Meestal duurt het gewoon het langst mogelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mij is verteld dat ze hem op dit moment assembleren en een mail sturen als ze het versturen.
Wel geven ze aan dat het eventueel nog niet vandaag nog niet verstuurd kan worden i.v.m. kwaliteitscontroles voor de garantie. Nu hoop ik dus dat ze om vier uur niet zeggen "Bekijk het, maak ik dinsdag wel af. Weekend!", omdat ik hem dan pas vrijdag volgende week i.p.v. morgen al krijg.
Valt wel mee, Azerty schijnt goed bekend te staan m.b.t. levertijdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Meestal duurt het gewoon het langst mogelijk.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geassembleerd en wel, nog even testen en ze versturen hem
Heb je er wel windows bij besteld?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan kan ik dubbel zo snel spammen
als hij vandaag voor, zeg 4 uur op de post gaat heb je hele grote kans dattie morgen eris...quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanaf zaterdag ben ik tot volgende week vrijdag de enige thuis, dus het is errug mooi als ik hem dan al heb
das OEM licentie dat mag heul maal niet op je nieuwe PCquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Noi, mijn laptop heeft nog een licentie. Beetsj zonde, dat kan ik zelf nog wel installeren.
Het heet ook OEM (Original equipment manufacturer) licentie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
das OEM licentie dat mag heul maal niet op je nieuwe PC
ik moet dit jaar nog even 1 of 2 extra externe schijven scoren, voordat die btw verhoging ingaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De G510 bestelde ik vanochtend om zeven, om tien uur had ik het track&trace nummer in de inbox![]()
Enfin, OEM licentie of géén licentie, dan is de keus makkelijk
Als ze hem om 17:30 aanbieden is die er morgen ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij vandaag voor, zeg 4 uur op de post gaat heb je hele grote kans dattie morgen eris...
(afhankelijk van het bedrijf, maar goeie maatstaf is 4 uur)
bol verstuurd zelfs nog tot 22:30 ofzo en zegt dat het dan morgen aankomt... (wat wel klopt overigens)
scholierquote:
Ehme, dezequote:Op vrijdag 27 april 2012 14:44 schreef Mender het volgende:
Welke monitor heb je? Gewoon ff nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 27-04-2012 15:14:21 ]
Ulp.quote:Beste AlDieWillenteKaaprenVaren,
Sorry, mijn fout, ik dacht dat u het systeem zou komen ophalen.
Wij gaan ons uiterste best doen het systeem vandaag naar u op te sturen.
Die had ik ook. Brande door na 2 jaar. (intensief gebruik). Nu heb ik een 32" LED smart tv als monitor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ehme, deze
Voor 120 euro van een vriend overgenomen
Ja hoor was een prima ding.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor de rest wel een goeie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |