Dikzak.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Wow vallen jullie hier mensen zo erg op uiterlijk aan? wat gemeen.
Als ik onzeker was over mijn uiterlijk was ik nooit op die meet gekomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neuh, alleen titty en die hoe skank (copyright aardappel), want die zijn een beetje onzeker over hun eigen uiterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik word ook helemaal ziek van topchef deze week.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geroerbakte mossel? Not my cup of tea ben ik bang.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik onzeker was over mijn uiterlijk was ik nooit op die meet gekomen.Alhoewel jullie natuurlijk ook niet de knapste zijn.
Jij bent onzeker zat over je uiterlijk. Paar maandjes terug ging het daar nog over in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Die mannen weten wel hoe ze een mosseltje of twee moeten handlen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal ziek van topchef deze week.Provincie zeeland aan de beurt en je raadt het al, alleen maar fucking mosselen heel de tijd.
Gastquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent onzeker zat over je uiterlijk. Paar maandjes terug ging het daar nog over in dit topic.
kneusquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent onzeker zat over je uiterlijk. Paar maandjes terug ging het daar nog over in dit topic.
Of niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik zelfs vind dat shit té ver gaat, DAN GAAT SHIT OOK DAADWERKELIJK TÉ VER.
Ik vind het wel mooi hoor. Ik krijg er nog steeds een natte flamoes van.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of niet.Ik ben er niet onzeker over anders had ik er al iets aan laten doen, ik vind het gewoon niet mooi klaar. Maar goed wederom een sneue opmerking van KK had ook niet anders verwacht
Tja, het blijft KK he. Volgens mij is ie zelf wat onzekerquote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of niet.Ik ben er niet onzeker over anders had ik er al iets aan laten doen, ik vind het gewoon niet mooi klaar. Maar goed wederom een sneue opmerking van KK had ook niet anders verwacht
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, het blijft KK he. Volgens mij is ie zelf wat onzeker
Oh ja, hij zit idd vol van zichzelf, nog voller dan volle melkquote:
tot over een maandjequote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
Wel typisch allemaal. Mensen die neuzengrappen maken over mij, dat kan allemaal gewoon, maar als ik dan eens iets over iemand anders zeg, dan is het meteen raak.Hypocriete bende hierzo.
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
Wel typisch allemaal. Mensen die neuzengrappen maken over mij, dat kan allemaal gewoon, maar als ik dan eens iets over iemand anders zeg, dan is het meteen raak.Hypocriete bende hierzo.
![]()
True story.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
![]()
een maand geleden wou ie niet eens terug komen op fokquote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik hier wegga?
ik denk pauze momentje, tampon goed doen, dat soort dingenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik hier wegga?
Mijn tampon zit prima hoor. Volgens mij hebben de vrouwen in dit topic vaker last van dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik denk pauze momentje, tampon goed doen, dat soort dingen
muntje in je aars??quote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn tampon zit prima hoor. Volgens mij hebben de vrouwen in dit topic vaker last van dat soort dingen.
Gewoon rolletje agecoins toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
muntje in je aars??
en dan niet die kleine 1 cent dingen, maar een ouderwetse 10 gulden munt
Tien gulden munten bestaan natuurlijk niet gekkiequote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
muntje in je aars??
en dan niet die kleine 1 cent dingen, maar een ouderwetse 10 gulden munt
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tien gulden munten bestaan natuurlijk niet gekkie
ja jonguh, nieuwe sletten erbij allezzquote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef PierreTT het volgende:
Wat gebeurt er, invasies, topickapingen, allesEn ik ben er niet eens bij
Mijn topic, wat gebeurt erquote:Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja jonguh, nieuwe sletten erbij allezz
Hoeveel Aartjes geef jij dit broodje?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef Michhas het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje carpaccio gegeten bij de slager.
Hij was erg lekker. Ik geef dit broodje een 8,3.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef PierreTT het volgende:
Overigens, in other news, ik ben door de bejaarden ingeschreven voor het sjoeltoernooi op KoninginnedagScheelt dat ik toch moet al moet werken
Nee, mijn moeder zei altijd: "Eerst rechtbreien wat er los zit". Mijn moeder zei ook altijd: "Half bezopen is weggegooid geld", en ze had tot nu toe altijd gelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Muiterij! Baas P we beginnen gewoon een nieuwe!
Ik geef dit broodje 4 Aartjes.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoeveel Aartjes geef jij dit broodje?
[ afbeelding ]
En de dag ervoorquote:
Mag jullie trouwe hofnar ook mee?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Muiterij! Baas P we beginnen gewoon een nieuwe!
Ik hoorde Niels zelfs hier lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En de dag ervoorMaar ja, 7.30 tot 15.00. En ik hoef niks te doen, dus vind het aanvaardbaar. Tevens is het 200% salaris van 23 euro netto niet slecht.
Drinken.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:55 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze allemaal?
En wat is een Chai? Kun je dat eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |