Ja, eens, maar dat is misschien nog wel moeilijker dan afvallen!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar afijn, eigenlijk vind ik dat XM eerst eens van zichzelf moet leren houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje gisteren![]()
__!!!
S: 5km hardlopen
O: kom Griekse yoghurt met een hele banaan en walnoten + 1 witte toast
L: 2 boterhammen "sandwich" met een soort eiersalade met chips en coleslaw erbij (niet te kanen, moeder en Mr.Mo gingen voor een cream tea, hoopte dat dit wat gezonder zou zijn)
T: heel klein stukje chocolate fudge
D: voor: gefrituurde brie in een amandelkorstje met wat cranberrie jam erbij. hoofd: stevige fish pie met sperzibonen en erbij nog een extra grote portie sperziebonen/wortels. Erbij een pint Guinness.
Véél te weinig. Maar dat is zo'n beetje het risico van met m'n ouders op pad zijn. En dat had 'meer' kunnen zijn, maar dan had ik me net als m'n moeder moeten vergrijpen aan de fudgeVandaag ga ik beter m'n best doen.
Qua Kcal zit je niet veel te weinig hoor denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En herkenbaar, niet alleen bij ouders, ook bij vrienden.Be someone that makes you happy
Ik snap dat aankomen op vakantie ook nooit zo goed eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik snap XM ook best. Ik ben na Madrid ook weer een beetje aangekomen (al is het miss maar 2 kg), maar ik merk het toch en ik stoor me er gigantisch aan en ben pas tevreden als het er weer af is.
Ik laat mn geluk niet van mn gewicht afhangen, maar ik zit wel lekkerder in mn vel als ik slank ben...quote:Op donderdag 26 april 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik snap dat aankomen op vakantie ook nooit zo goed eigenlijk.
Maar ik begrijp dat ik hier dus een van de weinigen ben die niet zijn geluk van zijn gewicht laat afhangen?
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik laat mn geluk niet van mn gewicht afhangen, maar ik zit wel lekkerder in mn vel als ik slank ben...
Ik ben nooit dik geweest maar ben altijd iets zwaarder geweest dan nu en was nooit echt heel ontevreden. Nu weeg ik zo'n 5 kilo minder en ben ik super sportief en zou ook echt niet meer anders willen inderdaad. Maar niet perse om het getal, maar zit gewoon 100x beter in mijn vel nu.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik laat mn geluk niet van mn gewicht afhangen, maar ik zit wel lekkerder in mn vel als ik slank ben...
Me too!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Op vakantie val ik doorgaans af omdat ik de hele dag buiten ben en heel veel beweeg
Ik snap het ook niet, want ik heb helemaal niet te veel gegeten en veel gelopen. En toch gebeurt het.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik snap dat aankomen op vakantie ook nooit zo goed eigenlijk.
Maar ik begrijp dat ik hier dus een van de weinigen ben die niet zijn geluk van zijn gewicht laat afhangen?
Dat.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wint?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik val volgens mij ook altijd af op vakanties/tripjes. Maargoed, we wandelen dan veel, zitten veel op de motor, koken vooral zelf op ons campingkookstelletje![]()
Zin in! Is 't al 16 juni?
En nu zit ik even heerlijk alleen, met een kop koffie, wakker te worden. Bijlezen.
En foto's van gisteren kijken. Hebben een groepsfotootje gemaakt en mijn jas is zó niet flatteus... zou het liefste de foto gewoon weggooien, want zie eruit als een obees bolletje met wel redelijk prima benen en een niet ál te vadsig hoofd, maar de rest![]()
gelukkig was de jas gisteren in noodweer, wint en regen wel erg fijn
!
Frustratietikfoutjequote:Op donderdag 26 april 2012 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wint?
Neem aan dat de opmerking slaat op de jas?
Hyperhyper op het strandquote:Op donderdag 26 april 2012 10:01 schreef _aurum_ het volgende:
ik blijf gewoon op gewicht op vakantie. Ik eet meer, allemaal lekkere dingen. Lokale gerechtjes/koekjes etc. Maar ik beweeg ook meer, wij hebben eigenlijk nooit strandvakanties. Ik ga me na 2 dagen al vervelen
mijn lief herkent de blik dan wel idd en dan weet hij wel weer hoe laat het isquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:04 schreef V1z0R het volgende:
Beetje asociaal zo met anderen erbij op 't strand...
Slapen en werken aan mijn kleurtjequote:Op donderdag 26 april 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hou jij het gewoon 2 dagen vol op het strand?
Ik ben degene die zelfs de Caraïbische kust niet heeft benut als mogelijkheid om op het strand te gaan liggen. Ik ging liever 5 dagen afzien in de jungle.
In de lucht zelfs?!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar Vaiz, die kant ken je niet van mij. Ter land ter zee en in de lucht![]()
![]()
mwheehehehehe
Vik? Dat was _aurum_quote:Op donderdag 26 april 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Vakantie = rust... Denk maar niet dat ik dan ook maar een vinger uitsteek! "Garcon, more beer and food!"
[..]
In de lucht zelfs?!
Vikje: Het is 'te land'
Ik vind afwisseling wel relaxed. Paar daagjes wat doen, dagje strand, paar daagjes wat doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
De enige momenten dat ik graag een 'caribisch strand' zou willen hebben is als ik moet studeren. Dan zouden 'palmboom', 'briesje', 'zonnetje' wel heel stimulerend zijn om me door mijn leerwerk heen te sleuren.
In andere gevallen denk ik wrsch na één minuut al 'teh fuck doe ik hier; dat strand heb ik nu alweer gezien. geef me cultuur en avontuur!'
Ofzo.
Ik deed een Vikjequote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik deed een Vikje
En dan niet de, 'nee, ik ga niet mee naar de parenclub'-vikje
Mag ik daar even een linkje van?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik deed een Vikje
En dan niet de, 'nee, ik ga niet mee naar de parenclub'-vikje
Slank #1226 We hebben het op onze heupen!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag ik daar even een linkje van?.
Jij onthoudt beter wat ik post dan ik zelf. Ik vind het wel een compliment.
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Slank #1226 We hebben het op onze heupen!
Nou ja. Dat dus. Zolang de spiegel nog "quote:Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja, eens, maar dat is misschien nog wel moeilijker dan afvallen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf nu leuker vind dan 15 kilo geleden... dus als je tevreden bent met je uiterlijk is het ook makkelijker om van jezelf te houden.
Jij hebt alle 'notable posts' gebookmarked?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Slank #1226 We hebben het op onze heupen!
Ik kan googlenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt alle 'notable posts' gebookmarked?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |