En graag wat initiatief/actie!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:12 schreef STING het volgende:
Ah, ik hoef bij jou natuurlijk alleen maar een onweerstaanbare blik te geven en je bent om
Ik had verwacht dat jij wel initiatiefnemer zou zijn,.quote:
Dat ben ik ook welquote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had verwacht dat jij wel initiatiefnemer zou zijn,.
Dat durf ik niet, dan schreeuwt hara VERKRACHTING WHEEEELPquote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel
Maar een man die niet twijfelt en gewoon pakt wat ie wil...
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel
Maar een man die niet twijfelt en gewoon pakt wat ie wil...
STRANGER DANGER.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, dan schreeuwt hara VERKRACHTING WHEEEELP
Daar moet ik nog wel even op trainen denk ik!..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.
Ik zou het waarderen als je dit niet zo open en bloot in het topic zet..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.
Gtfo.
Dat je beiden weet dat je bv wil zoenen, maar dat hij maar niet die eerste stap durft te nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Gtfo.
Bij Cuequote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
* STING sleurt Cue aan haar haren naar zijn grot
En ik maar een heer zijn enzo
Dat lijkt er meer opquote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef STING het volgende:
* STING sleurt Cue aan haar haren naar zijn grot
En ik maar een heer zijn enzo
Notities maken bro, dit is nuttige informatiequote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je dit niet zo open en bloot in het topic zet..
Wij hebben dat toch niet nodig.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Notities maken bro, dit is nuttige informatie
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef STING het volgende:
Ja, tijd om te werkenjagen, kan ik voor het vlees gaan zorgen, voor mijn Cuetje.
Tot later
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef STING het volgende:
Ja, tijd om te werkenjagen, kan ik voor het vlees gaan zorgen, voor mijn Cuetje.
Tot later
Nee hoor, wanneer je beter kan krijgen moet je dat vooral doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok ok ik wel.
Of hebben wij nu ineens een gesloten relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef STING het volgende:
[..]
En nu ben ik er opeens, wel verdacht eigenlijk he?
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, wanneer je beter kan krijgen moet je dat vooral doen.Nah met jou zit ik rock bottom, de buurvrouw is al een upgradeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat werkt alleen als je schreeuwt "GET TO THE CHOPPAHHH" en ze moet humor hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Dus even resumerend;
Initiatief wordt gewaardeerd, maar meteen na de date, bij het eerste kopje koffie thuis naakt de wc uit rennen, voor haar neus gaan helikopteren en schreeuwen: "Pak dan! Pak dan! Je wil het, ik weet het!" is teveel?
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Dus even resumerend;
Initiatief wordt gewaardeerd, maar meteen na de date, bij het eerste kopje koffie thuis naakt de wc uit rennen, voor haar neus gaan helikopteren en schreeuwen: "Pak dan! Pak dan! Je wil het, ik weet het!" is teveel?
Verschilt ook nog per vrouw he...quote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Dus even resumerend;
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah met jou zit ik rock bottom, de buurvrouw is al een upgrade
Overdrijven is altijd te veelquote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Dus even resumerend;
Austrian Death Machine is dan ook wel weer de band of choice voor een bakkie koffie op de bank na een date!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef shifto het volgende:
Dat werkt alleen als je schreeuwt "GET TO THE CHOPPAHHH" en ze moet humor hebben
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overdrijven is altijd te veel![]()
Daarbij het 'pak dan.. pak dan." vind ik geen initiatief.. maar laksheid.
'Doe je mond eens open!'quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij het 'pak dan.. pak dan." vind ik geen initiatief.. maar laksheid.
Hell no.. dan is seks niets aanquote:Op donderdag 26 april 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
Jij wil gewoon dat alles voor je gedaan word
Ik denk dat Cue wel bovenop stijgt en flink tekeer gaat eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat alles voor je gedaan word
"zoent vrouw"quote:Op donderdag 26 april 2012 09:28 schreef SicSicSics het volgende:
'Doe je mond eens open!'
*wink wink nudge nudge*
Man duwt iets te hard, vrouw valt, raakt iets met hoofd, drama, geen seksquote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"zoent vrouw"
"duwt vrouw op de knieen.. doet rits open"
Hoef je niet eens te praten
Really!?!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
"zoent vrouw"
Dat hoeft ie de eerste keer niet bij bij mij te doen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"zoent vrouw"
Heeeeeeelp!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Harajuku. het volgende:
Dat hoeft ie de eerste keer niet bij bij mij te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |