Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Een ezel...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef Pino0 het volgende:
Ik spendeer elke 2.5k coins die ik heb aan een silver pack, allemaal troep
Gourcuff is een focking baws.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
Wat is UP Pastore toch een dikke grafspelersnel maar Gourcuff halen.
heey leuk om spelers uit packs te gebruiken. Maar hoe kwam je op het idee? als je hier youtube filmpje van had gezien. zou je de link dan even door kunnen sturen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
El Kabir verkocht, daarvoor 6 5k packs gehaald. Resultaat qua spelers:
[ afbeelding ]
Bank:
[ afbeelding ]
Konko, Goodwillie, Bojan en Burdisso ben ik wel tevreden mee. Verder nog mooi wat contracten en healing erbij.
waarom zou je daar een filmpje van willen zien?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heey leuk om spelers uit packs te gebruiken. Maar hoe kwam je op het idee? als je hier youtube filmpje van had gezien. zou je de link dan even door kunnen sturen?
Waarschijnlijk om te checken of hij het zelfde filmpje bedoelde..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je daar een filmpje van willen zien?
omdat ik het wel leuk vind om te zien, zo een road to ....quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je daar een filmpje van willen zien?
Neuh geen filmpje. Maar zo'n speciaal idee is het niet. Sam5k heeft er wel een hele serie over:quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heey leuk om spelers uit packs te gebruiken. Maar hoe kwam je op het idee? als je hier youtube filmpje van had gezien. zou je de link dan even door kunnen sturen?
thanks zal ik binnenkort is bekijkenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neuh geen filmpje. Maar zo'n speciaal idee is het niet. Sam5k heeft er wel een hele serie over:
Hmmm die zal ik wel even proberen. Met een andere CDM dan...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/512899
...maar dan met alle NIF's.
Torres is anders wel een van de beste spitsen in het spel. Belachelijk goed die gozerquote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Walxie het volgende:
Ik vind 3/5 atb echt kut spelen.. daardoor kan Torres zelf scoren![]()
je bent gewoon slecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Walxie het volgende:
Ik vind 3/5 atb echt kut spelen.. daardoor kan Torres zelf scoren![]()
Ja in het spel wel, maar ik bedoel tegen Barca!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Torres is anders wel een van de beste spitsen in het spel. Belachelijk goed die gozer
Je bent toch ook slecht? Ik wil je best nog een keer vernederen voor de stream hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef Walxie het volgende:
[..]
Lees mijn post, of kon je het weer eens niet lezen..
Qua FUT wel jaquote:Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent toch ook slecht? Ik wil je best nog een keer vernederen voor de stream hoor.
ik snap deze nietquote:Op donderdag 26 april 2012 16:19 schreef Walxie het volgende:
[..]
Qua FUT wel jaJij vernedert mij echt niet met FUT hoor, ik ben niet zo'n figuurtje..
Ook niet als ik met een rainbowflick over je keeper heen ga en dan scoor terwijl het wordt gestreamt?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kijk; ik voel me niet echt 'vernedert' als ik verlies met FUT
Ik niet, ik scoor zelf ook wel is zo dus waarom zou ik?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ook niet als ik met een rainbowflick over je keeper heen ga en dan scoor terwijl het wordt gestreamt?
Nee want die hebben minder pacequote:Op donderdag 26 april 2012 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm mijn RPL is bijna af. Alleen de linker spits... iemand zei Doumbia, maar zijn Welliton of Vagner Love niet beter?
Martinsquote:Op donderdag 26 april 2012 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm mijn RPL is bijna af. Alleen de linker spits... iemand zei Doumbia, maar zijn Welliton of Vagner Love niet beter?
Dat denk ik ook altijd, mja probeer maar eens te stoppenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef Fuszy het volgende:
ik kan beter met dit tering spel kappen, want het slaat weer nergens op.
het is dat ik nog aan dat klote toernooi vast zit, anders had ik al mijn coins verkochtquote:Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, mja probeer maar eens te stoppen
Fut vind ik momenteel te frustrerend dus vooral clubs nu
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:
zo denk ik er ook over, spel gaat maandag weer naar mijn backstabbing half zwakbegaafde vriend dus ik ben dan niet meer te vinden in de foraquote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef Fuszy het volgende:
ik kan beter met dit tering spel kappen, want het slaat weer nergens op.
Lief dagboek...quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
Yay, 4-1 met zilvers gewonnen van serie A team met Ibra, Jovetic SIF, T. Silva in under the cap. Nu de volgende ronde.
Geen Danny IF, Geen Alves IFquote:
Leesquote:
Ninja editsquote:
BTW wou dit speciaal voor jou posten haha:quote:
Je kan ook Arshavin op de plek van Danny gooien en Bochetti op de plek van Alves en dan rechts: Taiwo en Kolo op LB en CB en Taarabt en Yaya op CAM en CDM.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou IF Bruno Alves halen maar die werd gepricefixed, als die weer 20 k is haal ik hem en misschien IF Danny. Helaas valt normale Danny tegen op RAM.
En dan morgen weer hier komen met een futhead linkje van je nieuwe teamquote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weg met die troep
Marktplaats linkje ook goedquote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En dan morgen weer hier komen met een futhead linkje van je nieuwe teamIk ken het
gewoon paar dagen laten staan, de reacties komen vanzelf. Het is iig belangrijk dat je een betrouwbare indruk maakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Er koopt toch geen hond meer op marktplaats, ik heb mijn prijs al 2 euro per 100k verlaagd en nog geen reacties.
Quotes van tevreden klantenquote:
duidelijke tekst, uitleggen hoe het in zn werk gaat, geen spelfouten, hoofdletters, komma's etcquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:09 schreef Tim86 het volgende:
"Ik kreeg 450.000 coins van DutchSL voor mijn 40 euro. Dat was echt fantastisch."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef Fuszy het volgende:
Iemand 24k kopenJammer van die spoiler. Had het graag gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dafuq. Hoe lang heb je hem er op staan? Nu al prijzen verlagenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Er koopt toch geen hond meer op marktplaats, ik heb mijn prijs al 2 euro per 100k verlaagd en nog geen reacties.
Dit is haast nog frusterender dan de Taiwo pricefix. Straks kan ik een miljoen verkopen voor 20 euro ofzo
Die 24k is de toernooideelnamequote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jammer van die spoiler. Had het graag gekocht.
Heb je de rest wel gezienquote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dafuq. Hoe lang heb je hem er op staan? Nu al prijzen verlagenLekker undercutten
Betrouwbare indruk.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je de rest wel gezienjij bent zowat de duurste man, ik snap niet waarom mensen het ooit bij jou kopen.
ze kochten ook bij mij voor ¤10/100K en dat is op de xboxquote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je de rest wel gezienjij bent zowat de duurste man, ik snap niet waarom mensen het ooit bij jou kopen.
Ja want ik kom uit Rotterdam en ben ook zo paraquote:Op donderdag 26 april 2012 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW wou dit speciaal voor jou posten haha:
nee dus je moet voor fucking Heerenveen zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want ik kom uit Rotterdam en ben ook zo para
Nooitquote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dus je moet voor fucking Heerenveen zijn
Als je uit Stiens komt, ben je gewoon voor FC Stiens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je uit Stiens komt, ben je gewoon voor FC Stiens!TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
Iniesta 90 passing, leverde op het laatst vaker de bal in dan dat hij ze naar een medespeler passte.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een pareltje ontdekt hoor. De LM in mijn BBVA 343 is echt een baas. 68 pace en 84 passing. Passes zijn allemaal op maat en vaak precies zoals ik ze wil hebben. Met 1 pass van hem staan Afellay en Falco vaak al met z'n 2en voor de keeper.
Die Braziliaan?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een pareltje ontdekt hoor. De LM in mijn BBVA 343 is echt een baas. 68 pace en 84 passing. Passes zijn allemaal op maat en vaak precies zoals ik ze wil hebben. Met 1 pass van hem staan Afellay en Falco vaak al met z'n 2en voor de keeper.
Met mensen die zo heten doe ik ook meestal geen zaken. (in combo met hoe ze schrijven) Als ik uit hun bericht al bijna niet kom dan loopt de communicatie moeilijk en krijg je gezeik.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op Marktplaats met de naam Achmed of Muhammed adverteren werkt ook niet echt.
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Kerol het volgende:
Verdienen sommigen hier nou veel geld met FUT?
Er zijn speciale toernooien waar je je voor in kan schrijven. Prijzengeld ligt meestal tussen de 100 en 250 euro. Je moet wel een hoge rating hebben op de high score ladders van EA. Zij nodigen je dan uit en zo maak je wel wat geld. Zelfs de verliezers krijgen meestal nog wel wat geld.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Kerol het volgende:
Verdienen sommigen hier nou veel geld met FUT?
Spanje danquote:Op donderdag 26 april 2012 17:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Duitsers hebben trouwens wel echt een ziek elftal. Allemaal traits en zelfs wissels en tribuneklanten tegen de 80 aan.
ik verdien gewoon ¤300 per maand door coins te verkopen hoor, toernooien doe ik niet aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zijn speciale toernooien waar je je voor in kan schrijven. Prijzengeld ligt meestal tussen de 100 en 250 euro. Je moet wel een hoge rating hebben op de high score ladders van EA. Zij nodigen je dan uit en zo maak je wel wat geld. Zelfs de verliezers krijgen meestal nog wel wat geld.
Dat zijn bijverdiensten, maar als je een beetje verder handelt dan kan je daar ook goed van leven.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik verdien gewoon ¤300 per maand door coins te verkopen hoor, toernooien doe ik niet aan.
In your dreamsquote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik verdien gewoon ¤300 per maand door coins te verkopen hoor, toernooien doe ik niet aan.
kan best als je er fulltime mee bezig bentquote:
Dat is 3 miljoen coins per maand, dat kost fucking veel moeite...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan best als je er fulltime mee bezig bent
Ja, beest.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef Walxie het volgende:
Iemand evaring met UP Suaréz in 433 / 4321 of 4231?
Nee, maar wel in een 4-4-2 en hij zuigtquote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef Walxie het volgende:
Iemand evaring met UP Suaréz in 433 / 4321 of 4231?
Ah oke, ja sws voor erbij jwzquote:
Dan geen 442, maar 4321 denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar wel in een 4-4-2 en hij zuigt
Ikquote:Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
Het maakt niet uit welke speler je koopt. Je blijft toch slecht. xD
Okequote:Op donderdag 26 april 2012 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee Walxie.
Deze week if's gewoon geduld tot woensdag he
Hahahahahahahahahahquote:Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
Het maakt niet uit welke speler je koopt. Je blijft toch slecht. xD
Lach maar. Na 2 potjes word je ingemaakt en wil je hem vervangen voor SIF Adebayor of Agguero.quote:
Geef me een reden waarom ik Aguero of SIF Adebayor zou willen?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lach maar. Na 2 potjes word je ingemaakt en wil je hem vervangen voor SIF Adebayor of Agguero.
Omdat Aguero veeeeeel beter is dan Suarezquote:Op donderdag 26 april 2012 18:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Geef me een reden waarom ik Aguero of SIF Adebayor zou willen?![]()
omdat die gewoon goed zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Omdat je Suarez "niet lekker vind spelen"en dan ga je kijken voor een andere spits met gelijkwaardige stats.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat jij dat nou zou doen, ik zoek gewoon een spits die lekker speelt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat je Suarez "niet lekker vind spelen"en dan ga je kijken voor een andere spits met gelijkwaardige stats.
Met de standaard instellingen lukt het mij al niet, heb minsten 5 schoten op doel nodig om te scoren....quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Afronden is echt ongelofelijk moeilijk op full manual.
Mwa, het is gewenning. Sommige momenten werkt het makkelijker, maar bij van die bizarre tap-ins die je met auto altijd intikt, is het lastig. Het is gewoon niet mogelijk om dingen te doen die in het echt ook vrijwel onmogelijk zijn. En finesse shots zijn ook erg lastig, op auto schiet je finesse altijd in.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:42 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Met de standaard instellingen lukt het mij al niet, heb minsten 5 schoten op doel nodig om te scoren....
Full manual is dus zeker niks voor mij?
hoeveel is ie tegenwoordig nog waard?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
Pogba (cdm 4-2-3-1) in een pack, helaas niet zoveel meer waard als eerst, maar toch chill
15 ofzo. Eerst was ie meer dan 50quote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel is ie tegenwoordig nog waard?
nicequote:Op donderdag 26 april 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
15 ofzo. Eerst was ie meer dan 50Maar toch lekker voor een 400c pack.
PAAAAAAAAACEEEEEEEEquote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn 2 nieuwe teams![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De een nog sweatier dan de ander maar dat is nodig wanneer je in gouden toernooien speelt
Leuk manquote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn 2 nieuwe teams![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De een nog sweatier dan de ander maar dat is nodig wanneer je in gouden toernooien speelt
Haha hij staat middelste CB terwijl hij 1,73 meter lang isquote:Op donderdag 26 april 2012 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PAAAAAAAAACEEEEEEEE [ afbeelding ]
Cordoba is wel echt pauperslecht.
doe jij ff ik start hem opquote:Op donderdag 26 april 2012 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
fucking triest hoor Ajacied
en add me dan Isaac
Onwaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn 2 nieuwe teams![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol ga tegen iemand anders achterin rondtikken, ik leave.quote:
haha pussyquote:Op donderdag 26 april 2012 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol ga tegen iemand anders achterin rondtikken, ik leave.
hoeveel schoten op doel had je..ohja 0. klein kind.quote:
hoeveel had jij? ohja 0quote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoeveel schoten op doel had je..ohja 0. klein kind.
normaal valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
Ik ben blij dat ik niet een ps3 heb met dit soort kleine kinderen
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
haha een stuk meer en blijkbaar zette ik je zoveel onder druk dat je maar kansloos achterin ging tikken en van die kinderachtige slidings maken. Nou well played hoor. Echt verbaast me dat je SB niet bent.
je hoeft niet jaloers te zijn om mijn team hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
normaal valt het wel mee hoorMaar dit leek alsof ik tegen een 30 chem team speelde en 5-0 voor stond en ze maar de hele tijd kansloos achterin gaan rondspelen als ze er niet uitkomen.
en het stond nog 0-0.
Mooi filmpjequote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Filmpje is volledig van toepassing op jou.
Het is jaloers zijn OP iemand zijn team niet om.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja ik heb wel 10 seconden achterin getikt
[..]
je hoeft niet jaloers te zijn om mijn team hoor
Schandalig van mijquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is jaloers zijn OP iemand zijn team niet om.
Opbouwend voetballen zoals barca jwz.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef poker4lifee het volgende:
Maar waarom bleef je de hele tijd achterin rondtikken dan? elke keer als ik aan kwam rennen ging het balletje weer terug..
De hele tijd? Ja echt wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef poker4lifee het volgende:
Maar waarom bleef je de hele tijd achterin rondtikken dan? elke keer als ik aan kwam rennen ging het balletje weer terug..
Begin van het jaar ja, laatste tijd niet meerquote:Op donderdag 26 april 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Manchester City hun voetbal > Barca hun voetbal.
Man City heeft ook ziekelijk positie spel maar is zoveel directer en leuker om te zien. City doet niet alles op save en heeft meer risico in het spel.
Verschil is dat City een bij elkaar gekocht elftal heeft terwijl barca (ze geven ook heel veel geld uit hoor) heel veel jeugdspelers heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Manchester City hun voetbal > Barca hun voetbal.
Man City heeft ook ziekelijk positie spel maar is zoveel directer en leuker om te zien. City doet niet alles op save en heeft meer risico in het spel.
Volgens mij ging het om het veldspel?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verschil is dat City een bij elkaar gekocht elftal heeft terwijl barca (ze geven ook heel veel geld uit hoor) heel veel jeugdspelers heeft.
Ja en City heeft het qua spel gewoon goed voor mekaar, spelers voelen elkaar prima aan itt... haha, inkopperquote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verschil is dat City een bij elkaar gekocht elftal heeft terwijl barca (ze geven ook heel veel geld uit hoor) heel veel jeugdspelers hebben.
TR gemachtquote:
Bijgekochtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goede avond.
@VDM zijn je TR tokens nog niet op
Jij komt toch uit Friesland? Dan ben je voor facking Heerenveen, niet voor Feyenoord! Kankerlul!quote:
TR gemachtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij komt toch uit Friesland? Dan ben je voor facking Heerenveen, niet voor Feyenoord! Kankerlul!
Misschien morgen, en anders misschien woensdag en anders misschien op elk ander willekeurig moment. Morgen/woensdag meeste kans.quote:
Xerxesquote:Op donderdag 26 april 2012 19:50 schreef Maxos het volgende:
Kut, dilemma ik kom uit Rotterdam voor wie ben ik?
Oke, dankjewel!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien morgen, en anders misschien woensdag en anders misschien op elk ander willekeurig moment. Morgen/woensdag meeste kans.
Aan gezien de mensen liever praten over ruzies of real-voetbal.. :pquote:
Maakt niet uit, je bent gewoon een aardige vent!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:50 schreef Maxos het volgende:
Kut, dilemma ik kom uit Rotterdam voor wie ben ik?
ga toch weg succes supporterquote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij komt toch uit facking Sesamstraat?! ...
nvm.
TR gemachtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent gewoon een KANKERLUL!!!
quote:
Haha ja, die comments onder die video zijn ook prachtig!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Maxos het volgende:
Het mooie is dat elke keer dat hij even niets weet om te zeggen roeptie gewoon even kanker lul.
Mooie compositie, vooral het contrast tussen de kleur van zijn met bloed doorstroomde koppie en het grauwe urbane landschap geeft de wrangheid van de mens goed weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha ja, die comments onder de video zijn ook prachtig!
Ohh dat even filmpje van die gozer uit den bosch>?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha ja, die comments onder die video zijn ook prachtig!
is niet lastig 50 winstreak te halen als je elke keer als iemand van de tegenpartij iets doet wat jij niet leuk vind leavetquote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef poker4lifee het volgende:
bijna 50 winstreak nu. jullie wel eens een lange gehaald?
ja op 673 zit ik nu.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef poker4lifee het volgende:
bijna 50 winstreak nu. jullie wel eens een lange gehaald?
grappig man. lekker 10 keer in je verdediging rondpassen in een friendly, leuk ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is niet lastig 50 winstreak te halen als je elke keer als iemand van de tegenpartij iets doet wat jij niet leuk vind leavet!
Wel 10 keer. Shit man. Ik moet natuurlijk ook meteen bij elk balcontact de bal naar voren rammen!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
grappig man. lekker 10 keer in je verdediging rondpassen in een friendly, leuk ja.
en ja ben echt jaloers op je team van een paar 100k man dat zal het zijn.
not badquote:
Zodat iedereen denkt dat ie goed is en iedereen het blijft spelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef Pino0 het volgende:
waarom is fifa gescript?
ik snap ea echt niet
Daarom moet je ook altijd zorgen dat je achter staat voordat je de laatste 10 FIFA-minuten van de wedstrijd gaat spelen. High pressure + ultra attacking en binnen no-time sta je weer voor.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef Pino0 het volgende:
Stond 1-0 voor tegen een bronze team met mijn zilvers, kwam er niet doorheen. In de 86 minuut loopt ie in 1x mijn verdediging voorbij en 4 min later nog eens.. 2-1... -.-
Daar weet jij alles van natuurlijk met je moffen clubjequote:Op donderdag 26 april 2012 20:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd zorgen dat je achter staat voordat je de laatste 10 FIFA-minuten van de wedstrijd gaat spelen. High pressure + ultra attacking en binnen no-time sta je weer voor.
Real life is niet scripted.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk met je moffen clubje
SPANNENDtwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:37:27What's that... forum TOTYs nearing their final versions... reageer retweet
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
Komen er eigenlijk nog totw's nadat de competities voorbij zijn?
EK?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar waar worden die op gebaseerd dan
op basis van hun hoofd.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar waar worden die op gebaseerd dan
wat denk je nou zelf, de competities zijn afgelopen, er is geen voetbal meer, dan kunnen ze toch ook geen TOTW uitbrengenquote:
Ja zover was ik zelf ook gekomen, daarom vroeg ik het een beetje sarcastischquote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf, de competities zijn afgelopen, er is geen voetbal meer, dan kunnen ze toch ook geen TOTW uitbrengen
suuuuuure, sarcasmequote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja zover was ik zelf ook gekomen, daarom vroeg ik het een beetje sarcastisch
Zodra ik iemand met Ronaldo tegenkom dan doet die persoon echt helemaal NIKS met Ronaldo.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Pino0 het volgende:
wat een kanker homo komt ie ronaldo choppend de 16 binnen rennen met zn sinclair alle jesus afschieten die vieze hond ik natuurlijk weer 2x op de paal
t zal godverdomme weer is niet
jij controleert de spelers hoor, dus jij moet hem aanpakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Pino0 het volgende:
nee ik bedoel die skill in de 16.
sinclair is zo overpowered, geen verdediger pakt hem aan terwijl die echt niet zo groot is volgens mij.
ik word zo agressief van dit spel echt jonge helemaal parra
daarom heb ik mijn spelers verkocht en ga ik mijn coins verkopenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Pino0 het volgende:
nee ik bedoel die skill in de 16.
sinclair is zo overpowered, geen verdediger pakt hem aan terwijl die echt niet zo groot is volgens mij.
ik word zo agressief van dit spel echt jonge helemaal parra
ik probeer minder met de ziekte die je moeder heeft gehad te schelden speciaal voor jou, hopen dat je het jezelf niet al te erg aantrektquote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn spelers verkocht en ga ik mijn coins verkopen
Wat is dat?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef Pobberd het volgende:
Ik heb morgen betoog. Ik doe het nu al in mijn broek
Wat is de stelling?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:57 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Een stelling onderbouwen met argumenten.
Probeer dan vast te bedenken wat ze als tegenargumenten gaan gebruiken en daar alvast antwoorden op te verzinnen etc, zodat je niet stil gaat vallen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:57 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Een stelling onderbouwen met argumenten.
Betoog is op papier lijkt me. Anders is het een debat.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Probeer dan vast te bedenken wat ze als tegenargumenten gaan gebruiken en daar alvast antwoorden op te verzinnen etc, zodat je niet stil gaat vallen.
En dus niet alleen zelf wat argumenten bedenken zeg maar.
ging er maar vanuit dat hij dat bedoelde aangezien hij het 'in z'n broek deed'quote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Betoog is op papier lijkt me. Anders is het een debat.
Dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Probeer dan vast te bedenken wat ze als tegenargumenten gaan gebruiken en daar alvast antwoorden op te verzinnen etc, zodat je niet stil gaat vallen.
En dus niet alleen zelf wat argumenten bedenken zeg maar.
Heb je goede argumenten? Probeer ook wat tegenargumenten te verzinnen!. Je hoeft op zich ook niet alles uit je hoofd te kennen. Zolang je weet wat je argumenten, tegenargument(en) en uitsmijter zijn, kan je daar tussen ter plekke wel wat bij lullen, dat lukt meestal wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Pobberd het volgende:
Ik moet het voor de klas doen. Mijn lerares noemt het altijd betoog, dus dan doe ik dat ook maar![]()
Mijn stelling is dat het gratis huwelijk afgeschaft moet worden. Klote onderwerp, weet ik, maar ik had te lang gewacht en toen waren alle goede onderwerpen al weg.
Tegenargumenten heb ikquote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je goede argumenten? Probeer ook wat tegenargumenten te verzinnen!. Je hoeft op zich ook niet alles uit je hoofd te kennen. Zolang je weet wat je argumenten, tegenargument(en) en uitsmijter zijn, kan je daar tussen ter plekke wel wat bij lullen, dat lukt meestal wel.
En wat ga je doen in de tussentijd als je geen fifa meer speelt?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]"
Up Aguero moet nog verkocht worden en eigenlijk nog wel wat meer spelers. Heb ik toch meer coins dan ik dacht
Je gaat toch niet helemaal stoppen met FUT?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]"
Up Aguero moet nog verkocht worden en eigenlijk nog wel wat meer spelers. Heb ik toch meer coins dan ik dacht
Oke! Succes ermeequote:Op donderdag 26 april 2012 21:15 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Tegenargumenten heb ikErbij lullen doe ik wel inderdaad, meestal schiet me dan wel iets te binnen!
En je had eerst alles weg gegeven?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]"
Ja kloptquote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
En je had eerst alles weg gegeven?
Voor hoeveel?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef detennismaster het volgende:
300K verkocht inmiddels!Nog 700K te gaan.
12.50 per 100.000quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel?
------------
Pff, Bilbao heeft echt een goede ploeg.
Hee, heb een aantal x met jou team gespeeld. Wat zijn el kabir en Casta Bazen zeg :pquote:
Nice!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee, heb een aantal x met jou team gespeeld. Wat zijn el kabir en Casta Bazen zeg :p
Ook obi ofso op middenveld is een baas.
Thanks nog he
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:30 schreef marcie216 het volgende:
joo isgoed.
Heb net heel mijn budget aan packs uitgegeven, helaas niks (75K) haha.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom pricefixen jullie die coins niet? 20euro voor 100 coins
Last van undercutters.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom pricefixen jullie die coins niet? 20euro voor 100 coins
Nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gerrit chillt hem in de poldertoren
Kut. Je hebt me doorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij benj ij het gewoon en loop je tegen jezelf te praten. Psycho
Dit topic is slecht geworden doordat ik hier ging posten, want sinds ik hier ben is het hier nooit van hoog niveau geweest.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef Fuszy het volgende:
dit topic gaat is echt in een maand tijd van goed -> slecht -> dramatisch gegaan en bij ieder topic zie ik het niveau hier naar beneden gaan.
Toch wel vrij grappig op zijn tijd
Geen idee of het echt door jou komtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit topic is slecht geworden doordat ik hier ging posten, want sinds ik hier ben is het hier nooit van hoog niveau geweest.
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit topic is slecht geworden doordat ik hier ging posten, want sinds ik hier ben is het hier nooit van hoog niveau geweest.
Lets clubs guysquote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij benj ij het gewoon en loop je tegen jezelf te praten. Psycho
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef n0ir het volgende:
Ik heb alle coin-verkopers even gereport bij EA.
Veel plezier met jullie ban.
Denk je dat je Tevez bent ofzoquote:Op donderdag 26 april 2012 21:49 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat ik pass vandaag Voel me een btje ziek
TR gemachtquote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Pino0 het volgende:
wat een kanker homo komt ie ronaldo choppend de 16 binnen rennen met zn sinclair alle jesus afschieten die vieze hond ik natuurlijk weer 2x op de paal
t zal godverdomme weer is niet
Alabaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Pino0 het volgende:
Beste speler uit een pack ... Alaba van B Munchen. 3k waard xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |