LOL, nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:59 schreef Stoeipoesss het volgende:
Net met mijn ex vriendin gesproken en heb gezegd dat ik haar terug wil. Ze wilt helaas niet en dat dacht ik al. Niet omdat er een andere persoon is zegt ze en dat geloof ik ook, want ze is heel eerlijk. Ze is ook de leukste persoon op aarde voor mij, want ze was ook mijn beste vriend.
Is het hier mensen gelukt hun ex terug te winnen?
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:59 schreef Stoeipoesss het volgende:
Net met mijn ex vriendin gesproken en heb gezegd dat ik haar terug wil. Ze wilt helaas niet en dat dacht ik al. Niet omdat er een andere persoon is zegt ze en dat geloof ik ook, want ze is heel eerlijk. Ze is ook de leukste persoon op aarde voor mij, want ze was ook mijn beste vriend.
Die waren hier wel, maar zodra hun ex de magische woorden '' ik wil je terug'' uitspreekt, vergeten ze dit topic in een seconde, en denken ze dat ze nu weer forever gelukkig zijn... Om na een tijdje weer terug te keren...quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:59 schreef Stoeipoesss het volgende:
Zeg niet dat het onmogelijk is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:13 schreef Stoeipoesss het volgende:
Nee, ik moet het ook accepteren en verder gaan met mijn eigen leven. Het is niet anders.
Ik leef met je mee, ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:35 schreef InterMilan het volgende:
Nooit, maar dan ook nooit meer een vriendin uit hetzelfde dorp...
Het is al ruim een jaar uit, maar morgen en overmorgen ga ik haar weer zien, in de feesttent op koninginnedag en - nacht...
In het dagelijkse leven denk ik er nooit meer aan, maar nog altijd zie ik er gigantisch tegenop om haar morgenavond weer te zien, met haar vriend, die sukkel waar ik vroeger nog een keer ''gespeeld'' heb omdat onze ouders dat zo leuk leek... En de nieuwe vriendenclub die daarbij hoort...
Besef me opeens dat het ook iets is dat altijd zal blijven... Klote is dat..Beter woonden we in een grote stad of ver weg van elkaar ofzo...
Zwaar kut; ik droom ook vaker van mijn ex maar dan ben ik de eerste helft van de dag hoe dan ook depri... dat hakt er altijd in.quote:Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef LaLouchi het volgende:
Vannacht gedroomd dat hij een andere vriendin had.. Altijd feest..
Ja ik denk er wel vaak aan, maar probeer me er niet door te laten lijden. Punt is ik zie hem om de twee weken 2x en altijd ben ik er dat bewust weekend dan weer mee bezig, terwijl het verder.eigenlijk prima gaat. Ik snap niet waar dit vandaan komt steeds. Het put me uit. Ik wil er niet meer mee bezig zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 11:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zwaar kut; ik droom ook vaker van mijn ex maar dan ben ik de eerste helft van de dag hoe dan ook depri... dat hakt er altijd in.
Je stuurt hem een mail omdat JIJ contact wilt. Hij maakt jou duidelijk dat HIJ dat niet wilt.quote:Op zondag 29 april 2012 11:41 schreef MiLalaa het volgende:
Ik moet achter een nieuw huis aan. Heb dat kunnen & willen uitstellen toen ik m'n ex leerde kennen. Maar nu moet ik het toch doorzetten, alleen. Dat is nooit mijn idee geweest. Ben er de laatste 2 dagen mee bezig en vind het heel moeilijk. Zeker ook omdat ik ex nog steeds niet heb gesproken/gezien voor een laatste keer. En dan met zoiets groots bezig zijn zonder afsluiting. Het zou leuk moeten zijn om vanalles uit te zoeken, maar het doet me veel pijn.
Ik heb hem een bericht gestuurdmaar hij antwoordt natuurlijk weer niet.
Dat zal me een rotzorg zijn. Hij is blijkbaar over mij heen. Ik vind dat hij dan ook nog wel eens wat verantwoordelijkheid mag nemen richting mij. Hij maakt helemaal niks duidelijk, al 8 weken lang niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
Je stuurt hem een mail omdat JIJ contact wilt. Hij maakt jou duidelijk dat HIJ dat niet wilt.
Dat kun je hem 0,0 kwalijk nemen.
nee, hoop heb ik niet meer. Ik voel me gewoon bijna vies dat ik al die tijd met zo'n onfatsoenlijk persoon ben samengeweest. Maar ik wil hem nog wel 1x recht in de ogen kijken om dit samen te concluderen, ipv via een stilzwijgende communicatie.quote:Dat was immers wat er door je heen schoot toen je hem dat bericht stuurde...hoop, spanning, misschien dat hij nu... Of heb ik het mis?
Imo is 8 weken stilte een oorverdovende duidelijkheid.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dat zal me een rotzorg zijn. Hij is blijkbaar over mij heen. Ik vind dat hij dan ook nog wel eens wat verantwoordelijkheid mag nemen richting mij. Hij maakt helemaal niks duidelijk, al 8 weken lang niet.
Ik schiet gvd nog bijna 1000 euro voor vanwege een klote reisje samen, op zijn voorstel. Tis dat hij krenterig is en ik helemaal niet, het geld hoef ik echt niet terug, maar ik vind het van de zotte dat je dan daarna dit doet.
[..]
nee, hoop heb ik niet meer. Ik voel me gewoon bijna vies dat ik al die tijd met zo'n onfatsoenlijk persoon ben samengeweest. Maar ik wil hem nog wel 1x recht in de ogen kijken om dit samen te concluderen, ipv via een stilzwijgende communicatie.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef MiLalaa het volgende:
ja sorry hoor, dus omdat jij het ook heb meegemaakt moet ik het maar normaal vinden.
het kan feitelijk de waarheid wel zijn, maar m'n gevoel ligt anders. hadden meer mensen maar gewoon gevoel.![]()
en kwaad zijn helpt wel degelijk
Hey kerel!quote:Op zondag 29 april 2012 14:02 schreef Octagon het volgende:
Hey ww ! Long time no see
Voel ik me sinds vrijdagavond down zeg... en dat terwijl er niks veranderd is (sinds vrijdagmiddag) waardoor ik me gewettigd down mag voelen
Neen, ik heb met geen enkel ex-vriendin nog contact, en dat heeft al meer als een jaar geleden voor rust in mijn hoofd gezorgd. Ttz. toch het merendeel van de tijd... er spoken nog wel eens "wat als" vragen door mijn hoofd, maar de drang om contact te zoeken is er niet, net zomin als de rollercoaster waar ik lang heb opgezetenquote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hey kerel!
Long time no hear! Down vanwege? Toch niet nog steeds dezelfde? Tijd voor een update zou ik zo zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |