Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Een ezel...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef Pino0 het volgende:
Ik spendeer elke 2.5k coins die ik heb aan een silver pack, allemaal troep
Gourcuff is een focking baws.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
Wat is UP Pastore toch een dikke grafspelersnel maar Gourcuff halen.
heey leuk om spelers uit packs te gebruiken. Maar hoe kwam je op het idee? als je hier youtube filmpje van had gezien. zou je de link dan even door kunnen sturen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
El Kabir verkocht, daarvoor 6 5k packs gehaald. Resultaat qua spelers:
[ afbeelding ]
Bank:
[ afbeelding ]
Konko, Goodwillie, Bojan en Burdisso ben ik wel tevreden mee. Verder nog mooi wat contracten en healing erbij.
waarom zou je daar een filmpje van willen zien?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heey leuk om spelers uit packs te gebruiken. Maar hoe kwam je op het idee? als je hier youtube filmpje van had gezien. zou je de link dan even door kunnen sturen?
Waarschijnlijk om te checken of hij het zelfde filmpje bedoelde..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je daar een filmpje van willen zien?
omdat ik het wel leuk vind om te zien, zo een road to ....quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je daar een filmpje van willen zien?
Neuh geen filmpje. Maar zo'n speciaal idee is het niet. Sam5k heeft er wel een hele serie over:quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heey leuk om spelers uit packs te gebruiken. Maar hoe kwam je op het idee? als je hier youtube filmpje van had gezien. zou je de link dan even door kunnen sturen?
thanks zal ik binnenkort is bekijkenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neuh geen filmpje. Maar zo'n speciaal idee is het niet. Sam5k heeft er wel een hele serie over:
Hmmm die zal ik wel even proberen. Met een andere CDM dan...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/512899
...maar dan met alle NIF's.
Torres is anders wel een van de beste spitsen in het spel. Belachelijk goed die gozerquote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Walxie het volgende:
Ik vind 3/5 atb echt kut spelen.. daardoor kan Torres zelf scoren![]()
je bent gewoon slecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Walxie het volgende:
Ik vind 3/5 atb echt kut spelen.. daardoor kan Torres zelf scoren![]()
Ja in het spel wel, maar ik bedoel tegen Barca!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Torres is anders wel een van de beste spitsen in het spel. Belachelijk goed die gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |