Ik word zo moe van mensen die dat soort zooi maken.quote:
Even wachten tot ik thuis benquote:
Haterquote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Doe nou niet kinders, Tauch vind dit niet normaal
Shit neger, niemand neemt mijn plek in. Zelfs Chai niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:54 schreef Michhas het volgende:
Chai is de nieuwe topicslet.
tliciouz is zojuist van de bangatroon gestoten.
We zullen zienquote:Op donderdag 26 april 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Shit neger, niemand neemt mijn plek in. Zelfs Chai niet.
Het is niet mijn bangalijst hoor. Ik ben beheerder van de bangalijst van Maurice. Tevens penningmeester van Maurice, die jongen kan niet met zijn centen omgaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
Overigens vind ik het helemaal niet zo erg om van jou bangalijst afgehaald te worden.
Daar vind ik het al helemaal niet erg van.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is niet mijn bangalijst hoor. Ik ben beheerder van de bangalijst van Maurice. Tevens penningmeester van Maurice, die jongen kan niet met zijn centen omgaan.
Geintje he, jewaidsquote:
Lekker zo'n grote neus, weet je wat hij er allemaal mee kan?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar vind ik het al helemaal niet erg van.
Lekker in je grotje roeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker zo'n grote neus, weet je wat hij er allemaal mee kan?
iets met bal en kaatsenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Wow vallen jullie hier mensen zo erg op uiterlijk aan? wat gemeen.
Don't worry, it's all gravy.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Neuh, alleen titty en die hoe skank (copyright aardappel), want die zijn een beetje onzeker over hun eigen uiterlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Dikzak.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Als ik onzeker was over mijn uiterlijk was ik nooit op die meet gekomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neuh, alleen titty en die hoe skank (copyright aardappel), want die zijn een beetje onzeker over hun eigen uiterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik word ook helemaal ziek van topchef deze week.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geroerbakte mossel? Not my cup of tea ben ik bang.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik onzeker was over mijn uiterlijk was ik nooit op die meet gekomen.Alhoewel jullie natuurlijk ook niet de knapste zijn.
Jij bent onzeker zat over je uiterlijk. Paar maandjes terug ging het daar nog over in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Die mannen weten wel hoe ze een mosseltje of twee moeten handlen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal ziek van topchef deze week.Provincie zeeland aan de beurt en je raadt het al, alleen maar fucking mosselen heel de tijd.
Gastquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent onzeker zat over je uiterlijk. Paar maandjes terug ging het daar nog over in dit topic.
kneusquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent onzeker zat over je uiterlijk. Paar maandjes terug ging het daar nog over in dit topic.
Of niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik zelfs vind dat shit té ver gaat, DAN GAAT SHIT OOK DAADWERKELIJK TÉ VER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |