Dat vond ik dus ook van het topic bij PowNews. Vandaar dat ik hem hier plaatste. Het gaat wel een compleet andere kant op dan die op de andere site.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moet daar even verandering in worden gebracht. Maar ik vind het een bijzonder grappig topic, de pro´s en cons en de fantastposts zijn humor.![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook van het topic bij PowNews. Vandaar dat ik hem hier plaatste. Het gaat wel een compleet andere kant op dan die op de andere site.
Als je maar vrienden bent en leuke dingen kunt doen, anders kun je beter alleen wonen dat bevalt me ook prima hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Maar laat ik voor de verandering even OT gaan: wat is er mis mee als iemand een meid uit het oostblok of uit Thailand haalt? Zolang ze beiden maar gelukkig zijn; ook al zijn de motieven verschillend, who cares?
Om totaal verschillende reden een relatie aangaan is geen goed idee, bovendien is het een soort slavernij waarbij iedere gelijkwaardigheid ontbreekt.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Maar laat ik voor de verandering even OT gaan: wat is er mis mee als iemand een meid uit het oostblok of uit Thailand haalt? Zolang ze beiden maar gelukkig zijn; ook al zijn de motieven verschillend, who cares?
Ben ik geweest en ook in de zoutmijnen daar , maar ik vind er in Kiev mooiere rondlopen om nog maar niet te spreken van zuidelijke steden als kremenchug op zaterdagavondquote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef virl3 het volgende:
[..]
Ech nie!!! Ga 's een dagje naar Krakau. Je kijkt je ogen uit!
Ik heb liever echte wederzijdse liefde. Maar wie ben ik om andersdenkenden te bekritiseren?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef HD9 het volgende:
[..]
Als je maar vrienden bent en leuke dingen kunt doen, anders kun je beter alleen wonen dat bevalt me ook prima hoor
Een eckte Fokker?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wie ben ik om andersdenkenden te bekritiseren?
In dit deeltje gaan we kijken wie er minimaal 10K per maand over maakt naar Thailand om hoeren met pensioen te sturen...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Daaaajuuuumn, er is zelfs een deeltje twee
Ik ben niet zo´n filantroopquote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
In dit deeltje gaan we kijken wie er minimaal 10K per maand over maakt naar Thailand om hoeren met pensioen te sturen...
Eens kijken wat je met centjes doet als je een kindje van 10 jaar aangeboden krijgt terwijl ze erbij zeggen dat je ze voor een bepaalde prijs niet eens terug hoeft te brengen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo´n filantroopIk zou d´r voor mezelf houden, uitwonen en daarna mag ze haar pensioen opvragen bij de Thaise regering.
O wacht even... voor de goede orde, je hoeft het alleen maar te claimen. Dan mag je nog kiezen of je dat doet omdat je de grootste poseur van fok wil zijn, of omdat je de grootste poseur van fok in zijn hemd wil zetten...quote:
Precies hetzelfde als wat ik nu doe.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Eens kijken wat je met centjes doet als je een kindje van 10 jaar aangeboden krijgt terwijl ze erbij zeggen dat je ze voor een bepaalde prijs niet eens terug hoeft te brengen.
Oh, daar ga dan even over nadenken, beide keuzes zijn best wel verleidelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
O wacht even... voor de goede orde, je hoeft het alleen maar te claimen. Dan mag je nog kiezen of je dat doet omdat je de grootste poseur van fok wil zijn, of omdat je de grootste poseur van fok in zijn hemd wil zetten...
Meer niet.
Ook niet als je indruk wil maken op het vrouwelijk gezelschap waar je een oogje op hebt?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als wat ik nu doe.
Dat heb ik nog nooit nodig gehad, want mijn oog valt niet op vrouwen die je alleen op die manier ergens van onder indruk kunt krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ook niet als je indruk wil maken op het vrouwelijk gezelschap waar je een oogje op hebt?
Noem jij nu jezelf de grootste poseur van Fok! ?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
O wacht even... voor de goede orde, je hoeft het alleen maar te claimen. Dan mag je nog kiezen of je dat doet omdat je de grootste poseur van fok wil zijn, of omdat je de grootste poseur van fok in zijn hemd wil zetten...
Meer niet.
Het was een verloren geste als gevolg van een grote ruzie, ik was benieuwd naar de ranzige bordelen van Bangkok, zij zei dat ze geen ellende en wantoestanden hoefde te zien om zich dat te visualiseren, waarop ik haar toeblafte waarom ze dacht te mogen oordelen over iets dat ze nog nooit gezien had, ze vond het een walgelijk idee maar twee uur later zaten we daar tussen de dikke lelijke blanken en de kleine tengere kindjes met keuzenummers op hun schrale borstjes, ik kan nu nog steeds niet goed tegen dikke, blanke, oude mannen met geldquote:Op donderdag 26 april 2012 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit nodig gehad, want mijn oog valt niet op vrouwen die je alleen op die manier ergens van onder indruk kunt krijgen.
Nee jou.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:05 schreef Ffleamig het volgende:
Noem jij nu jezelf de grootste poseur van Fok! ?
Jij wil misschien op mij lijken, maar verder... maak je geen illusie.quote:Ineens valt het kwartje; we lijken op elkander, daarom voelt ieder woord van mij bij jou alsof je zoutzuur drinkt door een rietje.
Ik wil op niemand lijken, ik ben uitermate tevreden met mezelf, zou je ook eens moeten doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee jou.
[..]
Jij wil misschien op mij lijken, maar verder... maak je geen illusie.
Ik heb het even geprobeerd, maar iedere vezel in mijn lichaam verzet zich tegen tevreden zijn met jou...quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Ffleamig het volgende:
Ik wil op niemand lijken, ik ben uitermate tevreden met mezelf, zou je ook eens moeten doen.
Heerlijk die haat he?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd, maar iedere vezel in mijn lichaam verzet zich tegen tevreden zijn met jou...
Haat? Nee hoor, ik vind je een vermakelijk trolletje.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef Ffleamig het volgende:
Heerlijk die haat he?
Haat is een onderschatte eigenschap, uit haat kan ook veel goeds ontstaan mits je dat gevoel maar omarmt en er niet simpelweg bang voor bent.
Dudequote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd, maar iedere vezel in mijn lichaam verzet zich tegen tevreden zijn met jou...
Too much?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |