingelicht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_113383921
I've had enough of your disingenuous assertions!
pi_113386320
quote:
3s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:01 schreef The_Substitute het volgende:
Stond nog een audio-interview bij de Extended Cut aankondiging.


Lijkt er niet op dat ze de kritiek begrepen hebben; praten over closure en binding met karakters, terwijl de plotgaten het probleem was.
Nou ja, closure was ook een gapend gat. Dat had voor mij het verschil gemaakt tussen 'gewoon' een lam einde en een faal van amateuristische proporties.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_113389516
Gelukkig nog een save gevonden van voor Cerberus Base. Wilde eigenlijk gewoon weer helemaal overnieuw, maar ik heb er geen tijd voor gehad, helaas. Dan maar met mijn vorige save verder. Ben benieuwd.
Alleen zit ik met die fucking tyfus multiplayer. Ik heb dus echt geen zin om nu 2 uur te spelen om weer een normale ending te krijgen.

[ Bericht 26% gewijzigd door jebentzelfeenfiets. op 25-06-2012 22:47:09 ]
  maandag 25 juni 2012 @ 22:59:03 #220
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_113391078
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef LeaderRoel het volgende:
I've had enough of your disingenuous assertions!
*headbutts*
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:04:01 #221
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_113391368
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef trancethrust het volgende:
Nou ja, closure was ook een gapend gat. Dat had voor mij het verschil gemaakt tussen 'gewoon' een lam einde en een faal van amateuristische proporties.
Closure had uiteraard beter gekund, i.p.v. 'iedereen komt op een tropische planeet. Jeuh! The End'. Geen discussie.

Maar door in dit interview de vraag: "Waarom was er zoveel kritiek op het eind van ME3?", te beantwoorden met woorden als 'moeite om los te laten' en 'band met karakters', vind ik geen geloofwaardig antwoord. Want zoals ik al zei, het overgrote gedeelte van de kritiek was over de plotgaten. Dus daar hadden ze toch wel een paar woorden aan vuil kunnen maken, gewoon om perspectief te houden.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 25 juni 2012 @ 23:07:06 #222
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113391565
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

Alleen zit ik met die fucking tyfus multiplayer. Ik heb dus echt geen zin om nu 2 uur te spelen om weer een normale ending te krijgen.
Ga huilen joh :')
Ok stelletje hokboeren
  maandag 25 juni 2012 @ 23:09:58 #223
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_113391743
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Closure had uiteraard beter gekund, i.p.v. 'iedereen komt op een tropische planeet. Jeuh! The End'. Geen discussie.

Maar door in dit interview de vraag: "Waarom was er zoveel kritiek op het eind van ME3?", te beantwoorden met woorden als 'moeite om los te laten' en 'band met karakters', vind ik geen geloofwaardig antwoord. Want zoals ik al zei, het overgrote gedeelte van de kritiek was over de plotgaten. Dus daar hadden ze toch wel een paar woorden aan vuil kunnen maken, gewoon om perspectief te houden.
Ik denk dat het moeilijker is om plotgaten te vullen dan je denkt. En ik denk dat ze misschien wel een positieve verrassing voor ons in petto hebben wat dat betreft.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:48:37 #224
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_113394089
We kunnen alleen maar afwachten.

Overigens had die Chris Priestly het in een tweet van hem erover dat je geen 4000 EMS meer nodig hebt. Wat hij daarmee bedoelt is mij niet helemaal duidelijk (het kan op meerdere manieren opgevat worden), maar ik hoop dat hij erop doelt dat het mogelijk is om met minder EMS het beste einde te halen. Volgens mij lag de cap, zonder MP, namelijk zo rond de 3500.

Maar goed, we zullen het dus vanzelf wel zien. Ben benieuwd hoe de EC morgen uitkomt hier in Europa.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:51:10 #225
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_113394280
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk dat het moeilijker is om plotgaten te vullen dan je denkt. En ik denk dat ze misschien wel een positieve verrassing voor ons in petto hebben wat dat betreft.
Oh, maar dat is mijn punt ook niet. Bioware houdt sowieso vast aan hun einde(s). Zij wilden met de EC de gevolgen van genomen beslissingen en de toekomst van de Melkweg/squadmembers duidelijker overbrengen. Dus die plotgaten gaan niet aan bod komen, tenzij ze binnen Bioware's visie verklaard kunnen worden. Want als ze alle plotgaten af zouden moeten gaan, dan hadden ze beter het hele einde kunnen veranderen. Maar ze hebben al gezegd dat dat niet zou gebeuren, dus dat verwacht ik ook niet.

Wat ik gewoon raar vond, is dat als (even makkelijk gezegd) je kritiek voor 80% ging over plotgaten, en 20% over closure, je niet het grootste gedeelte van de kritiek buiten de beschouwing moet laten tijdens een interview.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')