abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2012 @ 19:03:01 #126
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110939172
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef LaLouchi het volgende:
Hij kwam net mijn dochter weer terugbrengen. Vond hij het nodig het er toch nog over te hebben. Hij zegt dat hij wil scheiden daarachteraan kwam ik hou zo zielsveel van jr, ik mis je nog steeds zo erg, maar ik wil jullie tegen mijzelf in bescherming nemen. Dat hij zoveel agressie in zich heeft, dat hij niet meer is wie hij was enz. Dat hij wil dat ik goed voor mezrlf zorg. Dat als er wat gebeurd hij de eerste is die aan mijn bed zal staan, dat als ik tegen de verkeerde man aanloop hij hem opzoekt etc etc. jezus wat heeft hij veel issues. Zo dubbel allemAAL en ik heb er zo geen zin in dit steeds aan te horen.. Let me be... Weer staan janken als een klein kind. Ik wou dat hij zei ik hou niet meer van ja, konden we allemaal verder. Bleh.. Klotegevoel
Nja, opzich..... het "ligt niet aan jou het ligt aan mij" verhaal......

Je wordt steeds sterker :) Dus het komt goed met je :)

Houden van betekent soms loslaten :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110939634
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nja, opzich..... het "ligt niet aan jou het ligt aan mij" verhaal......

Je wordt steeds sterker :) Dus het komt goed met je :)

Houden van betekent soms loslaten :)
Ja maar waarom.. Ik word er zo moe van dit steeds te horen. Hij blijft zijn riedeltje afgaan, ik vraag daar niet om. Ik hou zoveel van je, ja houden van is vergeven, heb ik ook gedaan. Haalde wat dingen aan, waar ik.pasgeleden ben achter gekomen, hij zei nee dat valt ook niet goed te praten. Dus ik zeg nee, en ondanks dat wil ik wel nog steeds met je om de tafel gaan zitten om dingen te bespreken. Ja maar ik kan dat niet. Jezus wat ben je dan zwak. Spreek dan niet van liefde, het is pure egoisme. Hij zegt ik heb jarenlang mijn best grdaan om je gelukkig te maken, ik loog zoveel omdat jij van mij verlangde perfect te.zijn.. Dat heb ik nooit gezrgd, ik stelde dezelfde.eisen aan hem als aan.mezelf. Hij zegt ook dat hij altijd alleen hoorde wat hij fout deed. Misschien heb ik idd te weinig bedrukt waarin ik hem wel waardeerde, maar dan nog. Dit verdien ik absoluut niet.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 29 april 2012 @ 19:23:03 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110939875
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja maar waarom.. Ik word er zo moe van dit steeds te horen. Hij blijft zijn riedeltje afgaan, ik vraag daar niet om. Ik hou zoveel van je, ja houden van is vergeven, heb ik ook gedaan. Haalde wat dingen aan, waar ik.pasgeleden ben achter gekomen, hij zei nee dat valt ook niet goed te praten. Dus ik zeg nee, en ondanks dat wil ik wel nog steeds met je om de tafel gaan zitten om dingen te bespreken. Ja maar ik kan dat niet. Jezus wat ben je dan zwak. Spreek dan niet van liefde, het is pure egoisme. Hij zegt ik heb jarenlang mijn best grdaan om je gelukkig te maken, ik loog zoveel omdat jij van mij verlangde perfect te.zijn.. Dat heb ik nooit gezrgd, ik stelde dezelfde.eisen aan hem als aan.mezelf. Hij zegt ook dat hij altijd alleen hoorde wat hij fout deed. Misschien heb ik idd te weinig bedrukt waarin ik hem wel waardeerde, maar dan nog. Dit verdien ik absoluut niet.
Vooruit kijken... wat je nu wel kan doen, niet wat je gedaan had kunnen hebben...
loslaten..... en accepteren dat het geweest is...

eerst naar het 0 punt terug, en van daaruit een herstart...

hou aan die dingen vast :) Je weet nu alles al, de kennis heb je al... pas het toe :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110940362
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vooruit kijken... wat je nu wel kan doen, niet wat je gedaan had kunnen hebben...
loslaten..... en accepteren dat het geweest is...

eerst naar het 0 punt terug, en van daaruit een herstart...

hou aan die dingen vast :) Je weet nu alles al, de kennis heb je al... pas het toe :)
Klopt ook. Is alleen zo moeilijk.als hij er keer op keer over begint.. Pff..

Maargoed, gaat gelukkig wel al beter met mij als eerst, met hem blijkbaar niet, en daar maak ik me dan ook weer zorgen om. Daarom zeg ik, kon ik de gedachtes maar simpelweg uizetten. Of de grdachtes, meer de gevoelens.
  zondag 29 april 2012 @ 19:37:18 #130
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110940394
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 19:36 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Klopt ook. Is alleen zo moeilijk.als hij er keer op keer over begint.. Pff..

Maargoed, gaat gelukkig wel al beter met mij als eerst, met hem blijkbaar niet, en daar maak ik me dan ook weer zorgen om. Daarom zeg ik, kon ik de gedachtes maar simpelweg uizetten. Of de grdachtes, meer de gevoelens.
Dat is de ander... zijn leven, zijn... etc etc etc....

Het is een cadeau die hij je geeft... zijn gevoelens uiten... wat kan je met cadeautjes doen? Die kan je weigeren :)
YouTube
pi_110940662
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is de ander... zijn leven, zijn... etc etc etc....

Het is een cadeau die hij je geeft... zijn gevoelens uiten... wat kan je met cadeautjes doen? Die kan je weigeren :)
Pff.. Nou leuk cadeautje....

Volgende keer ga ik er echt niet meer op in. dit is pas slopend.
  zondag 29 april 2012 @ 19:45:16 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110940714
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 19:44 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Pff.. Nou leuk cadeautje....

Volgende keer ga ik er echt niet meer op in. dit is pas slopend.
Juist!
YouTube
pi_110940759
@lalochi; waarom zeg je dat niet gewoon tegen hem? Dat je begrijpt dat het heel moeilijk is maar dat je dat er niet bij wil/kan hebben.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110940771
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Juist!
Once again dr MTA is right.. :)
pi_110940997
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef QEX het volgende:
@lalochi; waarom zeg je dat niet gewoon tegen hem? Dat je begrijpt dat het heel moeilijk is maar dat je dat er niet bij wil/kan hebben.
Omdat ik dat dan weer sneu vind. Ik.zie dat hij het moeilijk heeft dus wil ik hem helpen, okal doet mij dat zeer. Liever zelf een wrak dan hij zoiets nog steeds onbewust. Ergens ben ik blij om het te horen xodat ik zeker weet dat hij wel echt van me houd, maarja wat moet ik daar eigenlijk mee. Ik kan er toch niet meer mee verder. Heb hem gevraagd waarom hij niks regelt kwa papierwerk zegt hij ja dat komt wel... Ook kon hij een dag mijn dochter niet hebben eant hij moest belangrijke dingen regelen, maar wat dat dan was mag ik niet weten. Dan vraag ik me af wat er achter mijn rug om gebeurd. Maargoed hij zegt het is niet in mijn belang. En van dat soort uitspraken zit ik tegsn het plafond. Ik weet het gewoon ook niet. Hij wil niet geholpen worden, dus waarom probeer ik het nog.. Ergens hoop drnk ik, dat hij inziet dat dit niet klopt. Ondanks dat ik dan alsnog niet met hem verder wil. Ik sta in mijn gelijk, ik wil dat hij dat ook.ziet..
pi_110941236
snap je wel. misschien heel egoistisch, maar je moet nu aan jezelf denken. zijn problemen zijn die van jou niet meer.
pi_110941332
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:58 schreef QEX het volgende:
snap je wel. misschien heel egoistisch, maar je moet nu aan jezelf denken. zijn problemen zijn die van jou niet meer.
Ja klopt. Moet echt leren wat egoitischer te zijn, maar dat is erg moeilijk.als dat niet in je zit..

Maargoed nu ben ik belangrijker..
pi_110957126
toch allemaal een fijne koninginnedag.
pi_110957195
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 09:26 schreef QEX het volgende:
toch allemaal een fijne koninginnedag.
Dankje QEX, jij ook. ga jij nog wat doen?
pi_110957850
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:29 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ik geloof het zelf ook nog niet hoor ;) Maar ik hoop dat je snel iig weer wat gelukkiger wordt!
Lief dank je, maar ik ben(op wat tijdelijk wentelen in liefdesverdriet na) niet ongelukkig gelukkig.
Jij ook sterkte en dat we inderdaad maar snel weer kunnen gaan geloven i.p.v. hopen ;)
pi_110959291
Sinds zaterdag is het uit met mijn vriendin en ik ben er kapot van. Ik heb me stom gedragen en was er niet voor haar op het moment dat ze me nodig had, waardoor het nu uit is. Was tien maanden bij haar samen en ook al zijn we nog jong en was ze vast niet mijn vrouw geworden, ik kan het mezelf niet vergeven dat ik door mijn fouten haar uit mijn handen heb laten glippen. Ze is niet boos en heeft het me vergeven, maar het gevoel is weg en komt ook niet meer terug. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, al die clichématige shit van 'er zijn zoveel meisjes in de wereld' wil ik niet horen, want zij is echt een uit duizenden.
  maandag 30 april 2012 @ 11:21:00 #142
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110959536
Ik voel me best wel ongelukkig eigenlijk. En dat vind ik een nare conclusie.'s Ochtends en 's avonds en vrije dagen zijn rampzalig. Stom dat ik m'n gevoel zo van een vent laat afhangen.

Ons laatste uitje van een paar dagen was zo leuk samen. Daarna helaas helemaal geen tijd meer om nog eens na te genieten, samen terug te kijken, want het was direct over. En nu doemen al die herinneringen op.

Vanmiddag in de zon zitten. Hopelijk wat geluksvitamientjes.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110963743
Ben maar weer gauw van de vrijmarkt naar huis gegaan, leuk joh al die stelletjes.. Lopen waar ik vroeger met mijn gezin liep, akelig gevoel.

Zit nog steeds enorm met gisteren in mijn maag. Ik snap hem gewoon echt niet. Als je echt van iemand houd dan ga je daar toch voor, maar nee het is niet genoeg. Ik moet dit ook niet willen, maar ergens hoop ik dat hij dan tenminste toe kan geven dat hij helemaal niey zoveel van me houd. Blijf maar denken aan de blik in zijn ogen, ik moest huilen en hij huilde zowat mee. Ik zie zoveel pijn bij hem. Waarom zou iemand zich zo kwellen.. Ben er inmiddels van overtuigd dat er nog iets speelt waar ik geen weer van heb.. Maar wat..?

Bleh weer een terugval. Rotgevoelens.
pi_110966312
Jeetje mensen wat een drukte. Even heel erg off topic (mag vandaag toch?) heel veel rommelmarkt en waar kom ik mee thuis; nieuwe schoenen maar goed. heerlijk weer, net thuis (11:00 uur naar binnenstad vertrokken) twee mini lentebuitjes op mijn hoofd gehad maar was eigenlijk wel lekker.

net als Lalouchi gemis juist met de vrijmarkt, maar mezelf gedwongen om de jaarlijkse route te lopen.
En meid, ik weet precies wat je voelt, maar kom op, hij heeft zijn kans gehad. Waarom iemand willen die jou niet meer wil. Breek je hoofd niet over 'maar wat.' heeft totaal geen zijn.

Heb zelf voor komende week e.e.a. in de planning staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door QEX op 30-04-2012 17:07:04 ]
  maandag 30 april 2012 @ 18:42:45 #145
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_110968515
Meldpost :{

Sinds 5 dagen weer vrijgezel na ruim 5,5 jaar. Even het checklistje afwerken:
• Somberheid
• Nergens meer zin in hebben
• Huilen
• Wanhoop
• Minder waard voelen
• Angst voor toekomst
• Denken aan mooie momenten / herinneringen / terugverlangen
• Niet kunnen slapen / veel piekeren
• Minder zelfvertrouwen

Jeuh, hang de vlag uit op deze o zo mooie koninginnedag w/ :{
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_110968852
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:53 schreef QEX het volgende:
Jeetje mensen wat een drukte. Even heel erg off topic (mag vandaag toch?) heel veel rommelmarkt en waar kom ik mee thuis; nieuwe schoenen maar goed. heerlijk weer, net thuis (11:00 uur naar binnenstad vertrokken) twee mini lentebuitjes op mijn hoofd gehad maar was eigenlijk wel lekker.

net als Lalouchi gemis juist met de vrijmarkt, maar mezelf gedwongen om de jaarlijkse route te lopen.
En meid, ik weet precies wat je voelt, maar kom op, hij heeft zijn kans gehad. Waarom iemand willen die jou niet meer wil. Breek je hoofd niet over 'maar wat.' heeft totaal geen zijn.

Heb zelf voor komende week e.e.a. in de planning staan.
Nee het heeft ook verder totaal geen zin. Ik kan alleen weer even geen rust vinden en dat is enorm frustrerend. Zat vanmiddag met mijn dochter op een terrasje en dan voel ik me leeg. En er komt gelijk in mijn hoofd achteraan maar het is wel definitief afgelopen dus laat los. Maargoed, zal wel komen doordat ik hem weer heb gezien en met hem heb gepraat want ik heb er verder niet meer zo extreem last van als ik hem niet zie of spreek. Ik hoop dat jij het verder leuk had QEX, het is voor jou ook niet makkelijk.

@ blind guardian; heel veel sterkte, de eerste dagen zijn de ergste. Het gaat steeds meer slijten..
  maandag 30 april 2012 @ 19:00:34 #147
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110968963
sterkte Blind_Guardian! Dat is niet niks, 5,5 jaar. :{ ik hoop dat je checklist snel korter word.. Het luchten van mijn hart hier helpt wel een beetje.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110968992
@lalouchi; heb precies hetzelfde meid. de eerste 2,5 zinnen gelden ook voor mij. (alleen heb ik hem niet pas gezien) komt bij dat ik bijna jarig ben en dus dat zonder hem ga vieren.

heb mezelf getrakteerd op nieuwe schoenen en ben nu met een stuk voorjaarsschoonmaak bezig, tussendoor even eten.

@ B.G. (kort graag af) sterkte. en stort je hart uit als je het nodig hebt.
pi_110969690
Ik moet me ook weer even melden helaas. Gisteravond een Mega dip gehad en nu weer
Vanmiddag zomaar even een.uurtje met me.ex.zitten.prate. was gezellig en dan kom je thuis en sommen je ouders nog even op waarom je het ook alweer hebt uitgemaakt. Kreeg twee.berichten van meisjes (van me hobby en dus me "vrienden") of ik naar het centrum kwam om even gezellig een biertje te doen. Ik kan het alleen na twee maanden nog steeds niet omdat me ex dat niet wilde dat ik naar die jongens en meisjes ging. Nu weer een Mega dip. Super lekker weer en ik zit thuis... ze houdt me nog steeds tegen ook al gaat het tussen.ons super.goed

[ Bericht 4% gewijzigd door dubrillion op 30-04-2012 19:36:11 ]
pi_110969907
Haha, zo te horen ben je geen spat veranderd. Je laat jezelf nog tegenhouden zelfs nu het uit is. Wat denk je dat er gebeurt wanneer het weer aan is? Geef maar toe, dat grenzen stellen wordt helemaal niks jongen.

En dan gaan klagen dat jij thuis zit terwijl het superlekker weer is. Tja, dat doe je toch echt jezelf aan. Realiseer je alleen wel goed dat je alleen en vriendloos achterblijft als je zo doorgaat met haar. Je ouders hebben gelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mint_Clansell op 30-04-2012 19:41:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')