Ja dat is je snelheid. En ja de snelheid die je rijdt ja accuraat, en nee, die aangegeven max snelheid kun je niet vertrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 03:38 schreef KNAK het volgende:
Met Tom tom, links onder heb je getallen zoals 120. Of. 80/100.
Staat die 80 voor je snelheid en die 120 voor de max snelheid dat geldt op die weg ? En is dat accuraat en klopt altijd?
Je kan alles gebruiken, ook iPod of iPad ISB kabels.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef Black-Death het volgende:
Sinds gisteren een iPhone 4S, erg mooi ding.
Nu wil ik nog een extra oplader kopen om bij m'n vriendin te leggen: past elke iPhone oplader op de 4S? Zo lang het een oplader is voor een Apple iPhone, dan past ie toch?
Edit: en is een magneetje in een flipcover hoesje voor een iPhone eigenlijk schadelijk?
Ik kreeg laatst dit toen ik een niet Apple oplader aan het gebruiken was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:51 schreef Black-Death het volgende:
Oke mooi. 3rd party opladers zullen ook wel okay zijn toch, of worden die afgeraden?
Oh dat schiet ook niet echt opquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst dit toen ik een niet Apple oplader aan het gebruiken was.
[ afbeelding ]
Niet schadelijk, maar ik vind pouches fijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef Black-Death het volgende:
En hebben jullie misschien nog tips wat betreft een hoesje? Is een magneetje daarin schadelijk voor de telefoon?
Oke, waarom vind je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet schadelijk, maar ik vind pouches fijn
Het beschermt de iPhone in je zak/tas, maar je hebt toch het iPhone 'gevoel' als hij uit het hoesje is.quote:
Het is inderdaad een investering, maar het is echt leer en gaat lang meequote:
Zo eentje met een grote flap eraan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:19 schreef Black-Death het volgende:
Dat klinkt in elk geval goed. Bedankt voor de tip, maar prefereer denk ik zelf eentje met een magneetje. Dan weet ik in elk geval dat dat niet schadelijk is, thnx
http://goo.gl/K61Hsquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:10 schreef Black-Death het volgende:
Welke kan je me aanraden? (online ergens?)
Mooi dingquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://goo.gl/K61Hs
Ik heb deze al bijna twee jaar in gebruik. Topkwaliteit voor nog geen 20 euro. En je kunt ook nog een pasje in het hoesje zelf stoppen. Handig.
Dat is een mooie. Alleen jammer dat ie voor de 4S niet 100 procent geschikt is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://goo.gl/K61Hs
Ik heb deze al bijna twee jaar in gebruik. Topkwaliteit voor nog geen 20 euro. En je kunt ook nog een pasje in het hoesje zelf stoppen. Handig.
Die past prima hoor. Heb zelf ook een 4S i.c.m dit hoesje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is een mooie. Alleen jammer dat ie voor de 4S niet 100 procent geschikt is.
Waarom niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is een mooie. Alleen jammer dat ie voor de 4S niet 100 procent geschikt is.
quote:De pouch is geschikt voor de iPhone 3G en de 3GS. Een iPhone 4 past er ook in maar dan is het iets lastiger om de iPhone uit de pouch te halen en steekt de bovenkant van de iPhone 4 iets boven het hoesje uit.
Roel_Jewel gebruikt hem ook icm 4S, geen probleem naar zijn zeggenquote:
Maar hij groot is dan het stukje dat ie uitsteekt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Roel_Jewel gebruikt hem ook icm 4S, geen probleem naar zijn zeggen
Helemaal niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar hij groot is dan het stukje dat ie uitsteekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |