abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110804604
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110804640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Diego Maradona :P.
Je kunt ook misbruik ervan maken natuurlijk :') van je meto.
pi_110804661
Maar afijn, eigenlijk vind ik dat XM eerst eens van zichzelf moet leren houden.
Doe wat je niet durft.
pi_110804681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar afijn, eigenlijk vind ik dat XM eerst eens van zichzelf moet leren houden.
Ja, eens, maar dat is misschien nog wel moeilijker dan afvallen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf nu leuker vind dan 15 kilo geleden... dus als je tevreden bent met je uiterlijk is het ook makkelijker om van jezelf te houden.
Be someone that makes you happy
pi_110804699
En normaal gaan eten, ook als ze daar van aankomt. Ik kan me haar frustratie zó ontzettend voorstellen zeg. Doe je zo je best, heb je nauwelijks resultaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110804711
Niet misschien. Dat is moeilijker.
pi_110804713
Goedemorgen!

Lijstje gisteren :') :')__!!!

S: 5km hardlopen
O: kom Griekse yoghurt met een hele banaan en walnoten + 1 witte toast
L: 2 boterhammen "sandwich" met een soort eiersalade met chips en coleslaw erbij (niet te kanen, moeder en Mr.Mo gingen voor een cream tea, hoopte dat dit wat gezonder zou zijn)
T: heel klein stukje chocolate fudge
D: voor: gefrituurde brie in een amandelkorstje met wat cranberrie jam erbij. hoofd: stevige fish pie met sperzibonen en erbij nog een extra grote portie sperziebonen/wortels. Erbij een pint Guinness.

Véél te weinig. Maar dat is zo'n beetje het risico van met m'n ouders op pad zijn. En dat had 'meer' kunnen zijn, maar dan had ik me net als m'n moeder moeten vergrijpen aan de fudge :') Vandaag ga ik beter m'n best doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 26 april 2012 @ 09:46:17 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110804730
Oh, ik snap XM ook best. Ik ben na Madrid ook weer een beetje aangekomen (al is het miss maar 2 kg), maar ik merk het toch en ik stoor me er gigantisch aan en ben pas tevreden als het er weer af is.
Niet meer actief op Fok!
pi_110804734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!

Lijstje gisteren :') :')__!!!

S: 5km hardlopen
O: kom Griekse yoghurt met een hele banaan en walnoten + 1 witte toast
L: 2 boterhammen "sandwich" met een soort eiersalade met chips en coleslaw erbij (niet te kanen, moeder en Mr.Mo gingen voor een cream tea, hoopte dat dit wat gezonder zou zijn)
T: heel klein stukje chocolate fudge
D: voor: gefrituurde brie in een amandelkorstje met wat cranberrie jam erbij. hoofd: stevige fish pie met sperzibonen en erbij nog een extra grote portie sperziebonen/wortels. Erbij een pint Guinness.

Véél te weinig. Maar dat is zo'n beetje het risico van met m'n ouders op pad zijn. En dat had 'meer' kunnen zijn, maar dan had ik me net als m'n moeder moeten vergrijpen aan de fudge :') Vandaag ga ik beter m'n best doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua Kcal zit je niet veel te weinig hoor denk ik ;)
En herkenbaar, niet alleen bij ouders, ook bij vrienden.
pi_110804791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik snap XM ook best. Ik ben na Madrid ook weer een beetje aangekomen (al is het miss maar 2 kg), maar ik merk het toch en ik stoor me er gigantisch aan en ben pas tevreden als het er weer af is.
Ik snap dat aankomen op vakantie ook nooit zo goed eigenlijk.

Maar ik begrijp dat ik hier dus een van de weinigen ben die niet zijn geluk van zijn gewicht laat afhangen?
Doe wat je niet durft.
pi_110804808
Op vakantie val ik doorgaans af omdat ik de hele dag buiten ben en heel veel beweeg :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110804812
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar ik begrijp dat ik hier dus een van de weinigen ben die niet zijn geluk van zijn gewicht laat afhangen?
Ik laat mn geluk niet van mn gewicht afhangen, maar ik zit wel lekkerder in mn vel als ik slank ben...
pi_110804825
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik laat mn geluk niet van mn gewicht afhangen, maar ik zit wel lekkerder in mn vel als ik slank ben...
Ja, dat wel. :)
Maar dat merk ik dan vooral met sporten als Body Balance ofzo. Dan zitten je kwabben iets meer in de weg bij bepaalde bewegingen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_110804844
quote:

[..]

Ik ben nooit dik geweest maar ben altijd iets zwaarder geweest dan nu en was nooit echt heel ontevreden. Nu weeg ik zo'n 5 kilo minder en ben ik super sportief en zou ook echt niet meer anders willen inderdaad. Maar niet perse om het getal, maar zit gewoon 100x beter in mijn vel nu.
pi_110804845
Herkenbaar idd, bij broer in dit geval..

Ik kan me de frustratie van XM ook goed voorstellen, maar ben het er ook wel mee eens dat het zonde van de tijd is om je daar zolang ongelukkig door te voelen. Zeker als je gewoon een prachtige vrouw bent :*

Ik geef onmiddelijk toe dat ik liever slank ben, maar ongelukkig werd ik er niet van toen ik zwaar was.
De frustratie van moeite doen voor afvallen en dan niet het gewenste resultaat snap ik weer wel.. ik had namelijk heel erg gehoopt mijn gewrichten daar heel erg mee te ontlasten en veel minder pijn te hebben als ik weer lichter zou zijn. Dat is niet echt gelukt :') en ik heb dan echt wel momenten (zoals nu) dat ik denk, wat maakt het uit als ik me weer dik vreet..
"Gelukkig" heb ik op het moment totaal geen eetlust, dat scheelt dan weer..
pi_110804847
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Op vakantie val ik doorgaans af omdat ik de hele dag buiten ben en heel veel beweeg :D
Me too!
Jammer dat we op dit moment geen geld voor vakanties hebben :D
  donderdag 26 april 2012 @ 09:52:29 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110804856
quote:

[..]

Ik snap het ook niet, want ik heb helemaal niet te veel gegeten en veel gelopen. En toch gebeurt het.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 april 2012 @ 09:53:12 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110804867
quote:

[..]

Dat.

Irritant om dat buikje te voelen als je hardloopt. Gelukkig ben ik er met een paar weken wel weer van af als ik even doorzet. Maar jammer dat 1 weekje Madrid erin resulteert dat ik 3 weken goed moet opletten :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_110804872
Dramalijstje van gisteren, iig met genoeg KH :'):
O: 2 knackebrod pindakaas, 1 knackebrod pure hagelslag :9
T: banaan
L: maisbroodje roomboter, bordje salade, 2 bruine boterhammen
T: peer, 2 br boterhammen met 1 gekookt ei
T: bagel
'D': 2 bruine boterhammen met niks

Planning voor vandaag:
O1: 2x knackebrod pindakaas
O2: 250gr kwark, volvezelcruesli
L: wordt verzorgd
D: veel groente, waarschijnlijk in een omelet met wat blauwe kaas
S: intervalhardlooptraining

geen middag-T want vroege D ivm S. Misschien neem ik naderhand nog een bakje kwark.

Ik val ook altijd af op vakantie vanwege erg actief en je eten zelf moeten dragen enzo.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_110804881
Op vakantie kom ik ook altijd aan, maar dat was vroeger toen ik nog geen rolstoeldieet hoefde nooit zo.
Op vakantie wil ik gewoon wijntjes en een ijsje enzo zonder me druk te maken dat ik over die 1380 kcal per dag heen kom.
pi_110804930
Ik val volgens mij ook altijd af op vakanties/tripjes. Maargoed, we wandelen dan veel, zitten veel op de motor, koken vooral zelf op ons campingkookstelletje :+ O+ Zin in! Is 't al 16 juni? :9

En nu zit ik even heerlijk alleen, met een kop koffie, wakker te worden. Bijlezen.
En foto's van gisteren kijken. Hebben een groepsfotootje gemaakt en mijn jas is zó niet flatteus... zou het liefste de foto gewoon weggooien, want zie eruit als een obees bolletje met wel redelijk prima benen en een niet ál te vadsig hoofd, maar de rest :') _O- gelukkig was de jas gisteren in noodweer, wind en regen wel erg fijn :')!
Ja doei.
pi_110804945
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik val volgens mij ook altijd af op vakanties/tripjes. Maargoed, we wandelen dan veel, zitten veel op de motor, koken vooral zelf op ons campingkookstelletje :+ O+ Zin in! Is 't al 16 juni? :9

En nu zit ik even heerlijk alleen, met een kop koffie, wakker te worden. Bijlezen.
En foto's van gisteren kijken. Hebben een groepsfotootje gemaakt en mijn jas is zó niet flatteus... zou het liefste de foto gewoon weggooien, want zie eruit als een obees bolletje met wel redelijk prima benen en een niet ál te vadsig hoofd, maar de rest :') _O- gelukkig was de jas gisteren in noodweer, wint en regen wel erg fijn :')!
Wint?

Neem aan dat de opmerking slaat op de jas?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110804952
16 juni is tof *O*
Dan ben ik jarig en dan hebben mijn meiden een balletvoorstelling in het theater O+
pi_110804963
Op vakantie let ik echt niet op eten. Dan moet er genoten worden. :Y
pi_110804976
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wint?

Neem aan dat de opmerking slaat op de jas?
Frustratietikfoutje :')
Ja doei.
pi_110805052
ik blijf gewoon op gewicht op vakantie. Ik eet meer, allemaal lekkere dingen. Lokale gerechtjes/koekjes etc. Maar ik beweeg ook meer, wij hebben eigenlijk nooit strandvakanties. Ik ga me na 2 dagen al vervelen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110805064
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:01 schreef _aurum_ het volgende:
ik blijf gewoon op gewicht op vakantie. Ik eet meer, allemaal lekkere dingen. Lokale gerechtjes/koekjes etc. Maar ik beweeg ook meer, wij hebben eigenlijk nooit strandvakanties. Ik ga me na 2 dagen al vervelen :')
Hyperhyper op het strand :D
pi_110805086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hyperhyper op het strand :D
mijn lief herkent de blik dan wel idd en dan weet hij wel weer hoe laat het is :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110805104
Beetje asociaal zo met anderen erbij op 't strand...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110805135
Zandhappen.

Schuurt de maag.
Ja doei.
pi_110805147
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:04 schreef V1z0R het volgende:
Beetje asociaal zo met anderen erbij op 't strand...
_O- _O-

Ja maar Vaiz, die kant ken je niet van mij. Ter land ter zee en in de lucht :9~ w/

mwheehehehehe :')
pi_110805160
Hou jij het gewoon 2 dagen vol op het strand? :D
Ik ben degene die zelfs de Caraïbische kust niet heeft benut als mogelijkheid om op het strand te gaan liggen. Ik ging liever 5 dagen afzien in de jungle. O+
Doe wat je niet durft.
pi_110805208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hou jij het gewoon 2 dagen vol op het strand? :D
Ik ben degene die zelfs de Caraïbische kust niet heeft benut als mogelijkheid om op het strand te gaan liggen. Ik ging liever 5 dagen afzien in de jungle. O+
Slapen en werken aan mijn kleurtje O-)

Na 2 dagen ben ik bruin en ben bijgeslapen en het liggen zat :')
pi_110805211
De enige momenten dat ik graag een 'caribisch strand' zou willen hebben is als ik moet studeren. Dan zouden 'palmboom', 'briesje', 'zonnetje' wel heel stimulerend zijn om me door mijn leerwerk heen te sleuren.

In andere gevallen denk ik wrsch na één minuut al 'teh fuck doe ik hier; dat strand heb ik nu alweer gezien. geef me cultuur en avontuur!'

Ofzo.
Ja doei.
pi_110805235
Vakantie = rust... Denk maar niet dat ik dan ook maar een vinger uitsteek! "Garcon, more beer and food!"
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

_O- _O-

Ja maar Vaiz, die kant ken je niet van mij. Ter land ter zee en in de lucht :9~ w/

mwheehehehehe :')
In de lucht zelfs?! :o

Vikje: Het is 'te land' ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110805265
:D _O- :D
/last van beeldvorming
pi_110805268
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Vakantie = rust... Denk maar niet dat ik dan ook maar een vinger uitsteek! "Garcon, more beer and food!"

[..]

In de lucht zelfs?! :o

Vikje: Het is 'te land' ;)
Vik? Dat was _aurum_ :P
Ja doei.
  donderdag 26 april 2012 @ 10:11:38 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110805271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Frustratietikfoutje :')
Je gaat dezelfde kant op als Jagär ;(.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 april 2012 @ 10:12:31 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110805292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
De enige momenten dat ik graag een 'caribisch strand' zou willen hebben is als ik moet studeren. Dan zouden 'palmboom', 'briesje', 'zonnetje' wel heel stimulerend zijn om me door mijn leerwerk heen te sleuren.

In andere gevallen denk ik wrsch na één minuut al 'teh fuck doe ik hier; dat strand heb ik nu alweer gezien. geef me cultuur en avontuur!'

Ofzo.
Ik vind afwisseling wel relaxed. Paar daagjes wat doen, dagje strand, paar daagjes wat doen.
Maar studeren op het balkon in het zonnetje = heerlijk, dus dat had ik op het strand ook wel gekund O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_110805295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik deed een Vikje :)
En dan niet de, 'nee, ik ga niet mee naar de parenclub'-vikje
pi_110805303
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O- :') :D!
Ja doei.
pi_110805305
Enige manier dat ik het meer dan 1 dag bij het strand uit kan houden is als ik het vanuit het water zie met mooie golven. :Y
  donderdag 26 april 2012 @ 10:13:14 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110805308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij doet een vikje, geloof ik, en verbetert _aurum_ :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 april 2012 @ 10:13:46 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110805329
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mag ik daar even een linkje van? :').

Jij onthoudt beter wat ik post dan ik zelf. Ik vind het wel een compliment :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 april 2012 @ 10:15:31 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110805372
Oei, nu is mijn collega een feedbackgesprek aan het voeren met de collega met wie ik voor m'n vakantie een gesprek voerde, nog geen twee weken geleden :X. Gaat niet zo goed...
Niet meer actief op Fok!
pi_110805469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mag ik daar even een linkje van? :').

Jij onthoudt beter wat ik post dan ik zelf. Ik vind het wel een compliment :P.
Slank #1226 We hebben het op onze heupen!
  donderdag 26 april 2012 @ 10:20:05 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110805515
quote:
:D Coco die Fun4Two moest googlen :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 april 2012 @ 10:20:51 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110805539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja, eens, maar dat is misschien nog wel moeilijker dan afvallen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf nu leuker vind dan 15 kilo geleden... dus als je tevreden bent met je uiterlijk is het ook makkelijker om van jezelf te houden.
Nou ja. Dat dus. Zolang de spiegel nog " :{ " oplevert voor me, vind ik dat maar lastig. Vooral omdat ik weet dat er een spijkerbroek en pakken in de kast hangen die me een jaar geleden wél goed zaten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? donderdag 26 april 2012 @ 10:22:53 #49
70532 loveli
N
pi_110805594
quote:
Jij hebt alle 'notable posts' gebookmarked?
crap in = crap out
pi_110805687
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt alle 'notable posts' gebookmarked?
Ik kan googlen :+ Was iets met fun, dus: "site:forum.fok.nl Slank Viking84 fourfun parenclub" bracht me er...

Deep Purple - Smoke on the water opstaan, verhaal van Co in dat topic lezen, in je hoofd de tekst veranderen naar "Lube on the water, dildo's in the sky!", _O- :')

[ Bericht 21% gewijzigd door V1z0R op 26-04-2012 10:32:36 ]
pi_110805843
Goede morgen!

Lijstje van gisteren ging goed... Tot dat ik bij mijn schoonouders kwam...

O: Mag. yoghurt met muesli
S: Half uur les 1 van evy.
T/L: 2 donkerbruine bth met ei en ui.
T: chips :')
D: patat speciaal met frikandel :')
L: niks

Dussss....

XM, Ik snap t dat t lastig is om jezelf te zien als goed lichaam. Vooral als je van je omgeving hoort dat je heul niet hoeft af te vallen etc...

Je moet ook proberen tevreden zijn met jezelf, met je lichaam. En dat is heel lastig.
~ Bonito La Risa ~
pi_110805862
Mogguh! :W

Net terug van vakantie en de weegschaal geeft grappig genoeg exact hetzelfde gewicht aan als voor mijn vakantie. Komt denk ik inderdaad door genoeg beweging, want ik heb zalig gegeten! :9 .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110805937
HPKW, het is niet dat ik minder van mezelf houd als ik 5 kilo zwaarder ben. Het probleem is dat mijn garderobe dan niet meer van me houdt :'( .
pi_110805941
quote:
4s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:34 schreef Laureline het volgende:
HPKW, het is niet dat ik minder van mezelf houd als ik 5 kilo zwaarder ben. Het probleem is dat mijn garderobe dan niet meer van me houdt :'( .
_O-
Ja doei.
  donderdag 26 april 2012 @ 10:36:03 #55
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110805986
quote:

[..]

Nope, 5kg aangekomen na een maand Aruba, best time evah! Nu mogen de kilo's er tt wel weer af maar dat is een probleem voor heel 2012. Je moet ook leven he :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110806131
quote:
4s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:34 schreef Laureline het volgende:
Dat geloof ik dus niet! Volgens mij heeft iedere vrouw, en zeker iedere slankie, wel verschillende kledingmaten in de kast omdat er nog wel eens wat geschommeld wordt qua gewicht.
Doe wat je niet durft.
pi_110806153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat geloof ik dus niet! Volgens mij heeft iedere vrouw, en zeker iedere slankie, wel verschillende kledingmaten in de kast omdat er nog wel eens wat geschommeld wordt qua gewicht.
_O- ehh nee? 36 en 38 that's it hoor.
pi_110806168
Ik ben trouwens afgelopen maandag gewogen in 't zhuis: 67 kilo. Dat betekent dat ik nog niet echt veel ben bijgekomen (woog tijdje terug 64, maar toen sportte ik, en dat ben ik alweer een paar maanden niet aan het doen. En vóór het sporten woog ik ook zo'n 66/67 kilo).
pi_110806190
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:31 schreef Goodbye het volgende:
Mogguh! :W

Net terug van vakantie en de weegschaal geeft grappig genoeg exact hetzelfde gewicht aan als voor mijn vakantie. Komt denk ik inderdaad door genoeg beweging, want ik heb zalig gegeten! :9 .
Was dit je vakantie naar Cyprus? Hoe was het?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_110806193
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Yep. XS - L heb ik hier ;) Hoewel XS, en S oude kleding zijn wat ik niet meer (wil) dragen hoor :+
~ Bonito La Risa ~
pi_110806205
quote:

[..]

Nope. Al mijn te grote kleren heb ik weggegooid/gegeven/verkocht en ik schommel al een jaar niet genoeg om meerdere maten te kopen en ben dat ook niet van plan. Voordat ik mijn rolstoelvet had, schommelde ik ook niet.
pi_110806238
ik heb geen te grote kleding, eigenlijk. Alleen kleding die mooier zou zitten als ik strakker wordt. Al keek ik vanmorgen in de spiegel voor het ontbijt en was tevreden met mijn buik :o. Mag nog we'll iets af maar ik krijg al "lijntjes"! Alleen die billen/bovenbenen... :')
  Vis een optie? donderdag 26 april 2012 @ 10:45:56 #63
70532 loveli
N
pi_110806271
quote:

[..]

Bij een bepaald gewicht valt kleding beter, ongeacht de maat ervan.
crap in = crap out
pi_110806299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

le contradiction I see it :D
pi_110806313
Waar is minilot eigenlijk? Is d'r interesse weer weggevaagd na een tijdje te hebben meegepost :+ ?
pi_110806322
Ik heb nog een trui van toen ik 165kg woog :') Vraag me af hoe die een Siral zou staan :D
  Vis een optie? donderdag 26 april 2012 @ 10:47:29 #67
70532 loveli
N
pi_110806325
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens afgelopen maandag gewogen in 't zhuis: 67 kilo. Dat betekent dat ik nog niet echt veel ben bijgekomen (woog tijdje terug 64, maar toen sportte ik, en dat ben ik alweer een paar maanden niet aan het doen. En vóór het sporten woog ik ook zo'n 66/67 kilo).
Hoe zwanger zie je er nu uit?
crap in = crap out
pi_110806329
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
Waar is minilot eigenlijk? Is d'r interesse weer weggevaagd na een tijdje te hebben meegepost :+ ?
ze is nog op zoek naar haar wetenschappelijke onderbouwing.
pi_110806353
quote:

[..]

Ik ook niet. Ik fluctueer erg weinig in gewicht (max 3 kilo). De dingen die ik heb die te groot zijn heb ik zo gekocht :') Inschattingsfoutje, broeken die in de winkel ok lijken en thuis gaan lubberen }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 26 april 2012 @ 10:49:19 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110806387
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D.

Ik breng te grote kleren naar m'n moeder met de mededeling dat het naar Roemenië mag en als ik weer aankom, vraag ik haar of de spullen al naar Roemenië gebracht zijn _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_110806400
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Was dit je vakantie naar Cyprus? Hoe was het?
Ja! Was hartstikke leuk, wat een prachtig eiland O+ Of nouja, wat wij er van gezien hebben dan (Turkse gedeelte). We hadden een auto gehuurd en het verhuur bedrijf had gezegd dat we daarmee ook over de grens konden gaan. In feite hebben ze ook niet gelogen, want we kwamen de Turkse grens wel over, maar het Grieks gedeelte niet in. Bij Lefkosa zijn we nog wel te voet de grens over gegaan, zag je gelijk de Mac en de Starbucks enzo _O- .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110806418
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog een trui van toen ik 165kg woog :') Vraag me af hoe die een Siral zou staan :D
Ik denk dat Siral dan verdwenen is ;)
pi_110806436
Fijn GB :)

en lol Vik, dat is ook een manier :P
pi_110806453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja! Was hartstikke leuk, wat een prachtig eiland O+ Of nouja, wat wij er van gezien hebben dan (Turkse gedeelte). We hadden een auto gehuurd en het verhuur bedrijf had gezegd dat we daarmee ook over de grens konden gaan. In feite hebben ze ook niet gelogen, want we kwamen de Turkse grens wel over, maar het Grieks gedeelte niet in. Bij Lefkosa zijn we nog wel te voet de grens over gegaan, zag je gelijk de Mac en de Starbucks enzo _O- .
oh, jammer dat je niet met de auto er in mocht. Lekker weer allemaal gehad?
~ Bonito La Risa ~
pi_110806479
quote:

[..]

Ik weeg al minstens 5 jaar 69 kg en oudere kleding heb ik gewoon niet.

Wel varieteit in maten, maar dat komt door andere maatvoering.

Coco, mijn zus was de eerste drie maanden 3 kg afgevallen, dat is later helemaal en meer goedgekomen :)
pi_110806506
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

oh, jammer dat je niet met de auto er in mocht. Lekker weer allemaal gehad?
Prachtig weer, het werd ook elke dag een beetje beter. Eerste dagen lag de temperatuur rond de 24 graden en was er af en toe wat sluier bewolking, maar dat was wel lekker omdat we toen ook twee wandelingen hebben gemaakt. Gisteren was het 27 graden en heb ik de hele dag op het strand gelegen! :+ .
pi_110806516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, apart is dat hè! Direct helemaal westers. Kon ik eindelijk even shoppen. :@.

Mooi dat het leuk was! Zijn jullie nog naar dat kasteel geweest? Of andere dingen bekeken?
pi_110806530
Baardmans heeft vandaag voor het eerst iemand ontslagen. Ik ben bijna trots. :').
pi_110806603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, apart is dat hè! Direct helemaal westers. Kon ik eindelijk even shoppen. :@.

Mooi dat het leuk was! Zijn jullie nog naar dat kasteel geweest? Of andere dingen bekeken?
Wij hebben inderdaad ook daar geshopt _O- . Wel in het Griekse gedeelte het minst lekker gegeten van de vakantie -O- .

We zijn twee dagen gaan wandelen. Eén dag een wandeling langs de kust + een wandeling om een meer heen (met hoogte verschillen die ik op voorhand gelukkig niet wist, dat was echt een zware wandeling _O- ) en de andere dag een wandeling bij dat Kantara Kasteel en toen 's middags met de auto een verlaten strandje opgezocht om lekker te gaan zonnen en zwemmen. We zijn niet meer naar dat kasteel bij Girne geweest, hadden we geen zin meer in. Wel heel cultureel verantwoord de opgravingen bij Salamis gezien. :P
pi_110806634
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans heeft vandaag voor het eerst iemand ontslagen. Ik ben bijna trots. :').
:'). Lijkt me niks om iemand te moeten ontslaan. Tenzij het echt verdiend is.
pi_110806676
Klinkt goed GB, ik zet Cyprus op mn wishlist :)
pi_110806719
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:'). Lijkt me niks om iemand te moeten ontslaan. Tenzij het echt verdiend is.
Ja, dat was het wel. En nog tijdens proeftijd.
pi_110806734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef Nallie het volgende:
Klinkt goed GB, ik zet Cyprus op mn wishlist :)
Doen en dan zeker een autootje huren, want dan zie je pas echt goed hoe mooi het is! :Y
pi_110806760
huisarts belde net, ik ga een weekje in zombiemodus :x
pi_110806773
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D confectiematen => confersmaten :{w
pi_110806790
WB GB! Klinkt heerlijk O+
Ik zte het ook op het lijstje
pi_110806818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef MarMar het volgende:
huisarts belde net, ik ga een weekje in zombiemodus :x
Wat houdt dat in? hoge dosering?
pi_110806868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? hoge dosering?
Yep, ipv de normale 2 x 5 mg oxycontin doen we nu 2 x 10 en ik mag dan nog 2 keer extra nemen als ik het echt niet trek, en de naproxen ook nog 1 extra.
pi_110806910
Ik heb helaas geen foto's om mijn beweringen te bewijzen. Batterij was leeg en we hadden geen oplader mee. :') :D .
pi_110806929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:06 schreef MarMar het volgende:

[..]

Yep, ipv de normale 2 x 5 mg oxycontin doen we nu 2 x 10 en ik mag dan nog 2 keer extra nemen als ik het echt niet trek, en de naproxen ook nog 1 extra.
-O- Jeetje Mar, klinkt weer lekker heftig. Weekje toch?
pi_110806930
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:06 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hopelijk is het dan een beetje uit te houden. :{
pi_110806971
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe zwanger zie je er nu uit?
Ik heb een beetje een pensje. Eentje die zich niet meer laat inhouden :+

quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik weeg al minstens 5 jaar 69 kg en oudere kleding heb ik gewoon niet.

Wel varieteit in maten, maar dat komt door andere maatvoering.

Coco, mijn zus was de eerste drie maanden 3 kg afgevallen, dat is later helemaal en meer goedgekomen :)
Oh, ik vind het niet erg hoor :D Ik wil proberen niet teveel (onnodig!) bij te komen. Op dit moment heb ik nog geen last van meer eetlust of echt ZIN in bepaald eten, dus vooralsnog is het prima te doen :) En wil vanaf volgende week weer een beetje gaan sporten. Hopelijk kom ik zo niet teveel aan :)
pi_110806992
Jeuj alweer over de helft van de werkdag. :')
pi_110807005
Zo dan, Mar. Heftig. Waarom een week? Is de verwachting dat je lijf daarna weer iets 'hersteld' moet zijn en dat de pijn dan minder wordt?
pi_110807012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

-O- Jeetje Mar, klinkt weer lekker heftig. Weekje toch?
Weekje nog idd.. mjah, flauwvallen van de pijn vind ik ook tamelijk heftig ;( ik had ook geen moeite hoeven doen om die paaspondjes eraf te krijgen, eetlust is nu echt nihil.
Na woensdag maar even omgekeerd balansen dan..
Mijn moeder komt dinsdag en blijft dan tot vrijdag en chris heeft vanaf woensdag drie dagen vrij gekregen. Kan hij mij vertroeleten en mijn mams de kinderen vertroetelen.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:11:56 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110807027
quote:

[..]

Ik heb 4 jaar geleden alles groter dan maat 38 weggegooid. Alleen spijkerbroeken heb ik in meerdere maten waarvan er helaas een paar te klein zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110807034
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, Mar. Heftig. Waarom een week? Is de verwachting dat je lijf daarna weer iets 'hersteld' moet zijn en dat de pijn dan minder wordt?
Volgende week woensdag ga ik weer onder het mes, of eigenlijk onde de naalden, zenuwblokkade. Dan is de ergste pijn weer even kapot voor een tijdje.
pi_110807062
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

Volgende week woensdag ga ik weer onder het mes, of eigenlijk onde de naalden, zenuwblokkade. Dan is de ergste pijn weer even kapot voor een tijdje.
Maar dit is dus eigenlijk een terugkerend probleem als de zenuwblokkade uitgewerkt is?
pi_110807097
Oh, rot MarMAr! Lief van chris en je mams dat ze langs komen O+
~ Bonito La Risa ~
pi_110807099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh, ok. Ik dacht even dat je de zenuwblokkade dan al had gehad (en misschien dat de pijn vlak na die blokkade het heftigst is). Maar vanaf de zenuwblokkade zou het dus weer beter moeten gaan. Fijn, even aftellen nog. :*
pi_110807239
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:14 schreef Mixende_match het volgende:
Oh, rot MarMAr! Lief van chris en je mams dat ze langs komen O+
Chris woont hier :P da's mijn man.

@Nallie jep.. thats life.. :X ik zou het fantastisch vinden als ze in de nabije toekomst een permanente zenuwblokkade uitvinden.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:19:18 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110807276
Jeutje mar. Sterkte. Kan je dan nog communiceren?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:19:31 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110807288
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef MarMar het volgende:

[..]

@Nallie jep.. thats life.. :X ik zou het fantastisch vinden als ze in de nabije toekomst een permanente zenuwblokkade uitvinden.
_O- :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_110807324
Heftig Mar.. :*
pi_110807331
quote:

[..]

Ja gelukkig ontwikkelt de wetenschap zich voortdurend, dus laten we daar maar op hopen dan. In the meantime :*
pi_110807346
Sterkte, Mar. :*. Wat fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:22:22 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110807385
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, ok. Ik dacht even dat je de zenuwblokkade dan al had gehad (en misschien dat de pijn vlak na die blokkade het heftigst is). Maar vanaf de zenuwblokkade zou het dus weer beter moeten gaan. Fijn, even aftellen nog. :*
^^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110807413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Prachtig weer, het werd ook elke dag een beetje beter. Eerste dagen lag de temperatuur rond de 24 graden en was er af en toe wat sluier bewolking, maar dat was wel lekker omdat we toen ook twee wandelingen hebben gemaakt. Gisteren was het 27 graden en heb ik de hele dag op het strand gelegen! :+ .
Klinkt nice O+
Ik noteer Cyrpus!
~ Bonito La Risa ~
pi_110807432
Thx :*

En absoluut DaD, dat maakt een hoop goed O+

@Tink amper, maar dat is nu ook al zo, het lijkt heel wat online omdat ik dan tien keer terug kan lezen en kan deleten enzo.. maar ik zit behoorlijk in een bubbel
pi_110807436
quote:

[..]

Ja ik bedoelde vrij nemen je je mams langs komen. Sorry, ik dacht dat ik dat typte. 3 dingen tegelijk is dus teveel van t goeie voor mij :+
~ Bonito La Risa ~
pi_110807487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde vrij nemen je je mams langs komen. Sorry, ik dacht dat ik dat typte. 3 dingen tegelijk is dus teveel van t goeie voor mij :+
:)
Op zijn werk wordt er ook wel heel tof mee omgegaan, geen gezeur maar gewoon "ja dan moet je thuis zijn inderaad, hoeveel dagen wil je?" Heel fijn!
pi_110807667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

:)
Op zijn werk wordt er ook wel heel tof mee omgegaan, geen gezeur maar gewoon "ja dan moet je thuis zijn inderaad, hoeveel dagen wil je?" Heel fijn!
Oh, dat is idd fijn van ze! Hoef je je daar iig niet druk om te maken
~ Bonito La Risa ~
pi_110807743
Mjah, ze moeten twee man neerzetten op de plek van mijn man als hij er niet is O+ hij doet zijn werk dus goed zou je kunnen concluderen, ik denk dat ze ook wel blij met hem zijn!
zei ze trots
pi_110807797
Nou Mar, dat klinkt niet mooi. Wat voor pijn heb je precies, als ik vragen mag? In je gewrichten, of echt zenuwpijn door een beknelling ofzo?

Damn V1z! 165kg! Hoeveel weeg je nu? Op je foto's zie je er goed uit :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110807830
Ik ben blij dat je in elk geval allemaal lieve mensen om je heen hebt Mar!

Lijstje dan maar:

O: kiwi, peer, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd, 3 dadels, wat kokos
L: rijstwafel pindakaas, roggebrood geitenkaas, ei
T: iets met veggies
D: ben mn koelkast aan t leegkoken, denk zelfgemaakte pizza met tomaat/courgette/ui/feta
T: nog geen idee
B: fietsen en verder inpakken :)
pi_110807867
111 Novem :@
quote:

[..]

Die is er al... Kunt zenuwen laten doorbranden of kapot laten vriezen...
pi_110807967
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee Viz.. dat doorbranden doen ze bij mij en dat is permanent "met een levensverwachting van 0.5 jaar" dat groeit gewoon weer terug. Helemaal doorknippen gaat niet, want dan ben je je motoriek ook kwijt en dan raak je incontinent en kan je je benen niet meer bewegen en zo, reuze onhandig.
pi_110807972
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

111kg lijkt me niet echt belachelijk veel voor jouw lengte toch? Goed gedaan :) Grote mannen :9
pi_110808009
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Novem het volgende:
Nou Mar, dat klinkt niet mooi. Wat voor pijn heb je precies, als ik vragen mag? In je gewrichten, of echt zenuwpijn door een beknelling ofzo?

Damn V1z! 165kg! Hoeveel weeg je nu? Op je foto's zie je er goed uit :)
Al die soorten wel, maar de gewrichtspijn kan ik handelen. Dit is in de rug, scoliose en het verdwijnen van tussenwervelschijven geef ik er de schuld van en dit valt onder zenuwpijn, de boel zit behoorlijk klem daar :X
pi_110808187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

Al die soorten wel, maar de gewrichtspijn kan ik handelen. Dit is in de rug, scoliose en het verdwijnen van tussenwervelschijven geef ik er de schuld van en dit valt onder zenuwpijn, de boel zit behoorlijk klem daar :X
Klinkt heel naar! ik vind het wel tof van je dat je altijd zo positief en actief overkomt! Pijn is echt killing :(
pi_110808195
Met mijn lichaamstype is dat niet belachelijk veel nee ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nee Viz.. dat doorbranden doen ze bij mij en dat is permanent "met een levensverwachting van 0.5 jaar" dat groeit gewoon weer terug. Helemaal doorknippen gaat niet, want dan ben je je motoriek ook kwijt en dan raak je incontinent en kan je je benen niet meer bewegen en zo, reuze onhandig.
:@ ohw
Tja, geeft alleen zo'n troep he? :P
pi_110808218
Ik heb zo een afspraak met HR over mijn contractverlenging. Al is allang bekend dat alle tijdelijke contracten niet verlengd worden :')
Ben benieuwd hoe ze het gaan sugarcoaten :9
pi_110808295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef Nallie het volgende:
Ik heb zo een afspraak met HR over mijn contractverlenging. Al is allang bekend dat alle tijdelijke contracten niet verlengd worden :')
ehm, wat is je backupplan?
pi_110808350
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

" en je hoeveelste contract is dit?
pi_110808360
:* thx Novem en idd Viz, bovendien staat een tena zo stom onder mijn sexay jurkjes :P

Klinkt niet heel tof Nallie, tot wanneer heb je nog dan?
pi_110808382
Sterkte Mar! :* Fijn dat je wat backup krijgt voor dat laatste weekje.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_110808417
Lekker dan Nallie, wanneer loopt je contract af?
pi_110808422
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ben al aan het solliciteren/rondkijken, contract loopt tot 1 augustus. Maar ze doen gewoon omslachtig erover. Kortgezegd worden we gewoon weggestuurd door de bezuinigingen vanuit de overheid. Dat wist ik al toen ik er ging werken dus dan stel ik me daar op in. Alleen de hele organisatie is in rep en roer :')
pi_110808470
Wat voor andere opties heb je in jouw werkveld eigenlijk?
  donderdag 26 april 2012 @ 11:54:23 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110808486
quote:
Als ze geleerd hebben hoe ze slechtnieuwsgesprekken moeten voeren, vallen ze meteen met de deur in huis. Wel kut.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 26 april 2012 @ 11:54:39 #131
70532 loveli
N
pi_110808497
quote:
Is dat niet onhandig als je net een huis hebt gekocht? hoe zijn je kansen op ander leuk werk in de buurt?
crap in = crap out
pi_110808520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ze geleerd hebben hoe ze slechtnieuwsgesprekken moeten voeren, vallen ze meteen met de deur in huis. Wel kut.
_O-
pi_110808527
Sterkte Nallie! Hopen dat je geweldig goed bent, en dat ze je fantastisch vinden, en geld zat voor je hebben en je toch houden! *)
~ Bonito La Risa ~
pi_110808549
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Novem het volgende:
Wat voor andere opties heb je in jouw werkveld eigenlijk?
Jeugdzorg; dus instellingen, groepen, opvanghuizen, detentiecentra, klinieken, organisaties die begeleiding bieden aan jongeren. Maar omdat ik uni heb gedaan kijk ik ook wel naar onderzoek etc. Alleen wil liever iets praktisch doen.
Ik ben niet bang dat ik thuis kom te zitten hoor :)
  donderdag 26 april 2012 @ 11:56:10 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110808551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ben al aan het solliciteren/rondkijken, contract loopt tot 1 augustus. Maar ze doen gewoon omslachtig erover. Kortgezegd worden we gewoon weggestuurd door de bezuinigingen vanuit de overheid. Dat wist ik al toen ik er ging werken dus dan stel ik me daar op in. Alleen de hele organisatie is in rep en roer :')
Noez! Staat de deur nog op een kier bij je oude werk of wil je dat niet?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 26 april 2012 @ 11:57:10 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110808579
Ontslagen worden is zó kut, vooral als je het naar je zin hebt.
* Viking84 herinnert het zich nog goed.
Gelukkig is alles goed gekomen O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 26 april 2012 @ 11:57:28 #137
70532 loveli
N
pi_110808588
Vrijdagmiddag is dan het beste moment. Heb je je hele weekend on stoom af te blazen.
crap in = crap out
  donderdag 26 april 2012 @ 11:57:45 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110808597
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jeugdzorg; dus instellingen, groepen, opvanghuizen, detentiecentra, klinieken, organisaties die begeleiding bieden aan jongeren. Maar omdat ik uni heb gedaan kijk ik ook wel naar onderzoek etc. Alleen wil liever iets praktisch doen.
Ik ben niet bang dat ik thuis kom te zitten hoor :)
Ah er zijn dus wel veel banen enzo? Yay voor je positiviteit!
pi_110808603
Er zijn nog wel opties hier, maar dat horen we pas eind juni :')
Heb maandag een sollicitatiegesprek gehad wat kansen biedt. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst :P

Wb huis, ik ga er in woonlasten maar een heel klein beetje op achteruit, dus dat is t punt niet. Ben blij dat ik t heb kunnen kopen met intentieverklaring e.d. :)
pi_110808887
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:57 schreef Nallie het volgende:
Er zijn nog wel opties hier, maar dat horen we pas eind juni :')
Heb maandag een sollicitatiegesprek gehad wat kansen biedt. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst :P

Wb huis, ik ga er in woonlasten maar een heel klein beetje op achteruit, dus dat is t punt niet. Ben blij dat ik t heb kunnen kopen met intentieverklaring e.d. :)
Dat het je gelukt is met een intentieverklaring is al een hele prestatie in deze tijd. Deden ze daar niet moeilijk over?
pi_110809069
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat het je gelukt is met een intentieverklaring is al een hele prestatie in deze tijd. Deden ze daar niet moeilijk over?
Beetje, maar intentieverklaring heeft verder geen waarde he, alleen voor de hypotheekverstrekker :)

En positiviteit :) I try! Het heeft echt nul zin om te gaan zitten sippen namelijk, dan gebeurt er niks!
  donderdag 26 april 2012 @ 12:10:45 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110809098
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Beetje, maar intentieverklaring heeft verder geen waarde he, alleen voor de hypotheekverstrekker :)

En positiviteit :) I try! Het heeft echt nul zin om te gaan zitten sippen namelijk, dan gebeurt er niks!
De waarheid als een ):O ! *O*
pi_110809260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Doe je goed!

Intentieverklaring, daar gaan de banken vanuit dat de werkgever het meent, maar dat hoeft dus blijkbaar niet zo te zijn.

Alhoewel Nallie, je hebt het gesprek nog niet gehad!
pi_110809278
Lijstje!
O twee boterhammen pindakaas
T appel
L salade caprese of iets wat daarvoor moet doorgaan :)
T worteltjes
T banaan
D uit eten, Indonesisch
B half uurtje wandelen
pi_110809383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Doe je goed!

Intentieverklaring, daar gaan de banken vanuit dat de werkgever het meent, maar dat hoeft dus blijkbaar niet zo te zijn.

Alhoewel Nallie, je hebt het gesprek nog niet gehad!
Nee klopt, maar ik heb wel veel mensen gesproken die er meer van weten. Ik zie t wel.
  Vis een optie? donderdag 26 april 2012 @ 12:20:37 #147
70532 loveli
N
pi_110809468
Wat een pokkeweer.
crap in = crap out
pi_110809535
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef loveli het volgende:
Wat een pokkeweer.
het zonnetje schijnt!
pi_110809553
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef loveli het volgende:
Wat een pokkeweer.
Hier schijnt de zon :Y

Zit aan een "gewone" boterham, wat zijn die licht :o
  Vis een optie? donderdag 26 april 2012 @ 12:27:06 #150
70532 loveli
N
pi_110809657
Hier is het grijs en waait het als ee malle. In ouderlijk huis geslapen omdat m'n ouders een week weg zijn. Afgelopen zomer is het toilet vernieuwd en de pot staat tegen de andere muur. Zonder koffie is dat 's ochtends best verwarrend.
crap in = crap out
pi_110809711
_O- jij bent s'morgens echt duf hé?

Als je uien kan poten mag je hier wel van de zon komen genieten ;)
Heb nog twee netjes a 100 stuks te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')