Zoeken naar fossiele brandstoffenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef S-RS het volgende:
Volgens mij gaat die met z'n schepje kijken wat daar allemaal in de grond zit. Maar ik kan me vergissen
Haha, misschien! Als z'n schepje zo diep komtquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:14 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Zoeken naar fossiele brandstoffen
Schep en zeef zitten al in de tas, goud zoeken it is!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:19 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, misschien! Als z'n schepje zo diep komt
Laat maar, heb iets in de mail liggen. Helaas geen 200Km zoals gister en vandaagquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gebeld/gemaild. Ben ook vergeten AR te bellen
Word jij alleen gemaild i.p.v. gebeld en dáárna gemaild? Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij ARquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Laat maar, heb iets in de mail liggen. Helaas geen 200Km zoals gister en vandaag
Het is een renault megane, nog nooit mee gereden dus ik ben benieuwd!
Normale gang van zaken: Ik bel de dag ervoor of in de ochtend. Als ze een ritje hebben sturen ze een mailtje.Of ze bellen zelf de dag ervoor of in de ochtend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Word jij alleen gemaild i.p.v. gebeld en dáárna gemaild? Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij AR
Ik bel ze ook altijdquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Normale gang van zaken: Ik bel de dag ervoor of in de ochtend. Als ze een ritje hebben sturen ze een mailtje.Of ze bellen zelf de dag ervoor of in de ochtend.
Rare gang van zaken: Ik krijg de dag ervoor een mailtje en moet het bevestigen dvm een reply terug.
Dit is het tweede keer dat het zo gebeurd. Op zich geen problemen mee.
Volgens mij kennen ze mijn naam wel onder de planners. Als ik de dag erna kan bel ik vaak naar AR. Ze denken vast dat ik blut ben ofzo
Morgen inderdaad een 1.5DCI.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef maxmin het volgende:
Die renault megane vind ik wel een fijne bak! Ik had laatst de 1.5dci. Niet echt een vlotte motor maar in de goede versnelling doettie 't prima en verder ook gewoon een fijn rijdende auto.
Oh ik had een handbak in die megane. Ik heb eigenlijk alleen automaatjes in hybride auto's en toen in een BWM 520d. Met die laatste waren inritten inderdaad wel leuk:p Het industrieterrein bij breukelen ook overigens(A)quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Morgen inderdaad een 1.5DCI.
Automaatjes begin ik wel te waarderen. Altijd leuk om bij een inrit plankgas te geven. Vooral leuk als ze een sportmode hebben
Ik weet nog niet wat voor bak het is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef maxmin het volgende:
[..]
Oh ik had een handbak in die megane. Ik heb eigenlijk alleen automaatjes in hybride auto's en toen in een BWM 520d. Met die laatste waren inritten inderdaad wel leuk:p Het industrieterrein bij breukelen ook overigens(A)
Ik had laatst een clio (semi)automaat... Verschrikkelijke bak lag daar in. wilde een vrachtwagen inhalen net na het invoegen, dus geef redelijk wat gas, schakelt ie bij 80 terug naar de 2 ofzo. Alles behalve soepel. Vanaf daar maar op semi-automaat gezet en zelf besloten wanneer ik op-of terug wilde schakelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat voor bak het is.
Automaat vind ik meestal terug in Audi's en BMW's. Heb 1 keer automaat VW passat gehad, deze was ook erg leuk.
Ben je EW of AR?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef maxmin het volgende:
@ikveranderhemniet: het wordt wel weer eens tijd dat ik audi/bmw rij:p ik heb alleen nog maar die 520 en een 1 serie gereden:s Niet dat ik zoveel werk, maar het helpt ook niet echt als ze me niet bellen als ik beschikbaar ben.....
@morodeepdelver: Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Zoveel moeite is het niet, je hoeft volgens mij nieteens je cv te uploaden. Als je maar niet in de regio Utrecht werkt want dan neem je mijn werk weg;)
Ik heb laatst de eerste uitgedeeld, maar dat was geen potentiële klant:pquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef awar het volgende:
Ik snap die hele visitekaartjes ook niet. Je hebt ze om uit te delen, maar ziet er niks van terug als je voor een nieuwe klant zorgt...
Nee oke, maar als ik anderen de opdracht zou geven om mijn visitekaartjes te verspreiden, zeg ik gerust dat elke klant die bij ons komt er X bedrag op hun rekening wordt gestort. Motiveert toch veel meer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:36 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb ze ook nooit bij me, zou niet weten wie ze hebben wil.
Die dingen zijn er ook niet om potentiële klanten te werven hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik heb laatst de eerste uitgedeeld, maar dat was geen potentiële klant:p
Die dingen die nog in mn portemonne zitten zijn niet eens meer representatief.. helemaal vergald omdat ze er zolang in zitten:p
Nice!quote:
Dat kan ook verwarring scheppen. Mensen denken dat je voor de leasemaatschappij werkt, vervolgens zeg je dat je voor EW werkt en geef je een visitekaartje waarop alleen Fleetmobility staat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Die dingen zijn er ook niet om potentiële klanten te werven hoor. Gewoon om uit te delen bij bijvoorbeeld priveadressen, als mensen wat argwanend zijn.
Hoe zit het nou met de geheimhouding? De concurrenten zien ons toch zo naar binnen lopen met die EW tassen die we van EW kregen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat kan ook verwarring scheppen. Mensen denken dat je voor de leasemaatschappij werkt, vervolgens zeg je dat je voor EW werkt en geef je een visitekaartje waarop alleen Fleetmobility staat.
Haha inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat kan ook verwarring scheppen. Mensen denken dat je voor de leasemaatschappij werkt, vervolgens zeg je dat je voor EW werkt en geef je een visitekaartje waarop alleen Fleetmobility staat.
Bedoel je dat ze zien dat je van EW bent terwijl je voor een leasemaatschappij werkt? Want dat is toch opzich geen geheim, dat zij EW inhuren?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:14 schreef awar het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met de geheimhouding? De concurrenten zien ons toch zo naar binnen lopen met die EW tassen die we van EW kregen?
Natuurlijk, zo geheim is het ook allemaal niet. Geheimhouding is alleen om te voorkomen dat je van de daken gaat schreeuwen dat je voor die en die persoon een auto hebt bezorgd of dat "bedrijfsnaam" slechte service levert (althans, dat is mijn idee erbij). Iedereen die twee seconden onderzoekt doet kan uitvinden dat EW onder andere werk voor Almere en Meerkerk doet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:14 schreef awar het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met de geheimhouding? De concurrenten zien ons toch zo naar binnen lopen met die EW tassen die we van EW kregen?
nee preciesquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo geheim is het ook allemaal niet. Geheimhouding is alleen om te voorkomen dat je van de daken gaat schreeuwen dat je voor die en die persoon een auto hebt bezorgd of dat "bedrijfsnaam" slechte service levert (althans, dat is mijn idee erbij). Iedereen die twee seconden onderzoekt doet kan uitvinden dat EW onder andere werk voor Almere en Meerkerk doet.
Maar goed, om het simpel en overzichtelijk te houden hebben we hier dus afgesproken helemaal geen bedrijfsnamen, kentekens en dergelijke te noemen
Mijn pa had vorig jaar een paar keer een huurauto voor het werk. Die mensen belden niet eens aan, maar legden de autosleutels op het achterwiel. Ook als er niemand thuis was, waardoor die auto's de hele dag gejat konden worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef dery1990 het volgende:
Tja, ik ook laatst. Kom ik de auto ophalen blijkt er niemand thuis te zijn. Dus ik bellen naar die man, zegt ie dat de sleutels gewoon in de auto liggen
Zeker je pak niet aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik was laatst in Meerkerk en reed de leasemaatschappij binnen. Staat er zo'n vent met een Easy Way hesje. Ik zag dat niet dus ik zei: Hoi, ik ben van Autoreset, waar kan ik de auto kwijt?
Ik hou ze voor in de winter, wanneer ik weer 55 minuten bij de halte moet wachten en het -10 vriest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit 1 visitekaartje uitgedeeldIk had een rit naar Wieuwerd en destijds hadden ze daar nog geen transportformulieren. Moest de auto bij een prive-adres halen en die wilde wel graag iets hebben, begrijpelijk ook natuurlijk. Heb bij m'n sollicitatie een hele stapel gekregen en toen ik die slipcursus had weer een hele stapel van die nieuwe
Dus joppie, ik heb hier een hele zooi van die dingen liggen, voor 50 euro zijn ze helemaal van jou!!
Zo veel heb ik er nou ook weer nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef awar het volgende:
[..]
Ik hou ze voor in de winter, wanneer ik weer 55 minuten bij de halte moet wachten en het -10 vriest.
Hoezo zo lang wachten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo veel heb ik er nou ook weer niet
Ik regel wel gewoon ritten naar Meerkerk, ga ik 55 minuten in het cafetaria zitten!
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo veel heb ik er nou ook weer niet
Ik regel wel gewoon ritten naar Meerkerk, ga ik 55 minuten in het cafetaria zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |