Klopt. Plus de typische Bioware formule van rpg-elementen en storytelling. Dus dat was voor mij al gewoon een reden om te spelen. Dat van de graphics was vreemd waarom dat niet kon, maar niet dat ik me er verder aan stoorde. En m.b.t. de endgame, dat is inmiddels toch veel beter? Genoeg te doen nadat je lvl 50 bereikt hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Euh jaMaar je begrijpt mijn punt.
Dat is ook het enige wat ze hadden, dat alles gevoiced was.
Combat was een 1 op 1 kopie van WoW, heel veel abilities waren hetzelfde.
Nauwelijks endgame.
Slechte CS alhoewel dat niet echt wat met het spel zelf te maken heeft,
PvP was slecht, 0.5 seconden delay, Ilum had geen balans
Graphics konden niet hoger dan medium terwijl ze wel high hadden in de beta.
Crafting had geen nut uiteindelijk met de uitzondering van Biochem (?).
Het is gewoon WoW in space.
Weet niet waar je dat bedrag vandaan haalt, want het budget zat nog onder de 200 miljoen.quote:Kan niet geloven dat ze met een budget van 300-500 miljoen zo een matig spel hebben kunnen maken.
DA2 was echt afschuwelijk, de naam niet waard, want DA:O was wel tof.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
DA mogen ze wat mij betreft dan ook in de vuilnisbak flikkeren. DA 2 kwam ik niet eens tot 30 % ofzo en toen was het al te saai.
Het klonk wel aardig voor een Singleplayer ja. Dat is het ook, een singleplayer, waar je maandelijks geld voor betaald.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klopt. Plus de typische Bioware formule van rpg-elementen en storytelling. Dus dat was voor mij al gewoon een reden om te spelen. Dat van de graphics was vreemd waarom dat niet kon, maar niet dat ik me er verder aan stoorde. En m.b.t. de endgame, dat is inmiddels toch veel beter? Genoeg te doen nadat je lvl 50 bereikt hebt.
[..]
Weet niet waar je dat bedrag vandaan haalt, want het budget zat nog onder de 200 miljoen.
Brotherhood en Revelations zijn maar voor 3 dingen gemaakt:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:41 schreef The_Substitute het volgende:
Gestroomlijnder is misschien het betere woord, want er zijn qua opzet weinig dingen veranderd, zowel bij ME als AC. Maar waar het in ME wel beter werd, vooral door de teamplay, begon AC wel sneller af te takelen. Na Revelations (), kan ik niet echt zeggen dat ik nou uitkijk naar deel 3. Begon al een beetje met Brotherhood, maar daar vond ik de setting en bepaalde toevoegingen nog wel interessant. Plus die kut-cliffhanger op 't eind, waardoor ik toch wilde weten hoe het verder ging.
![]()
Nope, ik lees bepaalde berichten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Jij heb dat van EA gehoord dat het maar 200 milj. was? Zij gaan enorm over in Damage Control.
Hoop 't.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:11 schreef Kutstudent het volgende:
En volgens mij wordt AC3 zo awesome dat iedereen brotherhood en revelations weer vergeten is.
Alleen voor PS3-bezitters is het op 4 juli. Voor de pc- en X360-bezitters komt-ie morgen wereldwijd uit.quote:
Nou ja, closure was ook een gapend gat. Dat had voor mij het verschil gemaakt tussen 'gewoon' een lam einde en een faal van amateuristische proporties.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:01 schreef The_Substitute het volgende:
Stond nog een audio-interview bij de Extended Cut aankondiging.
Lijkt er niet op dat ze de kritiek begrepen hebben; praten over closure en binding met karakters, terwijl de plotgaten het probleem was.
*headbutts*quote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef LeaderRoel het volgende:
I've had enough of your disingenuous assertions!
Closure had uiteraard beter gekund, i.p.v. 'iedereen komt op een tropische planeet. Jeuh! The End'. Geen discussie.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef trancethrust het volgende:
Nou ja, closure was ook een gapend gat. Dat had voor mij het verschil gemaakt tussen 'gewoon' een lam einde en een faal van amateuristische proporties.
Ga huilen johquote:Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Alleen zit ik met die fucking tyfus multiplayer. Ik heb dus echt geen zin om nu 2 uur te spelen om weer een normale ending te krijgen.
Ik denk dat het moeilijker is om plotgaten te vullen dan je denkt. En ik denk dat ze misschien wel een positieve verrassing voor ons in petto hebben wat dat betreft.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Closure had uiteraard beter gekund, i.p.v. 'iedereen komt op een tropische planeet. Jeuh! The End'. Geen discussie.
Maar door in dit interview de vraag: "Waarom was er zoveel kritiek op het eind van ME3?", te beantwoorden met woorden als 'moeite om los te laten' en 'band met karakters', vind ik geen geloofwaardig antwoord. Want zoals ik al zei, het overgrote gedeelte van de kritiek was over de plotgaten. Dus daar hadden ze toch wel een paar woorden aan vuil kunnen maken, gewoon om perspectief te houden.
Oh, maar dat is mijn punt ook niet. Bioware houdt sowieso vast aan hun einde(s). Zij wilden met de EC de gevolgen van genomen beslissingen en de toekomst van de Melkweg/squadmembers duidelijker overbrengen. Dus die plotgaten gaan niet aan bod komen, tenzij ze binnen Bioware's visie verklaard kunnen worden. Want als ze alle plotgaten af zouden moeten gaan, dan hadden ze beter het hele einde kunnen veranderen. Maar ze hebben al gezegd dat dat niet zou gebeuren, dus dat verwacht ik ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk dat het moeilijker is om plotgaten te vullen dan je denkt. En ik denk dat ze misschien wel een positieve verrassing voor ons in petto hebben wat dat betreft.
De EC zal waarschijnlijk rond 12.00u in Edmonton live gaan. Dus dat betekent rond 19.00u/20.00u hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef DeeCruise het volgende:
Is deze al beschikbaar? Krijg via Origin geen update gepushed namelijk...Controleren op updates levert een melding op dat de game up to date is, terwijl origin al ruim een week niet meer gedraaid heeft.
SPOILER: SPOILER OVER DE EINDESOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus wat ze eigenlijk gedaan hebben is meer filmpjes aan het begin en einde geplakt, zodat er iets meer duidelijk aan zit, maar qua keuzes/gevolgen/verschillende eindes aan het laatste hoofdstuk veranderd er niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Lijkt me duidelijk dat je hier niet op wilt klikken als je nog niet gespeeld hebt met de extended cut, tenzij je het wilt weten zonder te spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus wat ze eigenlijk gedaan hebben is meer filmpjes aan het begin en einde geplakt, zodat er iets meer duidelijk aan zit, maar qua keuzes/gevolgen/verschillende eindes aan het laatste hoofdstuk veranderd er niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik alle endings heb gezien.. Hmm.. Zeker een verbetering. Ik was sowieso al niet erg ontevreden met het einde, maar dit maakt het vele malen beter imo.
[ Bericht 3% gewijzigd door jebentzelfeenfiets. op 27-06-2012 00:14:43 ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat je hier niet op wilt klikken als je nog niet gespeeld hebt met de extended cut, tenzij je het wilt weten zonder te spelen.Het geeft nog steeds geen antwoord op de vragen die opkwamen, en je keuzes komen nog steeds niet terug in het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik alle endings heb gezien.. Hmm.. Zeker een verbetering. Ik was sowieso al niet erg ontevreden met het einde, maar dit maakt het vele malen beter imo.
Erg jammer, ik denk dat de serie nu wel afgeschreven is.
Vond het de beste trilogie die ik gespeeld heb, op het einde na.Geen referral hier.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat je hier niet op wilt klikken als je nog niet gespeeld hebt met de extended cut, tenzij je het wilt weten zonder te spelen.Net Synthesis helemaal gezien. Zeker niet perfect en als je alles gaat uitpluizen zullen er vast en zeker een heleboel dingen te ontdekken zijn die niet uitgelegd worden, die niet passen bij de serie of die domweg onmogelijk zijn. Maar ik heb daar helemaal geen zin in. Ik geef het gewoon eerlijk toe: op het laatst van de epiloog zat ik gewoon met tranen in mijn ogen te kijken.* Ik vond het mooi, ontroerend. En dat is eigenlijk het enige wat op dit moment voor mij telt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik alle endings heb gezien.. Hmm.. Zeker een verbetering. Ik was sowieso al niet erg ontevreden met het einde, maar dit maakt het vele malen beter imo.SPOILER: SPOILERS OVER SYNTHESISOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende keer ga ik voor de Destroy ending. Want ga er maar vanuit dat er een volgende keer komt. De oorspronkelijke eindes waren teleurstellend, maar met de Extended Cut kan ik prima leven. En voor de rest blijft het gewoon een meesterlijke trilogie.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt zelfs hoe hij op de Citadel is gekomen. Mensen maken zich druk om de kleinste dingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:08 schreef The_Substitute het volgende:
Qua closure is de EC zeker een verbetering. Heb ook 't nieuwe synthesis-einde gezien en misschien is het omdat ik al te veel energie gestoken heb in het discussiëren, maar ik vind dit wel een verbetering. Hoewel er een aantal dingen toch onverklaarbaar blijven (bvb hoe Anderson op de citadel komt), worden er zowel punten verduidelijkt als plotgaten opgevuld. En op dit moment moet ik zeggen dat ik er wel tevredener mee ben.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Net Synthesis helemaal gezien. Zeker niet perfect en als je alles gaat uitpluizen zullen er vast en zeker een heleboel dingen te ontdekken zijn die niet uitgelegd worden, die niet passen bij de serie of die domweg onmogelijk zijn. Maar ik heb daar helemaal geen zin in. Ik geef het gewoon eerlijk toe: op het laatst van de epiloog zat ik gewoon met tranen in mijn ogen te kijken.* Ik vond het mooi, ontroerend. En dat is eigenlijk het enige wat op dit moment voor mij telt.SPOILER: SPOILERS OVER SYNTHESISOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende keer ga ik voor de Destroy ending. Want ga er maar vanuit dat er een volgende keer komt. De oorspronkelijke eindes waren teleurstellend, maar met de Extended Cut kan ik prima leven. En voor de rest blijft het gewoon een meesterlijke trilogie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk was ik benieuwd hoe het zou eindigen, maar ik werk in het hele social media gebeuren en heb dus een shitstorm aan informatie over me heen gekregen na de release waardoor grote delen van het einde gespoiled werden. Ik denk dat het dus meer een moeheid was dan een gebrek aan interesse omtrent het verhaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:45 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
En je was nooit benieuwd hoe het zou eindigen? Sorry, dan beschouw ik je niet als fan.
Ik maak mij er niet druk om, ik vond dit gewoon 1 van de makkelijkste punten die aangepast hadden kunnen worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hij zegt zelfs hoe hij op de Citadel is gekomen. Mensen maken zich druk om de kleinste dingen.
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar hier is niks zichtbaar. Niet bij dlc info via je library, niet via controleren op updates voor de game, en niet via de store van Origin...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef The_Substitute het volgende:
Extended Cut staat nu ook op Origin.
Je moet bij de optie 'winkel voor uitbreidingen' kijken. Daar staan alle beschikbare dlc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar hier is niks zichtbaar. Niet bij dlc info via je library, niet via controleren op updates voor de game, en niet via de store van Origin...
Thanks, found itquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je moet bij de optie 'winkel voor uitbreidingen' kijken. Daar staan alle beschikbare dlc.
Je had 'm nog niet gespeeld toch? Dus even zonder spoilers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Jivis het volgende:
Als je begint met Mass Effect 3 zonder de Extended Cut en je download die later wel, kun je dan verdergaan waar je gebleven was of moet je weer opnieuw beginnen?
quote:
quote:
Ik vond Synthesis ook wel een goed einde. Al heeft Destroy nog steeds mijn voorkeur.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:48 schreef MaxC het volgende:
Destroy ending blijft toch het mooiste en beste einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef MaxC het volgende:
En wat een soundtrack![]()
Dit is mijn beste game serie ooit, zonder twijfel. Nooit mij zo verbonden gevoeld met het verhaal, karakters en keuzes.Al blijft vooral, qua soundtrack, Uncharted Worlds geweldig.
![]()
Wat heeft iedereen met Liara, ik romance haar nooit en vind haar saaiquote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
<3
<3
Zonder twijfel het mooiste nummer van de soundtrack voor mij.
Eens, Liara werd nooit interessant, dan was Samara nog interessanter. Alleen Tali en Miranda zijn romance waardig. Op een keer na koos ik elke keer voor Taliquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met Liara, ik romance haar nooit en vind haar saai
Zonder twijfel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
<3
<3
Zonder twijfel het mooiste nummer van de soundtrack voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ethische vraagstuk van de Genophage, de prachtig uitgewerkte geschiedenis en politiek tussen de Geth en de Quarians, de stuk voor stuk geweldig diverse en goed uitgewerkte characters en rassen, en nu ook een goed einde met een stukje closure en wat mij betreft meer dan voldoende uitleg over de voorhistorie van de reapers en de catalyst. Zonder twijfel het beste verhaal dat ik in tijden heb gezien/gehoord/gelezen/gespeeld. Hulde voor de scriptwriters.SPOILER: I told you so tegen de mensen die zeiden dat ik het mis hadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zonder twijfel.
Ik heb toenstraks het nieuwe einde uitgespeeld en ik had echt kippenvel. Ik weet dat veel mensen er anders over denken, die het geduld er niet voor hadden, maar voor mij is de serie nu eindelijk afgesloten. Toen ik de laatste cutscenes keek waarin hackett narrator is had ik ook een soort berusting, ik heb het gevoel dat ik Mass Effect eindelijk heb uitgespeeld, en ik vond het prachtig om te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ethische vraagstuk van de Genophage, de prachtig uitgewerkte geschiedenis en politiek tussen de Geth en de Quarians, de stuk voor stuk geweldig diverse en goed uitgewerkte characters en rassen, en nu ook een goed einde met een stukje closure en wat mij betreft meer dan voldoende uitleg over de voorhistorie van de reapers en de catalyst. Zonder twijfel het beste verhaal dat ik in tijden heb gezien/gehoord/gelezen/gespeeld. Hulde voor de scriptwriters.Fijn om te weten, zonder spoilers: zijn de andere eindes nou echt zo vreselijk? Mijn tijd is dusdanig fucked dat ik nog steeds niet toegekomen ben aan het uitspelen van Me3SPOILER: I told you so tegen de mensen die zeiden dat ik het mis hadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me dus af om als echte liefhebber van het verhaal en de character development (zowel van Shepard als van de "crew") of het dan wellicht het verstandigst is om het nieuwe einde te kiezen..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Was dat fijn om te weten serieus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Fijn om te weten, zonder spoilers: zijn de andere eindes nou echt zo vreselijk? Mijn tijd is dusdanig fucked dat ik nog steeds niet toegekomen ben aan het uitspelen van Me3Ik vraag me dus af om als echte liefhebber van het verhaal en de character development (zowel van Shepard als van de "crew") of het dan wellicht het verstandigst is om het nieuwe einde te kiezen..
Dit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was dat fijn om te weten serieus?
Ik zou als ik jou was zeker voor het nieuwe einde gaan. Het is gewoon echt veel beter. Er is niet echt nieuwe character development (het is immers het einde) maar het verhaal eindigt stukken beter, en je hebt tenminste een stukje closure met al die characters waar je zo'n 120 uur mee "hebt doorgebracht"
Hartstikke serieus! Kwam wellicht niet helemaal over, en ik had je spoiler fields ook niet geopend dus wellicht dat ik iets gemist heb.. Maar ik hou het in gedachten, thanks!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was dat fijn om te weten serieus?
Ik zou als ik jou was zeker voor het nieuwe einde gaan. Het is gewoon echt veel beter. Er is niet echt nieuwe character development (het is immers het einde) maar het verhaal eindigt stukken beter, en je hebt tenminste een stukje closure met al die characters waar je zo'n 120 uur mee "hebt doorgebracht"
En met laatste missie, bedoel je daar als je de cerberus base van de illusive man gaat aanvallen? Dat is nl tot waar ik met de vorige playthrough (voor zover je daarvan kunt spreken aangezien ik hem niet uitgespeeld heb) gebleven ben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit. [ afbeelding ] Maakte een stuk meer duidelijk en gaf me ook meer voldoening. Dus het is absoluut de moeite waard om tijd voor vrij te maken. Tevens is het een tip om bij de laatste missie je Love Intrest mee te nemen.
Nee, de missie die daarna komt. Dan komt het einde idd nog wat beter over, met je LI in je team.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:22 schreef DeeCruise het volgende:
En met laatste missie, bedoel je daar als je de cerberus base van de illusive man gaat aanvallen? Dat is nl tot waar ik met de vorige playthrough (voor zover je daarvan kunt spreken aangezien ik hem niet uitgespeeld heb) gebleven ben.
Al schijnt je LI op de Cerberus Base bij bepaalde gedeeltes wel wat extra tekst te hebben. Maar dat heb ik zelf nog niet gedaan, dus ik durf niet uit ervaring te spreken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, de missie die daarna komt. Dan komt het einde idd nog wat beter over, met je LI in je team.
Ninja edit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:30 schreef ElmarO het volgende:
Al schijnt je LI op de Cerberus Base bij bepaalde gedeeltes wel wat extra tekst te hebben. Maar dat heb ik zelf nog niet gedaan, dus ik durf niet uit ervaring te spreken.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:30 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ninja edit.
Geen extra dialogen, maar 'andere' dialogen. Bij de stukjes video-footage.
Hoor deze ook pas voor 't eerst. Mooi nummer, met sterk begin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef DeeCruise het volgende:
Ik kom de vid nu pas tegen, maar omg:
En ja, dit is de meid van de epic dovahkin cover
Ja maar als synthetics als de geth te sterk werden dan zouden ze organisch leven niet meer mogelijk maken. Dus komen de reapers alles om de vijftigduizend jaar reapen zodat organisch leven toch nog mogelijk blijft.quote:
Bedoel je toevallig N7 rating/ranking? Dat is het gecombineerde level van je characters (en +10 voor elke keer dat je een class promote, wat kan als de betreffende class level 20 is)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe krijg je die score achter je naam in de MP eigenlijk omhoog? Net 5 potjes als eerste geëindigd waar iedereen tusssen de 800 en 1100 had staan, en bij mij blijft 26 staan
Die rating bedoelde ik inderdaad. Het gaat hier overigens puur om de MP characters? Want daar heb ik er 2 van, 1 die ik aangemaakt heb en niks mee gedaan heb na 1 potje (zal level 2 zijn neem ik aan) en 1 is er level 20.. Dan kom ik dus alsnog niet op die 26 uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig N7 rating/ranking? Dat is het gecombineerde level van je characters (en +10 voor elke keer dat je een class promote, wat kan als de betreffende class level 20 is)
Stel je hebt een human adept van level 10, een vanguard van level 15 en een soldier van level 5, dan heb je een N7 rating van 30.
Concreet antwoord op je vraag: characters levelen
De precieze formule is mij niet duidelijk, maar de vuistregel is alle levels van MP characters bij elkaar opgeteld, +10 voor elke promote. 1146 is overigens nog niet eens zo heel hoog, moet je voor de grap eens bij de leaderboards kijken. Ik zit zelf rond de 500 en dat kostte me redelijk wat tijd, dus ik vind het ook raarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die rating bedoelde ik inderdaad. Het gaat hier overigens puur om de MP characters? Want daar heb ik er 2 van, 1 die ik aangemaakt heb en niks mee gedaan heb na 1 potje (zal level 2 zijn neem ik aan) en 1 is er level 20.. Dan kom ik dus alsnog niet op die 26 uit.
Maar als het klopt wat je zegt, ik had net een player erbij zitten die dus een N7 rating had van 1146 -> wtf!
-edit-
In ieder geval bedankt voor je snelle reply
Level 20 is het maximale level dat je kunt halen. Dan kun je de class promoten (je krijgt er een knopje bij zeg maar): alle characters uit de class worden gereset, en je N7 ranking stijgt met 10. Maar las de MP je niet trekt zou ik me er niet te veel zorgen om maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef DeeCruise het volgende:
Wat bedoel je met een promote? Ik snap overigens niet dat mensen zoveel tijd in de MP kunnen steken. Het zit vrij waardeloos in elkaar, de levels zijn allemaal bekend uit de game, en je doet niks anders dan waves afknallen...De enige reden dat ik me ermee bezig hou is om de 100% te halen zodat ik de SP met een max rating kan uitspelen.
Wist niet eens dat 20 de max was, dan toch maar een nieuw char aanmaken lijkt me. Overigens niks van een knopje gezien, maar heb daar dan ook niet op gelet... De SP is hetgene waar het voor mij inderdaad om gaat, en het wordt gvd tijd om hem eens uit te spelen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Level 20 is het maximale level dat je kunt halen. Dan kun je de class promoten (je krijgt er een knopje bij zeg maar): alle characters uit de class worden gereset, en je N7 ranking stijgt met 10. Maar las de MP je niet trekt zou ik me er niet te veel zorgen om maken.
Je ziet het als je change character kiest en dan staat het ergens rechtsonder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wist niet eens dat 20 de max was, dan toch maar een nieuw char aanmaken lijkt me. Overigens niks van een knopje gezien, maar heb daar dan ook niet op gelet... De SP is hetgene waar het voor mij inderdaad om gaat, en het wordt gvd tijd om hem eens uit te spelen..
Teveel werk, te weinig game-tijd
Is dat allemaal ME2 DLC of ook ander spul?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ME2 weer eens geïnstalleerd, ben nu bezig met het installeren van de 13 addons
Daarom ging je dus niet in op mijn invite?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DLC
Ben een femshep adept, is weer eventjes wennen dat alles wat langzamer gaat vergeleken met ME3
Heb je een pc met geheugenverlies o.i.d.?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lolwut, ook al m'n ME3 saves kwijt
Helemaal opnieuw beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |