En graag wat initiatief/actie!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:12 schreef STING het volgende:
Ah, ik hoef bij jou natuurlijk alleen maar een onweerstaanbare blik te geven en je bent om
Ik had verwacht dat jij wel initiatiefnemer zou zijn,.quote:
Dat ben ik ook welquote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had verwacht dat jij wel initiatiefnemer zou zijn,.
Dat durf ik niet, dan schreeuwt hara VERKRACHTING WHEEEELPquote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel
Maar een man die niet twijfelt en gewoon pakt wat ie wil...
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel
Maar een man die niet twijfelt en gewoon pakt wat ie wil...
STRANGER DANGER.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, dan schreeuwt hara VERKRACHTING WHEEEELP
Daar moet ik nog wel even op trainen denk ik!..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.
Ik zou het waarderen als je dit niet zo open en bloot in het topic zet..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.
Gtfo.
Dat je beiden weet dat je bv wil zoenen, maar dat hij maar niet die eerste stap durft te nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Gtfo.
Bij Cuequote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
* STING sleurt Cue aan haar haren naar zijn grot
En ik maar een heer zijn enzo
Dat lijkt er meer opquote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef STING het volgende:
* STING sleurt Cue aan haar haren naar zijn grot
En ik maar een heer zijn enzo
Notities maken bro, dit is nuttige informatiequote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je dit niet zo open en bloot in het topic zet..
Wij hebben dat toch niet nodig.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Notities maken bro, dit is nuttige informatie
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef STING het volgende:
Ja, tijd om te werkenjagen, kan ik voor het vlees gaan zorgen, voor mijn Cuetje.
Tot later
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef STING het volgende:
Ja, tijd om te werkenjagen, kan ik voor het vlees gaan zorgen, voor mijn Cuetje.
Tot later
Nee hoor, wanneer je beter kan krijgen moet je dat vooral doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok ok ik wel.
Of hebben wij nu ineens een gesloten relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef STING het volgende:
[..]
En nu ben ik er opeens, wel verdacht eigenlijk he?
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, wanneer je beter kan krijgen moet je dat vooral doen.Nah met jou zit ik rock bottom, de buurvrouw is al een upgradeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat werkt alleen als je schreeuwt "GET TO THE CHOPPAHHH" en ze moet humor hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Dus even resumerend;
Initiatief wordt gewaardeerd, maar meteen na de date, bij het eerste kopje koffie thuis naakt de wc uit rennen, voor haar neus gaan helikopteren en schreeuwen: "Pak dan! Pak dan! Je wil het, ik weet het!" is teveel?
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Dus even resumerend;
Initiatief wordt gewaardeerd, maar meteen na de date, bij het eerste kopje koffie thuis naakt de wc uit rennen, voor haar neus gaan helikopteren en schreeuwen: "Pak dan! Pak dan! Je wil het, ik weet het!" is teveel?
Verschilt ook nog per vrouw he...quote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Dus even resumerend;
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah met jou zit ik rock bottom, de buurvrouw is al een upgrade
Overdrijven is altijd te veelquote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Dus even resumerend;
Austrian Death Machine is dan ook wel weer de band of choice voor een bakkie koffie op de bank na een date!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef shifto het volgende:
Dat werkt alleen als je schreeuwt "GET TO THE CHOPPAHHH" en ze moet humor hebben
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overdrijven is altijd te veel![]()
Daarbij het 'pak dan.. pak dan." vind ik geen initiatief.. maar laksheid.
'Doe je mond eens open!'quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij het 'pak dan.. pak dan." vind ik geen initiatief.. maar laksheid.
Hell no.. dan is seks niets aanquote:Op donderdag 26 april 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
Jij wil gewoon dat alles voor je gedaan word
Ik denk dat Cue wel bovenop stijgt en flink tekeer gaat eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat alles voor je gedaan word
"zoent vrouw"quote:Op donderdag 26 april 2012 09:28 schreef SicSicSics het volgende:
'Doe je mond eens open!'
*wink wink nudge nudge*
Man duwt iets te hard, vrouw valt, raakt iets met hoofd, drama, geen seksquote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"zoent vrouw"
"duwt vrouw op de knieen.. doet rits open"
Hoef je niet eens te praten
Really!?!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
"zoent vrouw"
Dat hoeft ie de eerste keer niet bij bij mij te doen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"zoent vrouw"
Heeeeeeelp!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Harajuku. het volgende:
Dat hoeft ie de eerste keer niet bij bij mij te doen hoor
Ligt bij mij beetje aan de setting en m'n zin. Zeker niet iedereen komt er mee weg..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Harajuku. het volgende:
Dat hoeft ie de eerste keer niet bij bij mij te doen hoor
Onhandige mannenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
Man duwt iets te hard, vrouw valt, raakt iets met hoofd, drama, geen seks
Fixedquote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Man duwt iets te hard, vrouw valt, raakt iets met hoofd, drama, geen seks![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sterke .. onhandige mannenn, die hun kracht niet kennen
Ja, als je dan gelijk gaat janken en niet meer wil.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Streep de drama ook maar door.
... beetje lachen en doorgaan
Ligt eraan hoe het lachen is. Lachen van plezier is goed.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:38 schreef shifto het volgende:
Lachen tijdens de seks vind ik sowieso leuk, ooit een chick gehad die dat echt niet vond kunnen
Johquote:Op donderdag 26 april 2012 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het lachen is. Lachen van plezier is goed.
Lachen omdat je zenuwachtig bent is een enorme afknapper.
Niet altijd..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als je dan gelijk gaat janken en niet meer wil.. Je krijgt altijd wel een blauwe plek van seks.
quote:
gvd ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij jou gelijk aan; "HAHA JIJ HEBT KLEINE PIEM0L HAHAHAHA GARPJE SCHAT"
True story.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij jou gelijk aan; "HAHA JIJ HEBT KLEINE PIEM0L HAHAHAHA GARPJE SCHAT"
Je kan het wel blijven volhouden, maar iedereen weet wel beter hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een gever in onze relatie
Jaja nu weet iedereen van je kleine piemeltjequote:Op donderdag 26 april 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan het wel blijven volhouden, maar iedereen weet wel beter hoor.
Mensen die het altijd over mijn piemel willen hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja nu weet iedereen van je kleine piemeltje
Gezellig!quote:
Mijn werkdagquote:Op donderdag 26 april 2012 10:19 schreef SicSicSics het volgende:
Dus, nu maar eens koffiedrinken en roken! Anders zit ik zo de hele dag achter mijn laptop!
Ik krijg dan ook maar wat appels, eieren en een zak stuiversquote:Op donderdag 26 april 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En betaald krijgen, baas dat je bent
Kun je prima van levenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook maar wat appels, eieren en een zak stuivers
quote:
Geen true story, ze zijn altijd impressed.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Geniaal! En waarschijnlijk inderdaad een 'True Story'. Ik zal het eens proberen bij een scharrel waar ik toch vanaf wil...![]()
Als ik die ooit krijg!
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen true story, ze zijn altijd impressed.
Wat zijn mijn doelenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar denk jij over 5 jaar te staan![]()
Hahaha! Dat is dus een van de redenen, zo niet dé reden, dat ik huilend van het HBO ben gerend.quote:
Directrice wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zijn mijn doelenwat voor toegevoegde waarde heb ik voor het bedrijf
![]()
Helemaal niets!
Neen, wij hoefden er op school niet altijd PAP bij te zetten..quote:
Dat vond ik ook verschrikkelijk ja. Aan de andere kant is het wel goed, want het zou mij wel motiveren om er eens over na te denken en dingen aan te pakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hahaha! Dat is dus een van de redenen, zo niet dé reden, dat ik huilend van het HBO ben gerend.
'een PAP' is dat toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen, wij hoefden er op school niet altijd PAP bij te zetten..
'Hoe geef ik mijn POP een beetje PAP?' Ik herinner me de naam van het intro boekje gewoon nogquote:Op donderdag 26 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'een PAP' is dat toch?
Dat is wel relaxed. Ik had het alleen bij m'n eerste studie, bij de tweede deden we er gelukkig neits aan
Het gaat. Eergisteren driehoeksgesprek gehad met mijn zusje en haar vriend. We hebben soms wat onenigheid en mijn zusje is van mening dat we dat uit moeten praten (vechten mag nietquote:
Ik vond het een vreemde benadering:quote:Op donderdag 26 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Dat vond ik ook verschrikkelijk ja. Aan de andere kant is het wel goed, want het zou mij wel motiveren om er eens over na te denken en dingen aan te pakken.
Alles voorgekauwd krijgen heb je weinig aan he..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vond het een vreemde benadering:
Wat wil je leren SicSicSics?
Hoezo, wat wil ik leren? Ik zit hier op school om die opleiding te doen! Ik betaal jullie om te bedenken wat mijn competenties moeten zijn, niet om ze zelf te verzinnen!
Bij mijn, later voltooide, HBO avondstudie is al die crap achterwege gebleven.
Het werkt beter als je zelf realiseert waar je heen wilt. Ik hoefde met huiswerk thuis ook niet aan te kloppen (basisschool enzulks). Steevast kreeg ik de vraag wat ik zelf dacht wat het antwoord wasquote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoezo, wat wil ik leren? Ik zit hier op school om die opleiding te doen! Ik betaal jullie om te bedenken wat mijn competenties moeten zijn, niet om ze zelf te verzinnen!
Dit dus. Sterker nog dan word je gestuurd ipv dat je jezelf stuurt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alles voorgekauwd krijgen heb je weinig aan he..
Nee hoor. Daar heb ik het meeste van geleerd, op school dan...quote:Op donderdag 26 april 2012 11:28 schreef Joysa het volgende:
Alles voorgekauwd krijgen heb je weinig aan he..
Wat voor soort onenigheid en waaromquote:Op donderdag 26 april 2012 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat. Eergisteren driehoeksgesprek gehad met mijn zusje en haar vriend. We hebben soms wat onenigheid en mijn zusje is van mening dat we dat uit moeten praten (vechten mag niet)
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vond het te zot voor woorden, samen met de berekening van de punten heb ik hierdoor besloten te gaan werken.
Die berekening was ook een mooie. Ik deed opleiding tot leraaren ik had voor het hoofdvak een dikke onvoldoende, maar mijn pedagogiek was zo goed dat ik door mocht gaan... Que?
Sorry kinderen, ik kan jullie niks leren, maar ik kan jullie wel pedagogisch verantwoord niks leren!
Nah het is vaak dat wanneer ik iets vertel hij er altijd een negatieve opmerking doorheen moet gooien. Dat begon denk ik als een geintje ook van mijn kant en dat blijft nu maar doorlopen terwijl ik dat niet meer doe. Al gezegd dat ie moest kappen, doet ie niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat voor soort onenigheid en waarom? Uitpraten is altijd beter.
.
Op school vond ik het ook oznin. Maar het gaat erom dat je inzicht krijgt in wat je wil. dus langer termijn.. wat voor werk, wat moet je daarvoor kunnen etc etc. Zodat je inzicht krijgt in wat je wil bereiken en wat daar evt nog voor nodig is. Daarbij krijg je dergelijke vragen ook bij je nieuwe bedrijf op den duur, dus ook stukje voorbereiding.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Achteraf doen ze je er wel een gunst mee, stukje zelfstandigheid, zelf bedenken wat je passies zijn etc.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op school vond ik het ook oznin. Maar het gaat erom dat je inzicht krijgt in wat je wil. dus langer termijn.. wat voor werk, wat moet je daarvoor kunnen etc etc. Zodat je inzicht krijgt in wat je wil bereiken en wat daar evt nog voor nodig is. Daarbij krijg je dergelijke vragen ook bij je nieuwe bedrijf op den duur, dus ook stukje voorbereiding.
De studie gaat niet bedenken wat mijn passies zijn hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 11:37 schreef muhahaha het volgende:
Achteraf doen ze je er wel een gunst mee, stukje zelfstandigheid, zelf bedenken wat je passies zijn etc.
Hm goed punt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De studie gaat niet bedenken wat mijn passies zijn hoor
Ik snap de redenatie waarom ze willen dat je een POP leert maken/moet maken op school en wat je er mee kan doen/leren. Maar het werkt gewoon bij veel studenten niet omdat het 'maar' school is
Op zich heb je wel gelijk hoor, maar om het in een POP te schrijven... Mijn werkgever heeft er een keer om gevraagd en ik heb het geweigerd, met onderbouwing. Ik doe nu precies wat ik wil, ze weten waar ik heen wil, ze weten van mijn ambities en van mijn competenties en als ze dat op schrift willen schrijven ze het zelf maar op.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Op school vond ik het ook oznin. Maar het gaat erom dat je inzicht krijgt in wat je wil. dus langer termijn.. wat voor werk, wat moet je daarvoor kunnen etc etc. Zodat je inzicht krijgt in wat je wil bereiken en wat daar evt nog voor nodig is. Daarbij krijg je dergelijke vragen ook bij je nieuwe bedrijf op den duur, dus ook stukje voorbereiding.
Ah dat is wel vervelend ja als de vriend van je zus zo negatief doet, lijkt me niet echt leuk voor de sfeer. Maar je hebt het dus uitgepraat nu? Gewoon zulke situaties proberen te voorkomenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah het is vaak dat wanneer ik iets vertel hij er altijd een negatieve opmerking doorheen moet gooien. Dat begon denk ik als een geintje ook van mijn kant en dat blijft nu maar doorlopen terwijl ik dat niet meer doe. Al gezegd dat ie moest kappen, doet ie niet.. Ik ben daar vrij makkelijk in en dat soort mensen zoek ik dan ook niet meer op (tenzij het niet anders kan) en dat vond mijn zusje niet zo leuk om te horen
. Ja duh het is niet echt bevorderlijk voor de sfeer als hij steeds met die lompe opmerkingen blijft komen die hun lolligheid een eeuw geleden al verloor
. (nee, ik ben niet van de klappen uitdelen).
Natuurlijk is het afhankelijk van de persoon en de organisatie hoe je ermee om moet gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk hoor, maar om het in een POP te schrijven... Mijn werkgever heeft er een keer om gevraagd en ik heb het geweigerd, met onderbouwing. Ik doe nu precies wat ik wil, ze weten waar ik heen wil, ze weten van mijn ambities en van mijn competenties en als ze dat op schrift willen schrijven ze het zelf maar op.
Nooit meer wat over gehoord. Wel opslag gekregen en in een nieuwe functie schaal ingedeeld na dat gesprek.Tevens krijg ik meestal de eerste keus uit de leukste detacheringen, als ik zelf niet met opdrachten aankom. Werkt prima!
Naja uitgepraat, hij zei dat hij zo was en het niet verkeerd bedoelde. Ik was ook de enige waarbij hij het zo frequent deed. Ik kreeg een beetje het idee dat het goed gepraat werd en dat hij niet beseft dat het irritant is om op die manier met iemand om te gaan. Het zijn ook geintjes op persoonlijk vlak, niet eens zozeer op losstaande gebeurtenissen waarbij je iets doms doetquote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend ja als de vriend van je zus zo negatief doet, lijkt me niet echt leuk voor de sfeer. Maar je hebt het dus uitgepraat nu? Gewoon zulke situaties proberen te voorkomen
Gewoon een tijd negeren die handel. Houdt vanzelf op.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja uitgepraat, hij zei dat hij zo was en het niet verkeerd bedoelde. Ik was ook de enige waarbij hij het zo frequent deed. Ik kreeg een beetje het idee dat het goed gepraat werd en dat hij niet beseft dat het irritant is om op die manier met iemand om te gaan. Het zijn ook geintjes op persoonlijk vlak, niet eens zozeer op losstaande gebeurtenissen waarbij je iets doms doet.
Dat is op werk fulltime en door iedereen. Na een tijdje heb je het er wel helemaal gehad ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja uitgepraat, hij zei dat hij zo was en het niet verkeerd bedoelde. Ik was ook de enige waarbij hij het zo frequent deed. Ik kreeg een beetje het idee dat het goed gepraat werd en dat hij niet beseft dat het irritant is om op die manier met iemand om te gaan. Het zijn ook geintjes op persoonlijk vlak, niet eens zozeer op losstaande gebeurtenissen waarbij je iets doms doet.
Je geeft wel aan dat je het zelf eerst ook deed. Wie de bal kaatst kan hem verwachten. Wel beetje jammer dat jij er dan mee stopt en er gelijk niet meer tegen kan. Eigenlijk zou je daar van te voren over na moeten denkenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gebeurd in de functionerings- en beoordelingsgesprekken al voldoende wat mij betreft!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk is het afhankelijk van de persoon en de organisatie hoe je ermee om moet gaan.
Het voordeel van een (soort van POP) is dat er documentatie van is en eventuele afspraken vastgelegd worden. Daarnaast zie je daardoor vaak dat het gestructureerder wordt aangepakt. En dat er daadwerkelijk wat gebeurd (denk bv aan opleidingen/ kennisoverdracht , dergelijke 'ambities').
Pragmatisch!quote:Maar dat het niet voor iedereen zo hoeft te werken of dat het goed geborgd al is binnen diverse organisatie.. dat lijkt me duidelijk
Klopt wel, maar na een tijdje is het gewoon niet leuk meer, dan snap ik dat de andere nog eventjes door gaat, maar om het daarna nog maanden vol te houden..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Je geeft wel aan dat je het zelf eerst ook deed. Wie de bal kaatst kan hem verwachten. Wel beetje jammer dat jij er dan mee stopt en er gelijk niet meer tegen kan. Eigenlijk zou je daar van te voren over na moeten denken
Hehe.. ja dat werkt dan welquote:Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef SicSicSics het volgende:
Klopt, maar dat gebeurt in de functionerings- en beoordelingsgesprekken al voldoende wat mij betreft!
het heeft ook geen zin om het te doen als je het nut er neit van inzietquote:Pragmatisch!![]()
Ik bedoelde er ook alleen mee te zeggen dat als je er geen zin in hebt, je het niet hoeft te doen!
![]()
Als het hem niet opvalt ... /opvielquote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
Klopt wel, maar na een tijdje is het gewoon niet leuk meer, dan snap ik dat de andere nog eventjes door gaat, maar om het daarna nog maanden vol te houden..
Nouja niet op een manier zoals het nu doorgaat. Een geintje moet kunnen echter hoor ik deze geintjes nu al een paar maanden en ik negeer het tot dusver alleen ik had het dus tegen mijn zusje gezegd en er ook bij gezegd dat ik de situatie niet ga opzoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Je geeft wel aan dat je het zelf eerst ook deed. Wie de bal kaatst kan hem verwachten. Wel beetje jammer dat jij er dan mee stopt en er gelijk niet meer tegen kan. Eigenlijk zou je daar van te voren over na moeten denken
Nope, houdt niet op.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon een tijd negeren die handel. Houdt vanzelf op.
Mag ik voor de beeldvorming weten over wat voor grapjes we het hier hebben?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja niet op een manier zoals het nu doorgaat. Een geintje moet kunnen echter hoor ik deze geintjes nu al een paar maanden en ik negeer het tot dusver alleen ik had het dus tegen mijn zusje gezegd en er ook bij gezegd dat ik de situatie niet ga opzoeken.
Nah heb ik op het werk al een hele lange tijd niet meer meegemaakt. Daar liggen de relaties ook anders imoquote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is op werk fulltime en door iedereen. Na een tijdje heb je het er wel helemaal gehad ja.
Hier helaas niet, dat gezeik afentoe, niemand kan ooit iets goeds doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah heb ik op het werk al een hele lange tijd niet meer meegemaakt. Daar liggen de relaties ook anders imo
Ik heb in de auto een bril, een kleintje dus de link naar harry potter is snel gelegdquote:Op donderdag 26 april 2012 11:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Mag ik voor de beeldvorming weten over wat voor grapjes we het hier hebben?
Daar zou ik nu wel snel klaar mee zijn. Ik ben wel van de geintjes echter het moet niet persoonlijk worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier helaas niet, dat gezeik afentoe, niemand kan ooit iets goeds doen.
Zwaar kansloos. Maarja.
Ja okquote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb in de auto een bril, een kleintje dus de link naar harry potter is snel gelegd. Ja leuk, dit hoor ik al een jaartje ofzo haha. (dat ding had ik al VOOR de film trouwens)
Persoonlijk valt wel mee, er is alleen niets meer over van het "gein" aspect.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar zou ik nu wel snel klaar mee zijn. Ik ben wel van de geintjes echter het moet niet persoonlijk worden.
Ik kan slecht voorbeelden aandragen, serieus het blijft niet plakken. Het enige wat ik onthou is dat ie irritant/negatief is en daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja okWat een goede garp ook, dat hij dat zolang leuk kan vinden
Op m'n werk ben ik heel makkelijk. Als mensen dom doen zeik ik ze af, als je die reputatie eenmaal hebt doen ze het nooitNet nog uitgevallen tegen een collega om Internet Explorer.
Dan zeg je toch iets als "Jou moeder maakte dezelfde fouten bij jou zo te zien!! EINSquote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Persoonlijk valt wel mee, er is alleen niets meer over van het "gein" aspect.
Leuk als je iets gemaakt hebt en iedereen zegt: LELIJK HAHAHHA JE KAN OOK NIETS< LOSEERRRRR
. Maar naar een tijdje begint het gewoon triest te worden.En na meer dan een jaar kan je het wel een beetje beu worden.
Na een jaar..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan zeg je toch iets als "Jou moeder maakte dezelfde fouten bij jou zo te zien!! EINS" hangt er maat net vanaf waar je werkt of dat ook kan.
Nah jezelf verlagen tot zijn/haar niveau werkt nooit. Dat soort trollen zijn overigens ook vaak bedrevender en je opent een beerput als je terug gaat vechten. Hij moet gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan zeg je toch iets als "Jou moeder maakte dezelfde fouten bij jou zo te zien!! EINS" hangt er maat net vanaf waar je werkt of dat ook kan.
Overigens weten ze hem dan gelijk terug te kaatsen met: Het is jouw, kan je dan ook helemaal niets? niet eens de middelbare afgemaakt?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef shifto het volgende:
[..]
smakelijk! ik zo ookquote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Even een hapje eten, smakelijk voor diegene die ook zo gaan
Ja inderdaad, het is lastig.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na een jaar..nee.
Ik reageer gewoon niet meer, vrij simpel, maar dat maakt het niet minder demotiverend.
Nou toen ik hier net kwam werken was er ook zon grappenmaker die altijd lachjes scoort over iemand anders zijn rug. Van; OPMERKING HAHAHAHAHAHAHA rondkijken of andere ook lachen. Die heb ik een keer helemaal afgezeken voor iedereen dat hij gewoon bijna moest janken of boos ging wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah jezelf verlagen tot zijn/haar niveau werkt nooit. Dat soort trollen zijn overigens ook vaak bedrevender en je opent een beerput als je terug gaat vechten. Hij moet gewoon normaal doen.
En dan zeg je, ja en toch zelfde baan als jijquote:Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens weten ze hem dan gelijk terug te kaatsen met: Het is jouw, kan je dan ook helemaal niets? niet eens de middelbare afgemaakt?
Na een jaar is alles al gedaan en gehoord..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:56 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan zeg je, ja en toch zelfde baan als jij
True, kan altijd nog een leuke baan zoeken en hun banden lekstekenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na een jaar is alles al gedaan en gehoord..
Het gaat niet echt om er mee om kunnen gaan. Ik moet er niet van huilen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:02 schreef shifto het volgende:
Maar je moet er maar mee kunnen omgaan ja. Ik kan er nog geen seconde om wakker liggen maar heb ook collega's die al na 1 opmerking dagen met een gebukt hoofd lopen... Dat vind ik jammer want als die dingen je al zo kunnen raken stel je je wel erg kwetsbaar op.
[..]
True, kan altijd nog een leuke baan zoeken en hun banden leksteken
En waarom zoek je niet iets anders dan? Blijkbaar accepteer je een kut sfeer in je werk omgeving als je blijft.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat niet echt om er mee om kunnen gaan. Ik moet er niet van huilen.
Maar de sfeer is gewoon kut.
Ja, want de banen liggen hier voor het oprapen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
En waarom zoek je niet iets anders dan? Blijkbaar accepteer je een kut sfeer in je werk omgeving als je blijft.
Als nieuw werk vinden eens makkelijk zou zijn he..quote:Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
En waarom zoek je niet iets anders dan? Blijkbaar accepteer je een kut sfeer in je werk omgeving als je blijft.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, want de banen liggen hier voor het oprapen.
nationalevacaturebank.nl heeft er nog genoeg hoor. En je bent jong dus je hebt genoeg kansen. Vind dat zo jammer dat jongeren zeiken over het vinden van werk terwijl dat probleem voornamelijk geld voor 45 plussersquote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als nieuw werk vinden eens makkelijk zou zijn he..
Ik zeg maar even niksquote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
nationalevacaturebank.nl heeft er nog genoeg hoor. En je bent jong dus je hebt genoeg kansen. Vind dat zo jammer dat jongeren zeiken over het vinden van werk terwijl dat probleem voornamelijk geld voor 45 plussers
Ik werk hier nu bijna 2 jaar en toen ik ging solliciteren had ik keus genoeg. Nu nog word ik vaak zat benaderd door mensen aan de hand van een CV wat ergens online staat.
Ligt een beetje aan je papieren, je achtergrond, je persoonlijkheid etc etc hoe makkelijk/moeilijk het is om iets te vindenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
nationalevacaturebank.nl heeft er nog genoeg hoor. En je bent jong dus je hebt genoeg kansen. Vind dat zo jammer dat jongeren zeiken over het vinden van werk terwijl dat probleem voornamelijk geld voor 45 plussers
Ik werk hier nu bijna 2 jaar en toen ik ging solliciteren had ik keus genoeg. Nu nog word ik vaak zat benaderd door mensen aan de hand van een CV wat ergens online staat.
Er is hier gewoon echt niets.. Ik zou alles aangenomen hebben.. heb net 3 kwart jaar thuis gezeten zonder werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef shifto het volgende:
Natuurlijk verschilt het per branche maar jij maakt nu meer kans op een functie dan een ander die misschien 15 jaar meer werkervaring heeft dan jij. Kostenplaatje enzo.
Jij hebt echt geen flauw idee he.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Alles!?!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:12 schreef Joysa het volgende:
Er is hier gewoon echt niets.. Ik zou alles aangenomen hebben.. heb net 3 kwart jaar thuis gezeten zonder werk.
Dit. Je moet perfect geschikt zijn, liefst 6 jaar ervaring, genoegen nemen met een starters salaris, heel dichtbij wonen, perfect in het team passen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Vriend van mij is ook werkloos. Ja er zijn genoeg vacatures, maar op elke waarop hij reageert zijn er zo nog 100 (of veeeeeel meer) die ook reageren. 1x hoorde hij van dat er 450 mensen op gereageerd hadden. zie er dan maar tussendoor te komen.
Hoe wil ik sparen zonder inkomen?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Spaar voor een rijbewijs en je kan echt werk zoeken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Spaar voor een rijbewijs en je kan echt werk zoeken.
[flauw]quote:
En toch heb ik ook op die vacatures gereageerd en voilla, ik zit hierquote:Op donderdag 26 april 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. Je moet perfect geschikt zijn, liefst 6 jaar ervaring, genoegen nemen met een starters salaris, heel dichtbij wonen, perfect in het team passen.
Ik heb bedrijven gezien waar je 12 jaar ervaring moest hebben, 3 shipped AAA titles, en dan kwam je in aanmerking voor een starters positie.
Krantenwijk? Er is altijd inkomen te vinden hoor.quote:
Wanneer ga ik de stad in om een drankje te drinken?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[flauw]
Als je af en toe de stad in kan om een drankje te drinken.. dan kan je dat geld ook sparen
[/flauw]
Als joy dat zou doen ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[flauw]
Als je af en toe de stad in kan om een drankje te drinken.. dan kan je dat geld ook sparen
[/flauw]
Yup, want ik ken alleen luie mensen met dat probleemquote:Op donderdag 26 april 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]Daar heb je goed over nagedacht vent.
En dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[flauw]
[/flauw]
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wanneer ga ik de stad in om een drankje te drinken?
Ik ga even weg want ik ga boos worden en dat vind ik kansloos.
Het is een (heel goed) voorbeeld van Cue_quote:
Mijn opmerking was totaal niet persoonlijk bedoeltquote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wanneer ga ik de stad in om een drankje te drinken?
Ik ga even weg want ik ga boos worden en dat vind ik kansloos.
Ik heb echt een hekel aan mensen die het zo begatteliseren.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef shifto het volgende:
[..]
En toch heb ik ook op die vacatures gereageerd en voilla, ik zit hierZonder mijn 6jaar ervaring. Niet geschoten altijd mis enzo. Je moet je niet laten afschrikken door 20 afwijzingen. Die krijgt iedereen, het gaat om de 21e waar je die niet krijgt.
[..]
Krantenwijk? Er is altijd inkomen te vinden hoor.
Je snapt dat dat niet gaat werken he meneer. Want juist dan hebben mensen soms een uitlaatklep nodig om de pit erin te houdenquote:
Ik snap wel voor welke doelgroep die opmerking is, maar nee, daar behoren wij niet toe.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn opmerking was totaal niet persoonlijk bedoelt
Ik lig er niet wakker van, ik neem het niet eens mee. Het enige wat ik wél meeneem is dat ik hem irritant/negatief vind en met dat soort mensen ga ik vrijwillig niet mee om. Ik ga met hem om omdat hij een relatie met mijn zusje heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:02 schreef shifto het volgende:
Maar je moet er maar mee kunnen omgaan ja. Ik kan er nog geen seconde om wakker liggen maar heb ook collega's die al na 1 opmerking dagen met een gebukt hoofd lopen... Dat vind ik jammer want als die dingen je al zo kunnen raken stel je je wel erg kwetsbaar op.
Ik bedoel het ook niet zo. Maar ik heb het allemaal net mee gemaakt en nee laat ook maarquote:Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn opmerking was totaal niet persoonlijk bedoelt
Juist tof dat je weer werk hebtquote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet zo. Maar ik heb het allemaal net mee gemaakt en nee laat ook maarik wil dat niet hier hebben.
En ik ken mensen die al meerdere jaren wanhopig op zoek zijn, alles aannemen wat ze kunnen, en maar NIET aan de bak komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
Ik zal het zo brengen dan, ik ken een kerel die kan helemaal niks. Nog net niet achterlijk. Toch heeft hij alles, huisje boompje beestje, een rijbewijs, een auto etc en kan alles betalen. Denken dat hij papieren heeft
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef Joysa het volgende:
Ik bedoel het ook niet zo. Maar ik heb het allemaal net mee gemaakt en nee laat ook maarik wil dat niet hier hebben.
En anders kunnen ze ergens 3 maanden aan de slag en word je weer wegbezuinigd.. en kan je weer verder zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik ken mensen die al meerdere jaren wanhopig op zoek zijn, alles aannemen wat ze kunnen, en maar NIET aan de bak komen.
Afgewezen als vuilnisman, omdat ze je meer achter een computer zien, en ze teveel mensen hebben die enkel vuilnisman kunnen worden, en die dus voorgaan..
En dan heb je overal 3 maanden werk op je cv staan en word je daar weer op afgewezen..quote:Op donderdag 26 april 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En anders kunnen ze ergens 3 maanden aan de slag en word je weer wegbezuinigd.. en kan je weer verder zoeken.
Ja. Het zo deprimerend om zo lang niets te kunnen doen, nergens heen te kunnen, geen geld te hebben, schulden maken bij je ouders voor dingen als zorgverzekering, en dan ook nog al die mensen die denken dat je geen klap uitvoert.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Maar snap dat het je nog veel doet als je het zo hoort/leest
Dit is zeker een valide argument. En dit komt ook echt voor inderdaad. Maar het was maar een voorbeeld. Misschien laat ik het ook makkelijker lijken dan het is, misschien is mijn beleving (en die van mijn omgeving) inderdaad gewoon heel positief anders. Maar ik denk gewoon echt niet dat het onmogelijk is een baan te krijgen mits je je eisen aanpast.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik ken mensen die al meerdere jaren wanhopig op zoek zijn, alles aannemen wat ze kunnen, en maar NIET aan de bak komen.
Afgewezen als vuilnisman, omdat ze je meer achter een computer zien, en ze teveel mensen hebben die enkel vuilnisman kunnen worden, en die dus voorgaan..
Dat is een fijne gedachte. Maar die is niet correct.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
Maar ik denk gewoon echt niet dat het onmogelijk is een baan te krijgen mits je je eisen aanpast.
Precies dit inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja. Het zo deprimerend om zo lang niets te kunnen doen, nergens heen te kunnen, geen geld te hebben, schulden maken bij je ouders voor dingen als zorgverzekering, en dan ook nog al die mensen die denken dat je geen klap uitvoert.
Soms is dat best een klap in je gezicht.
Ga lekker niet mee lezen dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef SicSicSics het volgende:
Ga lekker over de sociale situatie en de stand van de vacatures praten in WGR ofzo!Of in POL!
En over seks in SEXquote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef SicSicSics het volgende:
Ga lekker over de sociale situatie en de stand van de vacatures praten in WGR ofzo!Of in POL!
Maar, maar, dan moet ik werken!quote:
Ok,quote:
Dan maar denken, die mensen weten niet beter, maar als het van mensen is die je soms best goed kent, en weten hoe lang je al in zo'n situatie vast zit, ja. Dat is echt niet cool.quote:
Moet je zeggen dat ze van jouw spullen af moet blijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
Ok,
Mijn ex is bezig der spullen in te pakken en dat voelt kut! (Aandacht, aandacht, aandacht!)
Dat slaat nergens op als hij zegt 'haar spullen'. Wat een kutgrap, Cuequote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat ze van jouw spullen af moet blijven.
Moet zeggen dat ik het ook lastig vond om het van m'n vriendin te begrijpen. Heeft een jaar zonder werk gezeten (Daarna het land uitgegaanquote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
Dan maar denken, die mensen weten niet beter, maar als het van mensen is die je soms best goed kent, en weten hoe lang je al in zo'n situatie vast zit, ja. Dat is echt niet cool.
Het is ook makkelijk om te onderschatten hoe deprimerend het kan zijn om te moeten parasiteren op je ouders en NIETS te kunnen betekenen. Waardeloos.
kutquote:Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op als hij zegt 'haar spullen'. Wat een kutgrap, Cue
Boobytraps ertussen geplaatst?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn ex is bezig der spullen in te pakken en dat voelt kut! (Aandacht, aandacht, aandacht!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar, maar, dan moet ik werken!
[..]
Ok,
Krijg je vast contract voor terugquote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Vanaf 2 miljoen al.. hmm weet niet of ik daar mijn contract voor opzeg
Ja sorry als je je hierdoor aangevallen voelt maar ik weet inderdaad niet hoe dat is, nouja, parasiteren heb ik ook jaren gedaan dus dat weet ik welquote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan maar denken, die mensen weten niet beter, maar als het van mensen is die je soms best goed kent, en weten hoe lang je al in zo'n situatie vast zit, ja. Dat is echt niet cool.
Het is ook makkelijk om te onderschatten hoe deprimerend het kan zijn om te moeten parasiteren op je ouders en NIETS te kunnen betekenen. Waardeloos.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
Boobytraps ertussen geplaatst?Zodat ze die wél achter moet laten! Wat een idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je je zoiets voor kunt stellen.. Ik had echt niet gedacht dat zoiets me zou hard zou kunnen raken hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het ook lastig vond om het van m'n vriendin te begrijpen. Heeft een jaar zonder werk gezeten (Daarna het land uitgegaan) .. maar het is gewoon niet (helemaal) te begrijpen voor iemand die het niet van dichtbij/zelf heeft meegemaakt.
Nouja, heb wat te vaak aangehoord: oh nice vakantie dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef shifto het volgende:
Ja sorry als je je hierdoor aangevallen voelt maar ik weet inderdaad niet hoe dat is, nouja, parasiteren heb ik ook jaren gedaan dus dat weet ik welMaar niet hoe deprimerend dat eventueel kan zijn..
Och arme.. dat wordt fantaseren!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ha, maar het was wel een kutgrap. En die heeft ze ook ingepakt en mag ik niet meet voelen nee...
'Ohhh al een dik half jaar thuis! lekker man! Zou ik ook wel willen!'quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, heb wat te vaak aangehoord: oh nice vakantie dus.
Daar krijg je wel moordneigingen van, ook best wel depressief geraakt toen ik thuis zat.
Nog ff niet, ben aan het werk!quote:
Ja het is voor mensen ook moeilijk in te schatten, ik ken namelijk echt mensen die gewoon een half jaar sabbatical nemen "omdat het kan"quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, heb wat te vaak aangehoord: oh nice vakantie dus.
Daar krijg je wel moordneigingen van, ook best wel depressief geraakt toen ik thuis zat.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
'Ohhh al een dik half jaar thuis! lekker man! Zou ik ook wel willen!'
Als pap en mam dat niet kunnen.. en je hebt al schulden.. dan werkt dat heeeeel deprimerend kan ik je vertellen. Daarbij thuiszitten.. verveling ten top, want je hebt geen geld je kan dus niet weg, je kan je eigenlijk zelfs niet volvreten omdat je het geld er niet voor hebt..quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef shifto het volgende:
Ik geloof ook echt niet dat het onwil is bij jou (en mss andere die zich aangesproken voelen). Maar had ook niet gedacht dat dat zon impact op je als mens zou hebben. Vooral ook omdat je nog jong bent en de meeste mensen het dan ook zien als vakantiePappie en mammie zorgen toch wel voor je etc
Dus ga ik hier geen boner zit te kweken, als ik dan zo het kopieerhok inloop en ik kom toevallig een vrouwelijke collega tegen heb ik weer een aanklacht aan mijn broek hangen.quote:
Als je het zo brengt kan ik het mij eigenlijk heel goed voorstellenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als pap en mam dat niet kunnen.. en je hebt al schulden.. dan werkt dat heeeeel deprimerend kan ik je vertellen. Daarbij thuiszitten.. verveling ten top, want je hebt geen geld je kan dus niet weg, je kan je eigenlijk zelfs niet volvreten omdat je het geld er niet voor hebt..
dus wat heb je dan aan je vrije tijd?
En dat maanden en maanden achtereen, zonder uitzicht op beterquote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef shifto het volgende:
Als je het zo brengt kan ik het mij eigenlijk heel goed voorstellenKlinkt als de laatste week voor pay-day
heb je tenminste nog iets aan je broek hangen!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef SicSicSics het volgende:
Dus ga ik hier geen boner zit te kweken, als ik dan zo het kopieerhok inloop en ik kom toevallig een vrouwelijke collega tegen heb ik weer een aanklacht aan mijn broek hangen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb je tenminste nog iets aan je broek hangen!
Wat heb ik daar nou aan?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
heb je tenminste nog iets aan je broek hangen!
Really?quote:
Goedzo, meisje. En ik lachte om deze postquote:
Was ik dat nog niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ben ik er een paar dagen niet, is Cue ineens grappig geworden!?![]()
Nog meer schokkende onthullingen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Waar is iedereen heen![]()
Sic aan het fantaseren in t kopieerhok.. Joy hard aan het werk.. Sting aan t bedenken hoe die mij het beste aan kan pakke.. Hara allemaal scherpe opmerkingen aan het beraden.. En Myst nog altijd in schok?
Te laat. Ik snap hem al, ik ga al.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Murdera en Muhaha druk op zoek naar UI's die niet op elkaar lijken
Ik ga over een kwartiertje ofzo pas richting werkquote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Waar is iedereen heen![]()
Sic aan het fantaseren in t kopieerhok.. Joy hard aan het werk.. Sting aan t bedenken hoe die mij het beste aan kan pakke.. Hara allemaal scherpe opmerkingen aan het beraden.. En Myst nog altijd in schok?
Iedereen neemt het te letterlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef Joysa het volgende:
Ik ga over een kwartiertje ofzo pas richting werk
Woeiquote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben inmiddels terug uit het kopieerhok! Geen aanklacht dit keer.Wel netjes mijn urenbriefjes van de afgelopen 3 maanden maar eens naar kantoor gestuurd!
Positieve feedback!quote:
Banqueting op een groot evenementquote:Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen neemt het te letterlijk
Maar wat doe je nu en hoelang zit je er al?
Vetgedrukt:quote:Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef SicSicSics het volgende:
Positieve feedback!![]()
Als je in de buurt was geweest had ik nu vol mijn tong tegen je huig geduwd.
Dat was immers waar je van houdt, mannen met initiatief! O+
Owja dat was jij .. van de banquetingquote:Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef Joysa het volgende:
Banqueting op een groot evenement
Sinds ehh een week of 3 ofzo
Bietje chaotisch omdat het allemaal nieuw is maar verder gaat het wel tof worden denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat was jij .. van de banqueting![]()
bevalt t een beetje?
Mooi zoquote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bietje chaotisch omdat het allemaal nieuw is maar verder gaat het wel tof worden denk ik
Ik ben er nu vandoor![]()
Dat gebeurd vaker ja, antiperistaltische bewegingen als je wat tegen je huig geduwd krijgt!quote:
Op het moment dat het onverwachts is wel..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
Dat gebeurd vaker ja, antiperistaltische bewegingen als je wat tegen je huig geduwd krijgt!
HEY!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Murdera en Muhaha druk op zoek naar UI's die niet op elkaar lijken
Goed dat ik de komende tijd even niet naar het kopieerhok hoef!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Op het moment dat het onverwachts is wel..
Als je even aankondigt "ik ga hem diep in je keeltje steken" .. komt het vast wel goedquote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goed dat ik de komende tijd even niet naar het kopieerhok hoef!
Voor meerdere dingen te interpreterenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je even aankondigt "ik ga hem diep in je keeltje steken" .. komt het vast wel goed
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor meerdere dingen te interpreteren
Met een mes gaat het natuurlijk niet echt werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet als Hara hier toevallig ook op kantoor zit en in het kopieerhok staat als ik binnenkom...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Als je even aankondigt "ik ga hem diep in je keeltje steken" .. komt het vast wel goed
Een 'pakkie' .. jij niet ninja editorquote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef SicSicSics het volgende:
Niet als Hara hier toevallig ook op kantoor zit en in het kopieerhok staat als ik binnenkom...
Ik heb bijna al mijn mail verwerkt, mijn ToDo lijstje is eindelijk weer gekrompen sinds vorige week, ik heb al het slechte nieuws en achterlopende rapportages naar de verantwoordelijke mensen gestuurd! Tijd voor een pakkie en roken!
Spandex!quote:
WAZ MET JOUquote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een mes gaat het natuurlijk niet echt werken
Weehehehequote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent wel erg blij.. wie heb je geneukt?
Niemand! Maar ik heb mijn project opgeleverd zojuist. Vanaf zaterdag 55 uur ingestoken, afgelopen avonden tot 23.00 doorgewerkt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent wel erg blij.. wie heb je geneukt?
Huh, wat heb ik daar Oh wacht. Ja, nee, steek hem maar niet in mijn keel nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet als Hara hier toevallig ook op kantoor zit en in het kopieerhok staat als ik binnenkom...
Ik heb bijna al mijn mail verwerkt, mijn ToDo lijstje is eindelijk weer gekrompen sinds vorige week, ik heb al het slechte nieuws en achterlopende rapportages naar de verantwoordelijke mensen gestuurd! Tijd voor een bakkie en roken!
ohh dat is kut zeg!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
Niemand! Maar ik heb mijn project opgeleverd zojuist. Vanaf zaterdag 55 uur ingestoken, afgelopen avonden tot 23.00 doorgewerkt.
Ik was er zelf tevreden over. Mijn baas volgens mij ook. Wordt het opgestuurd ter goedkeuring naar de klant en vraag ik m'n baas of hij er blij mee was. Krijg ik een 'mwoa, ja, ik heb het maar conceptversie genoemend, er zijn nog wel dingen die scherper kunnen'. En ik was er al zo blij mee.
Maar het vrolijke is dat ik het komende weekend niet meer hoef te werken. En mijn HP Compaq NX7400 werklaptop heb ingewisseld voor een Macbook Pro.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Niemand! Maar ik heb mijn project opgeleverd zojuist. Vanaf zaterdag 55 uur ingestoken, afgelopen avonden tot 23.00 doorgewerkt.
Ik was er zelf tevreden over. Mijn baas volgens mij ook. Wordt het opgestuurd ter goedkeuring naar de klant en vraag ik m'n baas of hij er blij mee was. Krijg ik een 'mwoa, ja, ik heb het maar conceptversie genoemend, er zijn nog wel dingen die scherper kunnen'. En ik was er al zo blij mee.
Maar het vrolijke is dat ik het komende weekend niet meer hoef te werken. En mijn HP Compaq NX7400 werklaptop heb ingewisseld voor een Macbook Pro.
Hey heb je zin om eens af te sprekenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, wat heb ik daar Oh wacht. Ja, nee, steek hem maar niet in mijn keel nee.
Domper dat je harde werken met een mwoa word beloondquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, lijkt me enig.Lolnope.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey heb je zin om eens af te spreken
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey heb je zin om eens af te spreken
Super! Kut!quote:
Best sex ever.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft/is hara een superkut?!! Wtf is dat
Ik heb gehoord dat ze er een wokkel van draaitquote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft/is hara een superkut?!! Wtf is dat
Hey! Ze stelde het zelf voor!quote:
Ik zat gewoon in dat topic te lurken...quote:
Tsja, mn baas is wel écht overkritisch. Gelukkig weet hij het zelf ook. Maar inderdaad, het zou fijner zijn als hij zei dat het helemaal oké is. Anyway, hij stuurt het echt niet door naar een klant als hij er zelf niet helemaal achter staat, zo is 'ie dan ook wel weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Domper dat je harde werken met een mwoa word beloond. Zeker gezien de tijd die je eraan besteed hebt. Hopelijk is de klant er wel tevreden over
Ah eigenlijk is je baas voor zijn doen tevredenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Tsja, mn baas is wel écht overkritisch. Gelukkig weet hij het zelf ook. Maar inderdaad, het zou fijner zijn als hij zei dat het helemaal oké is. Anyway, hij stuurt het echt niet door naar een klant als hij er zelf niet helemaal achter staat, zo is 'ie dan ook wel weer.
En ik heb nu geld verdiend!
Ik zou het ook op een zuipen zetten als ik een MacBook kreeg van mijn baas.quote:
Deel het, beschrijf het, misschien kunnen we helpen of de oplossing komt boven als je het helder onder woorden probeert te brengen.quote:
quote:
NIET SPRINGEN!!!!!quote:
indd niet voor de trein! is de laatste tijd al een trendquote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
NIET SPRINGEN!!!!!
Dan krijgen we die discussie weer over veiligheid op het spoor.
Ergens gaat er iets mis met het opslaan van gegevens. Hij neemt een veld niet mee.. en ik moet nog achterhalen waarom niet. Hij leest het veld niet, terwijl andere dan weer wel. Dus moet even bekijken waarom nou juist dan niet..quote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
Deel het, beschrijf het, misschien kunnen we helpen of de oplossing komt boven als je het helder onder woorden probeert te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |