Ja, eens, maar dat is misschien nog wel moeilijker dan afvallen!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar afijn, eigenlijk vind ik dat XM eerst eens van zichzelf moet leren houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje gisteren![]()
__!!!
S: 5km hardlopen
O: kom Griekse yoghurt met een hele banaan en walnoten + 1 witte toast
L: 2 boterhammen "sandwich" met een soort eiersalade met chips en coleslaw erbij (niet te kanen, moeder en Mr.Mo gingen voor een cream tea, hoopte dat dit wat gezonder zou zijn)
T: heel klein stukje chocolate fudge
D: voor: gefrituurde brie in een amandelkorstje met wat cranberrie jam erbij. hoofd: stevige fish pie met sperzibonen en erbij nog een extra grote portie sperziebonen/wortels. Erbij een pint Guinness.
Véél te weinig. Maar dat is zo'n beetje het risico van met m'n ouders op pad zijn. En dat had 'meer' kunnen zijn, maar dan had ik me net als m'n moeder moeten vergrijpen aan de fudgeVandaag ga ik beter m'n best doen.
Qua Kcal zit je niet veel te weinig hoor denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En herkenbaar, niet alleen bij ouders, ook bij vrienden.Be someone that makes you happy
Ik snap dat aankomen op vakantie ook nooit zo goed eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik snap XM ook best. Ik ben na Madrid ook weer een beetje aangekomen (al is het miss maar 2 kg), maar ik merk het toch en ik stoor me er gigantisch aan en ben pas tevreden als het er weer af is.
Ik laat mn geluk niet van mn gewicht afhangen, maar ik zit wel lekkerder in mn vel als ik slank ben...quote:Op donderdag 26 april 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik snap dat aankomen op vakantie ook nooit zo goed eigenlijk.
Maar ik begrijp dat ik hier dus een van de weinigen ben die niet zijn geluk van zijn gewicht laat afhangen?
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik laat mn geluk niet van mn gewicht afhangen, maar ik zit wel lekkerder in mn vel als ik slank ben...
Ik ben nooit dik geweest maar ben altijd iets zwaarder geweest dan nu en was nooit echt heel ontevreden. Nu weeg ik zo'n 5 kilo minder en ben ik super sportief en zou ook echt niet meer anders willen inderdaad. Maar niet perse om het getal, maar zit gewoon 100x beter in mijn vel nu.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik laat mn geluk niet van mn gewicht afhangen, maar ik zit wel lekkerder in mn vel als ik slank ben...
Me too!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Op vakantie val ik doorgaans af omdat ik de hele dag buiten ben en heel veel beweeg
Ik snap het ook niet, want ik heb helemaal niet te veel gegeten en veel gelopen. En toch gebeurt het.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat ik hier dus een van de weinigen ben die niet zijn geluk van zijn gewicht laat afhangen?
Dat.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wint?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik val volgens mij ook altijd af op vakanties/tripjes. Maargoed, we wandelen dan veel, zitten veel op de motor, koken vooral zelf op ons campingkookstelletje![]()
Zin in! Is 't al 16 juni?
En nu zit ik even heerlijk alleen, met een kop koffie, wakker te worden. Bijlezen.
En foto's van gisteren kijken. Hebben een groepsfotootje gemaakt en mijn jas is zó niet flatteus... zou het liefste de foto gewoon weggooien, want zie eruit als een obees bolletje met wel redelijk prima benen en een niet ál te vadsig hoofd, maar de rest![]()
gelukkig was de jas gisteren in noodweer, wint en regen wel erg fijn
!
Frustratietikfoutjequote:Op donderdag 26 april 2012 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wint?
Neem aan dat de opmerking slaat op de jas?
Hyperhyper op het strandquote:Op donderdag 26 april 2012 10:01 schreef _aurum_ het volgende:
ik blijf gewoon op gewicht op vakantie. Ik eet meer, allemaal lekkere dingen. Lokale gerechtjes/koekjes etc. Maar ik beweeg ook meer, wij hebben eigenlijk nooit strandvakanties. Ik ga me na 2 dagen al vervelen
mijn lief herkent de blik dan wel idd en dan weet hij wel weer hoe laat het isquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:04 schreef V1z0R het volgende:
Beetje asociaal zo met anderen erbij op 't strand...
Slapen en werken aan mijn kleurtjequote:Op donderdag 26 april 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hou jij het gewoon 2 dagen vol op het strand?
Ik ben degene die zelfs de Caraïbische kust niet heeft benut als mogelijkheid om op het strand te gaan liggen. Ik ging liever 5 dagen afzien in de jungle.
In de lucht zelfs?!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar Vaiz, die kant ken je niet van mij. Ter land ter zee en in de lucht![]()
![]()
mwheehehehehe
Vik? Dat was _aurum_quote:Op donderdag 26 april 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Vakantie = rust... Denk maar niet dat ik dan ook maar een vinger uitsteek! "Garcon, more beer and food!"
[..]
In de lucht zelfs?!
Vikje: Het is 'te land'
Ik vind afwisseling wel relaxed. Paar daagjes wat doen, dagje strand, paar daagjes wat doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
De enige momenten dat ik graag een 'caribisch strand' zou willen hebben is als ik moet studeren. Dan zouden 'palmboom', 'briesje', 'zonnetje' wel heel stimulerend zijn om me door mijn leerwerk heen te sleuren.
In andere gevallen denk ik wrsch na één minuut al 'teh fuck doe ik hier; dat strand heb ik nu alweer gezien. geef me cultuur en avontuur!'
Ofzo.
Ik deed een Vikjequote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik deed een Vikje
En dan niet de, 'nee, ik ga niet mee naar de parenclub'-vikje
Mag ik daar even een linkje van?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik deed een Vikje
En dan niet de, 'nee, ik ga niet mee naar de parenclub'-vikje
Slank #1226 We hebben het op onze heupen!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag ik daar even een linkje van?.
Jij onthoudt beter wat ik post dan ik zelf. Ik vind het wel een compliment.
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Slank #1226 We hebben het op onze heupen!
Nou ja. Dat dus. Zolang de spiegel nog "quote:Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja, eens, maar dat is misschien nog wel moeilijker dan afvallen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf nu leuker vind dan 15 kilo geleden... dus als je tevreden bent met je uiterlijk is het ook makkelijker om van jezelf te houden.
Jij hebt alle 'notable posts' gebookmarked?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Slank #1226 We hebben het op onze heupen!
Ik kan googlenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt alle 'notable posts' gebookmarked?
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:34 schreef Laureline het volgende:
HPKW, het is niet dat ik minder van mezelf houd als ik 5 kilo zwaarder ben. Het probleem is dat mijn garderobe dan niet meer van me houdt.
Nope, 5kg aangekomen na een maand Aruba, best time evah! Nu mogen de kilo's er tt wel weer af maar dat is een probleem voor heel 2012. Je moet ook leven hequote:Op donderdag 26 april 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet! Volgens mij heeft iedere vrouw, en zeker iedere slankie, wel verschillende kledingmaten in de kast omdat er nog wel eens wat geschommeld wordt qua gewicht.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:34 schreef Laureline het volgende:
HPKW, het is niet dat ik minder van mezelf houd als ik 5 kilo zwaarder ben. Het probleem is dat mijn garderobe dan niet meer van me houdt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet! Volgens mij heeft iedere vrouw, en zeker iedere slankie, wel verschillende kledingmaten in de kast omdat er nog wel eens wat geschommeld wordt qua gewicht.
Was dit je vakantie naar Cyprus? Hoe was het?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:31 schreef Goodbye het volgende:
Mogguh!![]()
Net terug van vakantie en de weegschaal geeft grappig genoeg exact hetzelfde gewicht aan als voor mijn vakantie. Komt denk ik inderdaad door genoeg beweging, want ik heb zalig gegeten!.
Yep. XS - L heb ik hierquote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ehh nee? 36 en 38 that's it hoor.
Nope. Al mijn te grote kleren heb ik weggegooid/gegeven/verkocht en ik schommel al een jaar niet genoeg om meerdere maten te kopen en ben dat ook niet van plan. Voordat ik mijn rolstoelvet had, schommelde ik ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet! Volgens mij heeft iedere vrouw, en zeker iedere slankie, wel verschillende kledingmaten in de kast omdat er nog wel eens wat geschommeld wordt qua gewicht.
Bij een bepaald gewicht valt kleding beter, ongeacht de maat ervan.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
le contradiction I see itquote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ehh nee? 36 en 38 that's it hoor.
Hoe zwanger zie je er nu uit?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens afgelopen maandag gewogen in 't zhuis: 67 kilo. Dat betekent dat ik nog niet echt veel ben bijgekomen (woog tijdje terug 64, maar toen sportte ik, en dat ben ik alweer een paar maanden niet aan het doen. En vóór het sporten woog ik ook zo'n 66/67 kilo).
ze is nog op zoek naar haar wetenschappelijke onderbouwing.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
Waar is minilot eigenlijk? Is d'r interesse weer weggevaagd na een tijdje te hebben meegepost?
Ik ook niet. Ik fluctueer erg weinig in gewicht (max 3 kilo). De dingen die ik heb die te groot zijn heb ik zo gekochtquote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
quote:
Ja! Was hartstikke leuk, wat een prachtig eilandquote:Op donderdag 26 april 2012 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was dit je vakantie naar Cyprus? Hoe was het?
Ik denk dat Siral dan verdwenen isquote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog een trui van toen ik 165kg woogVraag me af hoe die een Siral zou staan
oh, jammer dat je niet met de auto er in mocht. Lekker weer allemaal gehad?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Was hartstikke leuk, wat een prachtig eilandOf nouja, wat wij er van gezien hebben dan (Turkse gedeelte). We hadden een auto gehuurd en het verhuur bedrijf had gezegd dat we daarmee ook over de grens konden gaan. In feite hebben ze ook niet gelogen, want we kwamen de Turkse grens wel over, maar het Grieks gedeelte niet in. Bij Lefkosa zijn we nog wel te voet de grens over gegaan, zag je gelijk de Mac en de Starbucks enzo
.
Ik weeg al minstens 5 jaar 69 kg en oudere kleding heb ik gewoon niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Prachtig weer, het werd ook elke dag een beetje beter. Eerste dagen lag de temperatuur rond de 24 graden en was er af en toe wat sluier bewolking, maar dat was wel lekker omdat we toen ook twee wandelingen hebben gemaakt. Gisteren was het 27 graden en heb ik de hele dag op het strand gelegen!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
oh, jammer dat je niet met de auto er in mocht. Lekker weer allemaal gehad?
Ja, apart is dat hè! Direct helemaal westers. Kon ik eindelijk even shoppen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Was hartstikke leuk, wat een prachtig eilandOf nouja, wat wij er van gezien hebben dan (Turkse gedeelte). We hadden een auto gehuurd en het verhuur bedrijf had gezegd dat we daarmee ook over de grens konden gaan. In feite hebben ze ook niet gelogen, want we kwamen de Turkse grens wel over, maar het Grieks gedeelte niet in. Bij Lefkosa zijn we nog wel te voet de grens over gegaan, zag je gelijk de Mac en de Starbucks enzo
.
Wij hebben inderdaad ook daar geshoptquote:Op donderdag 26 april 2012 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, apart is dat hè! Direct helemaal westers. Kon ik eindelijk even shoppen..
Mooi dat het leuk was! Zijn jullie nog naar dat kasteel geweest? Of andere dingen bekeken?
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans heeft vandaag voor het eerst iemand ontslagen. Ik ben bijna trots..
Ja, dat was het wel. En nog tijdens proeftijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Lijkt me niks om iemand te moeten ontslaan. Tenzij het echt verdiend is.
Doen en dan zeker een autootje huren, want dan zie je pas echt goed hoe mooi het is!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef Nallie het volgende:
Klinkt goed GB, ik zet Cyprus op mn wishlist
quote:
Wat houdt dat in? hoge dosering?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef MarMar het volgende:
huisarts belde net, ik ga een weekje in zombiemodus :x
Yep, ipv de normale 2 x 5 mg oxycontin doen we nu 2 x 10 en ik mag dan nog 2 keer extra nemen als ik het echt niet trek, en de naproxen ook nog 1 extra.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Yep, ipv de normale 2 x 5 mg oxycontin doen we nu 2 x 10 en ik mag dan nog 2 keer extra nemen als ik het echt niet trek, en de naproxen ook nog 1 extra.
Hopelijk is het dan een beetje uit te houden.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Yep, ipv de normale 2 x 5 mg oxycontin doen we nu 2 x 10 en ik mag dan nog 2 keer extra nemen als ik het echt niet trek, en de naproxen ook nog 1 extra.
Ik heb een beetje een pensje. Eentje die zich niet meer laat inhoudenquote:
Oh, ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weeg al minstens 5 jaar 69 kg en oudere kleding heb ik gewoon niet.
Wel varieteit in maten, maar dat komt door andere maatvoering.
Coco, mijn zus was de eerste drie maanden 3 kg afgevallen, dat is later helemaal en meer goedgekomen
Weekje nog idd.. mjah, flauwvallen van de pijn vind ik ook tamelijk heftigquote:Op donderdag 26 april 2012 11:08 schreef Nallie het volgende:
[..]Jeetje Mar, klinkt weer lekker heftig. Weekje toch?
Ik heb 4 jaar geleden alles groter dan maat 38 weggegooid. Alleen spijkerbroeken heb ik in meerdere maten waarvan er helaas een paar te klein zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ga ik weer onder het mes, of eigenlijk onde de naalden, zenuwblokkade. Dan is de ergste pijn weer even kapot voor een tijdje.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, Mar. Heftig. Waarom een week? Is de verwachting dat je lijf daarna weer iets 'hersteld' moet zijn en dat de pijn dan minder wordt?
Maar dit is dus eigenlijk een terugkerend probleem als de zenuwblokkade uitgewerkt is?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ga ik weer onder het mes, of eigenlijk onde de naalden, zenuwblokkade. Dan is de ergste pijn weer even kapot voor een tijdje.
Oh, ok. Ik dacht even dat je de zenuwblokkade dan al had gehad (en misschien dat de pijn vlak na die blokkade het heftigst is). Maar vanaf de zenuwblokkade zou het dus weer beter moeten gaan. Fijn, even aftellen nog.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ga ik weer onder het mes, of eigenlijk onde de naalden, zenuwblokkade. Dan is de ergste pijn weer even kapot voor een tijdje.
Chris woont hierquote:Op donderdag 26 april 2012 11:14 schreef Mixende_match het volgende:
Oh, rot MarMAr! Lief van chris en je mams dat ze langs komen
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Chris woont hierda's mijn man.
@Nallie jep.. thats life..ik zou het fantastisch vinden als ze in de nabije toekomst een permanente zenuwblokkade uitvinden.
Ja gelukkig ontwikkelt de wetenschap zich voortdurend, dus laten we daar maar op hopen dan. In the meantimequote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
@Nallie jep.. thats life..ik zou het fantastisch vinden als ze in de nabije toekomst een permanente zenuwblokkade uitvinden.
^^quote:Op donderdag 26 april 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik dacht even dat je de zenuwblokkade dan al had gehad (en misschien dat de pijn vlak na die blokkade het heftigst is). Maar vanaf de zenuwblokkade zou het dus weer beter moeten gaan. Fijn, even aftellen nog.
Klinkt nicequote:Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Prachtig weer, het werd ook elke dag een beetje beter. Eerste dagen lag de temperatuur rond de 24 graden en was er af en toe wat sluier bewolking, maar dat was wel lekker omdat we toen ook twee wandelingen hebben gemaakt. Gisteren was het 27 graden en heb ik de hele dag op het strand gelegen!.
Ja ik bedoelde vrij nemen je je mams langs komen. Sorry, ik dacht dat ik dat typte. 3 dingen tegelijk is dus teveel van t goeie voor mijquote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde vrij nemen je je mams langs komen. Sorry, ik dacht dat ik dat typte. 3 dingen tegelijk is dus teveel van t goeie voor mij
Oh, dat is idd fijn van ze! Hoef je je daar iig niet druk om te makenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:25 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
Op zijn werk wordt er ook wel heel tof mee omgegaan, geen gezeur maar gewoon "ja dan moet je thuis zijn inderaad, hoeveel dagen wil je?" Heel fijn!
Die is er al... Kunt zenuwen laten doorbranden of kapot laten vriezen...quote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee Viz.. dat doorbranden doen ze bij mij en dat is permanent "met een levensverwachting van 0.5 jaar" dat groeit gewoon weer terug. Helemaal doorknippen gaat niet, want dan ben je je motoriek ook kwijt en dan raak je incontinent en kan je je benen niet meer bewegen en zo, reuze onhandig.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef V1z0R het volgende:
111 Novem
[..]
Die is er al... Kunt zenuwen laten doorbranden of kapot laten vriezen...
111kg lijkt me niet echt belachelijk veel voor jouw lengte toch? Goed gedaanquote:Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef V1z0R het volgende:
111 Novem
[..]
Die is er al... Kunt zenuwen laten doorbranden of kapot laten vriezen...
Al die soorten wel, maar de gewrichtspijn kan ik handelen. Dit is in de rug, scoliose en het verdwijnen van tussenwervelschijven geef ik er de schuld van en dit valt onder zenuwpijn, de boel zit behoorlijk klem daarquote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Novem het volgende:
Nou Mar, dat klinkt niet mooi. Wat voor pijn heb je precies, als ik vragen mag? In je gewrichten, of echt zenuwpijn door een beknelling ofzo?
Damn V1z! 165kg! Hoeveel weeg je nu? Op je foto's zie je er goed uit
Klinkt heel naar! ik vind het wel tof van je dat je altijd zo positief en actief overkomt! Pijn is echt killingquote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Al die soorten wel, maar de gewrichtspijn kan ik handelen. Dit is in de rug, scoliose en het verdwijnen van tussenwervelschijven geef ik er de schuld van en dit valt onder zenuwpijn, de boel zit behoorlijk klem daar
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee Viz.. dat doorbranden doen ze bij mij en dat is permanent "met een levensverwachting van 0.5 jaar" dat groeit gewoon weer terug. Helemaal doorknippen gaat niet, want dan ben je je motoriek ook kwijt en dan raak je incontinent en kan je je benen niet meer bewegen en zo, reuze onhandig.
ehm, wat is je backupplan?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef Nallie het volgende:
Ik heb zo een afspraak met HR over mijn contractverlenging. Al is allang bekend dat alle tijdelijke contracten niet verlengd worden
Ben benieuwd hoe ze het gaan sugarcoaten
" en je hoeveelste contract is dit?quote:
Ben al aan het solliciteren/rondkijken, contract loopt tot 1 augustus. Maar ze doen gewoon omslachtig erover. Kortgezegd worden we gewoon weggestuurd door de bezuinigingen vanuit de overheid. Dat wist ik al toen ik er ging werken dus dan stel ik me daar op in. Alleen de hele organisatie is in rep en roerquote:
Als ze geleerd hebben hoe ze slechtnieuwsgesprekken moeten voeren, vallen ze meteen met de deur in huis. Wel kut.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef Nallie het volgende:
Ik heb zo een afspraak met HR over mijn contractverlenging. Al is allang bekend dat alle tijdelijke contracten niet verlengd worden
Is dat niet onhandig als je net een huis hebt gekocht? hoe zijn je kansen op ander leuk werk in de buurt?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef Nallie het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ze geleerd hebben hoe ze slechtnieuwsgesprekken moeten voeren, vallen ze meteen met de deur in huis. Wel kut.
Jeugdzorg; dus instellingen, groepen, opvanghuizen, detentiecentra, klinieken, organisaties die begeleiding bieden aan jongeren. Maar omdat ik uni heb gedaan kijk ik ook wel naar onderzoek etc. Alleen wil liever iets praktisch doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Novem het volgende:
Wat voor andere opties heb je in jouw werkveld eigenlijk?
Noez! Staat de deur nog op een kier bij je oude werk of wil je dat niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ben al aan het solliciteren/rondkijken, contract loopt tot 1 augustus. Maar ze doen gewoon omslachtig erover. Kortgezegd worden we gewoon weggestuurd door de bezuinigingen vanuit de overheid. Dat wist ik al toen ik er ging werken dus dan stel ik me daar op in. Alleen de hele organisatie is in rep en roer
Ah er zijn dus wel veel banen enzo? Yay voor je positiviteit!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jeugdzorg; dus instellingen, groepen, opvanghuizen, detentiecentra, klinieken, organisaties die begeleiding bieden aan jongeren. Maar omdat ik uni heb gedaan kijk ik ook wel naar onderzoek etc. Alleen wil liever iets praktisch doen.
Ik ben niet bang dat ik thuis kom te zitten hoor
Dat het je gelukt is met een intentieverklaring is al een hele prestatie in deze tijd. Deden ze daar niet moeilijk over?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:57 schreef Nallie het volgende:
Er zijn nog wel opties hier, maar dat horen we pas eind juni
Heb maandag een sollicitatiegesprek gehad wat kansen biedt. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst
Wb huis, ik ga er in woonlasten maar een heel klein beetje op achteruit, dus dat is t punt niet. Ben blij dat ik t heb kunnen kopen met intentieverklaring e.d.
Beetje, maar intentieverklaring heeft verder geen waarde he, alleen voor de hypotheekverstrekkerquote:Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat het je gelukt is met een intentieverklaring is al een hele prestatie in deze tijd. Deden ze daar niet moeilijk over?
De waarheid als eenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beetje, maar intentieverklaring heeft verder geen waarde he, alleen voor de hypotheekverstrekker
En positiviteitI try! Het heeft echt nul zin om te gaan zitten sippen namelijk, dan gebeurt er niks!
Doe je goed!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beetje, maar intentieverklaring heeft verder geen waarde he, alleen voor de hypotheekverstrekker
En positiviteitI try! Het heeft echt nul zin om te gaan zitten sippen namelijk, dan gebeurt er niks!
Nee klopt, maar ik heb wel veel mensen gesproken die er meer van weten. Ik zie t wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe je goed!
Intentieverklaring, daar gaan de banken vanuit dat de werkgever het meent, maar dat hoeft dus blijkbaar niet zo te zijn.
Alhoewel Nallie, je hebt het gesprek nog niet gehad!
het zonnetje schijnt!quote:
Hier schijnt de zonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |