ja fucking gayquote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[MW2 SC #323] KLB Hooligans
lol heeft iemand na het sluiten alsnog de TT aangepast
Ik word zo moe van mensen die dat soort zooi maken.quote:
Even wachten tot ik thuis benquote:
Haterquote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Doe nou niet kinders, Tauch vind dit niet normaal
Shit neger, niemand neemt mijn plek in. Zelfs Chai niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:54 schreef Michhas het volgende:
Chai is de nieuwe topicslet.
tliciouz is zojuist van de bangatroon gestoten.
We zullen zienquote:Op donderdag 26 april 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Shit neger, niemand neemt mijn plek in. Zelfs Chai niet.
Het is niet mijn bangalijst hoor. Ik ben beheerder van de bangalijst van Maurice. Tevens penningmeester van Maurice, die jongen kan niet met zijn centen omgaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
Overigens vind ik het helemaal niet zo erg om van jou bangalijst afgehaald te worden.
Daar vind ik het al helemaal niet erg van.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is niet mijn bangalijst hoor. Ik ben beheerder van de bangalijst van Maurice. Tevens penningmeester van Maurice, die jongen kan niet met zijn centen omgaan.
Geintje he, jewaidsquote:
Lekker zo'n grote neus, weet je wat hij er allemaal mee kan?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar vind ik het al helemaal niet erg van.
Lekker in je grotje roeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker zo'n grote neus, weet je wat hij er allemaal mee kan?
iets met bal en kaatsenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Wow vallen jullie hier mensen zo erg op uiterlijk aan? wat gemeen.
Don't worry, it's all gravy.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Neuh, alleen titty en die hoe skank (copyright aardappel), want die zijn een beetje onzeker over hun eigen uiterlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |