abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111040722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ja :) toch vanmorgen eentje gestuurd :'( geen reactie, erna srry, en gewoon hoe haar dag was, nog geen reactie, maar ze heeft ondertussen wel al gestuurd naar mn zusje :'( dusja lekkere hel

Ik ga haar toch maar proberen te vergeten, alles blokken in mijn hoofd, ik ben het zo enorm beu allemaal, wou dat ik haar gewoon kon vergeten, ik vind het zo enorm smerig wat ze heeft gedaan, ze heeft me echt gewoon kapot gemaakt en gedaan alsof het niet veel voorstelde ook nog, volgens mij is ze gewoon gek ofzo, wie weet, ik versta het niet
Ah dat je dat van je zusje weet is extra naar, sterkte iig!
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:27:58 #252
103012 Nies
Die hekse
pi_111044100
En vervolgens ook nog eens de voorlopige rapportage van de psycholoog moeten doornemen...
Kolere... Ik dacht dat het een leuke dag zou worden :{
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111046711
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:27 schreef Nies het volgende:
En vervolgens ook nog eens de voorlopige rapportage van de psycholoog moeten doornemen...
Kolere... Ik dacht dat het een leuke dag zou worden :{
Post kan je gewoon retour afzender doen als het niet op jou adres hoort. Gewoon op de envelop schrijven retour afzender adres onbekend en in de brievenbus. Maar vervelend is het natuurlijk wel..
In life, every ending is a new beginning..
pi_111047500
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Post kan je gewoon retour afzender doen als het niet op jou adres hoort. Gewoon op de envelop schrijven retour afzender adres onbekend en in de brievenbus. Maar vervelend is het natuurlijk wel..
jeps dat is ook wat ik met de post van mijn ex doe helaas, retour afzender persoon verhuisd
ja ik wee haar nieuwe adres niet, vandaag tevens een uitschrijf procedure bij de gemeente
gestart , ze staat nog op mijn adres ingeschreven en dat wil ik ook niet meer.

pff maar het gemis blijft en het is inderdaad vervelend LaLouchi
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:14:39 #255
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111048686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 09:47 schreef LaLouchi het volgende:
Ik vermoed wel dat hij een ander heeft, alleen eerlijk toegeven zal hij pas doen als ik keihard bewijs heb.. Dat is namelijk wat hij steeds deed tijdens de relatie, hij bleef liegen tot hij er niet meer omheen kon want dan had ik zwart op wit bewijs.. En nu heb ik geen zin meer om bewijs te gaan zoeken. Het zal wel. Maar laat me dan ook los. Hij zoekt me nooit op, belt niet, smst niet, maar als hij mijn dochter komt halen / brengen moeten er toch steeds weer dingen gezegd worden, en waarom? Ik zou het niet weten... Erg vermoeiend en verwarrend.
Er alvast vanuit gaan, verwerken accepteren en loslaten.

Zodra je hard bewijs hebt, interesseert het je toch al niet meer ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111049181
alweer te horen gekregn dat afspraak psycholoog niet door gaat, mens is alweer ziek. ja voor haar ook sneu maar nu kan ik dus pas weer over 4 wkn terecht.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111049206
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Er alvast vanuit gaan, verwerken accepteren en loslaten.

Zodra je hard bewijs hebt, interesseert het je toch al niet meer ;-)
Nou dat denk ik wel. Was het maar zo dat het me niet intresseerde. Maargoed om mezelf te beschermen ga ik het niet uitzoeken.

Hij heeft zich hier ook.nog steeds niet uitgeschreven, alle post komt nog hier en noem maar op. Niks officieels, geen enkele instantie is op de hoogte gebracht, geen advocaat ingeschakeld helemaal niks. Waar wacht hij op? Erg vervelend steeds die post met zijn naam erop. Maargoed ook die gaan retour afzender. Klaar mee. Hij wil scheiden, dan moet hij het ook regelen. Hoewel ik er nu wrl sterk aan drnk zelf alles in gang te zetten. Maatschsppelijk werk raad dit echter af, zegt dat ik het moet zien als een afkoel periode, en als alles weer rustig is dat we dan eens kunnen gaan praten over scheiden of bij elkaar blijven. Maar hij is eigenlijk al zovet gegaan dat ik niet weet of ik dat uberhaupt ooit nog wil. Een porseleine kopje kan je wel lijmen, maar de scheuren blijf je altijd zien... Pff was ik maar nooit getrouwd, wat maakt dat het extra moeilijk.zeg..
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:36:39 #258
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111049549
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nou dat denk ik wel. Was het maar zo dat het me niet intresseerde. Maargoed om mezelf te beschermen ga ik het niet uitzoeken.

Hij heeft zich hier ook.nog steeds niet uitgeschreven, alle post komt nog hier en noem maar op. Niks officieels, geen enkele instantie is op de hoogte gebracht, geen advocaat ingeschakeld helemaal niks. Waar wacht hij op? Erg vervelend steeds die post met zijn naam erop. Maargoed ook die gaan retour afzender. Klaar mee. Hij wil scheiden, dan moet hij het ook regelen. Hoewel ik er nu wrl sterk aan drnk zelf alles in gang te zetten. Maatschsppelijk werk raad dit echter af, zegt dat ik het moet zien als een afkoel periode, en als alles weer rustig is dat we dan eens kunnen gaan praten over scheiden of bij elkaar blijven. Maar hij is eigenlijk al zovet gegaan dat ik niet weet of ik dat uberhaupt ooit nog wil. Een porseleine kopje kan je wel lijmen, maar de scheuren blijf je altijd zien... Pff was ik maar nooit getrouwd, wat maakt dat het extra moeilijk.zeg..
Je was jong en kwetsbaarder dan nu, niets aan te doen...

Nou is het tijd, om niets te doen, op jezelf te focussen, sterk te zijn, alle adviezen ter harte te nemen en verder te gaan met je leven en dat in combinatie met je dochter.

Manipuleren moet afgelopen zijn..... JIJ bepaald wat JIJ doet, en hoe JIJ je voelt... een ander moet geen invloed hebben op jou geluk.

Ontwijken is niet erg, als dat je helpt om niet geconfronteerd te worden en dus je gelukkiger te voelen, maar wel blijven verwerken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:37:47 #259
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111049598
Wat betreft mijn psycholoog... eindelijk een keer hoog gescoord op een test... is dat niet de bedoeling...

"het verbaasd me en ik vind het knap dat je nog normaal functioneert en gewoon aan het werk bent en dergelijke"

heb ik weer :')
YouTube
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:39:53 #260
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111049686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef QEX het volgende:
alweer te horen gekregn dat afspraak psycholoog niet door gaat, mens is alweer ziek. ja voor haar ook sneu maar nu kan ik dus pas weer over 4 wkn terecht.
Hoe lullig ook, maar tijd voor een nieuwe. Met deze ga je er echt niet komen en kost nog geld ook
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111049731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je was jong en kwetsbaarder dan nu, niets aan te doen...

Nou is het tijd, om niets te doen, op jezelf te focussen, sterk te zijn, alle adviezen ter harte te nemen en verder te gaan met je leven en dat in combinatie met je dochter.

Manipuleren moet afgelopen zijn..... JIJ bepaald wat JIJ doet, en hoe JIJ je voelt... een ander moet geen invloed hebben op jou geluk.

Ontwijken is niet erg, als dat je helpt om niet geconfronteerd te worden en dus je gelukkiger te voelen, maar wel blijven verwerken.
Ja klopt, beste wat ik nu kan doen is ontwijken, en niet meer op hem ingaan. Hij krijgt me elke keer zover dat ik weer ga twijfelen aan mijn eigen inzichten, en dat moey dus niet gebeuren.

En echt hij kan zo manupileren idd..

Naja diep ademhalen en gedachte op nul.. Ben me erg asn het verdiepen in het spirituelr, haal ik ook rust uit. :)
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:42:04 #262
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111049776
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat betreft mijn psycholoog... eindelijk een keer hoog gescoord op een test... is dat niet de bedoeling...

"het verbaasd me en ik vind het knap dat je nog normaal functioneert en gewoon aan het werk bent en dergelijke"

Nou, ook voor jou, en ik bedoel het ook tegen jou niet lelijk, maar als ik zie hoe je hier overloopt met "adviezen" heb ik echt redelijk vaak het gevoel dat je een stukje op zit te voeren. De beste stuurlui staan aan wal en de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Je bedoelt het echt goed, maar komt op mij zeer overdreven over. Vandaar dat ik niet raar te kijken dat dit dan de uitslag is bij je
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111049800
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

Met andere woorden, my work here is done..? :p
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:43:01 #264
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111049818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:42 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Met andere woorden, my work here is done..? :p
net andersom dus
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:43:28 #265
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111049835
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nou, ook voor jou, en ik bedoel het ook tegen jou niet lelijk, maar als ik zie hoe je hier overloopt met "adviezen" heb ik echt redelijk vaak het gevoel dat je een stukje op zit te voeren. De beste stuurlui staan aan wal en de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Je bedoelt het echt goed, maar komt op mij zeer overdreven over. Vandaar dat ik niet raar te kijken dat dit dan de uitslag is bij je
Nja, het is geen stukje, het zijn dingen die mij enorm hebben geholpen...

vergeet niet, ik ben bij hem, omdat er meer aan de hand is.... me ex doet er niet eens toe in dat opzicht :)
YouTube
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:45:10 #266
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111049893
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nja, het is geen stukje, het zijn dingen die mij enorm hebben geholpen...

vergeet niet, ik ben bij hem, omdat er meer aan de hand is.... me ex doet er niet eens toe in dat opzicht :)
Het heeft ook niet met je ex te maken, het heeft te maken met hoe jij de dingen probeert op te lossen. Blijkbaar heeft het nl niet geholpen, anders zou de test een ander resultaat hebben gegeven dus vraag ik mij af waarvan jij denkt dat het heeft geholpen, wat dus onder de streep niet zo is, wel zo goed gaat helpen voor een ander
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:50:06 #267
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111050057
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het heeft ook niet met je ex te maken, het heeft te maken met hoe jij de dingen probeert op te lossen. Blijkbaar heeft het nl niet geholpen, anders zou de test een ander resultaat hebben gegeven dus vraag ik mij af waarvan jij denkt dat het heeft geholpen, wat dus onder de streep niet zo is, wel zo goed gaat helpen voor een ander
We hebben het hier over dingen in de liefde.... dat zijn andere dingen dan waar ik mee bezig ben.

Alle dingen die ik hier verder heb gezegd, hebben mij bewezen geholpen.

Zou je met andere issues komen, dan zijn daar weer andere dingen voor.

Verder kan je je verdiepen in het verhaal van de helikopter piloot en de drenkeling in zee... dan zou je het wel snappen.

Edit: Daarbij komt, er is geen goed en er is geen fout, ik deel mijn ervaring en voor sommige mensen helpt het wel en voor anderen zal het niet helpen. Wie zijn wij dan om elkaar te veroordelen over de diverse manieren van verwerken? Een mens kan zijn eigen keuzes maken in het pad die hij of zij wil bewandelen.
YouTube
pi_111051057
Ik kom me ook maar even melden. Het is nog niet officieel uit maar 99% kans van wel. Of ik er nog achteraan moet gaan weet ik niet. Wellicht is het enkel zelfkastijding. Maar ze heeft me ook niet de kans gegeven om er fatsoenlijk over te praten. Het contact is gewoon in eens weg. Eerst was het leuk en gezellig, in eens stelt ze een andere houding op en de volgende dag niks meer.

Nu zit ik me echt constant gek te maken en afleiding te zoeken. Ik wil geen contact zoeken en geen lange mails tikken maar me op mn eigen dingen storten. Maar ze is constant aanwezig in mijn hoofd en het is vet irritant. Het doet pijn dat ze zo doet. Ik voel me verdrietig, teleurgesteld, aan de kant geschoven en vernederd.

Ik verdien dit niet. Ook al was het leuk zolang het duurde. Als de verliefdheid over is, zeg het dan gewoon. Ze draait zich om, loopt weg als of er nooit wat is gebeurd.

Ik wil me niet zo voelen, maar voor nu wil ik alleen maar slapen. Omdat ik weet dat ik er dan geen last van heb.

En uiteindelijk loopt het wel los. Over twee weken is het weer anders en voel ik me beter. Maar ik snap het gewoon niet.
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:28:14 #269
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111054972
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:13 schreef Faazz het volgende:
Ik kom me ook maar even melden. Het is nog niet officieel uit maar 99% kans van wel. Of ik er nog achteraan moet gaan weet ik niet. Wellicht is het enkel zelfkastijding. Maar ze heeft me ook niet de kans gegeven om er fatsoenlijk over te praten. Het contact is gewoon in eens weg. Eerst was het leuk en gezellig, in eens stelt ze een andere houding op en de volgende dag niks meer.

Nu zit ik me echt constant gek te maken en afleiding te zoeken. Ik wil geen contact zoeken en geen lange mails tikken maar me op mn eigen dingen storten. Maar ze is constant aanwezig in mijn hoofd en het is vet irritant. Het doet pijn dat ze zo doet. Ik voel me verdrietig, teleurgesteld, aan de kant geschoven en vernederd.

Ik verdien dit niet. Ook al was het leuk zolang het duurde. Als de verliefdheid over is, zeg het dan gewoon. Ze draait zich om, loopt weg als of er nooit wat is gebeurd.

Ik wil me niet zo voelen, maar voor nu wil ik alleen maar slapen. Omdat ik weet dat ik er dan geen last van heb.

En uiteindelijk loopt het wel los. Over twee weken is het weer anders en voel ik me beter. Maar ik snap het gewoon niet.
Het klinkt net alsof jullie nog maar een weekje iets hadden, maar gezien jouw latere reactie lijkt het weer langer. Hoe lang bij elkaar?

In ieder geval heel veel sterkte.
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:30:13 #270
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111055069
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

We hebben het hier over dingen in de liefde.... dat zijn andere dingen dan waar ik mee bezig ben.

Alle dingen die ik hier verder heb gezegd, hebben mij bewezen geholpen.

Zou je met andere issues komen, dan zijn daar weer andere dingen voor.

Verder kan je je verdiepen in het verhaal van de helikopter piloot en de drenkeling in zee... dan zou je het wel snappen.

Edit: Daarbij komt, er is geen goed en er is geen fout, ik deel mijn ervaring en voor sommige mensen helpt het wel en voor anderen zal het niet helpen. Wie zijn wij dan om elkaar te veroordelen over de diverse manieren van verwerken? Een mens kan zijn eigen keuzes maken in het pad die hij of zij wil bewandelen.
Dingen als in de liefde benaderen en afhandelen is hetzelfde als dat je in het op andere vlakken moet doen. Jij denkt dat je dat los van elkaar kunt zien, maar dat is zeer zeker niet zo. Hoe met alles in je leven omgaat hangt met elkaar samen.
pi_111056238
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het klinkt net alsof jullie nog maar een weekje iets hadden, maar gezien jouw latere reactie lijkt het weer langer. Hoe lang bij elkaar?

In ieder geval heel veel sterkte.
Nou, misschien is het ook teveel drama als je het gaat bagetaliseren tot "het stelde eigenlijk niet zo veel voor" zodra je twee weken verder bent. Het was maar vier maanden. Maar toch zijn het er maar weinig gelukt die zo'n indruk hebben weten achter te laten, want ze is gewoon fucking stoer. En nu zie ik haar nooit meer. Basta. Zo gaan die dingen. Tijden ga je niet herleven en we moeten door.

Dat is tenminste hoe ik het me nu inbeeld. En ik hoop eigenlijk dat we nog toffe shit gaan doen. Maar ik wil ook niet gefriendzoned worden door mijn ex.

Hopeloos gezever dus weer. :{ :{ :{ :{

Edit:

En dan ook zo één er in knallen van het kaliber "..er zwemmen meer vissen in de zee!" en "..misschien paste we toch niet zo veel bij elkaar" En andere shit dat je op je zelf blijft inpraten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Faazz op 02-05-2012 20:58:54 ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:57:49 #272
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111056650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef Faazz het volgende:

[..]

Nou, misschien is het ook teveel drama als je het gaat bagetaliseren tot "het stelde eigenlijk niet zo veel voor" zodra je twee weken verder bent. Het was maar vier maanden. Maar toch zijn het er maar weinig gelukt die zo'n indruk hebben weten achter te laten, want ze is gewoon fucking stoer. En nu zie ik haar nooit meer. Basta. Zo gaan die dingen. Tijden ga je niet herleven en we moeten door.

Dat is tenminste hoe ik het me nu inbeeld. En ik hoop eigenlijk dat we nog toffe shit gaan doen. Maar ik wil ook niet gefriendzoned worden door mijn ex.

Hopeloos gezever dus weer. :{ :{ :{ :{
4 maanden is nog altijd langer dan een week. De een beleefd een relatie intenser in 4 maanden dan de ander. Daarom kun je daar geen cijfers bij plaatsen. Blijft gewoon een k-gevoel. Dat is wel duidelijk
pi_111056968
Ik denk om een psycholoog te bezoeken, wat me wel tegen aan het houden is dat als ik hierop terug zou kijken ik mijn periode bij de psycholoog altijd zal associeren met mijn ex.

Ik merk dat ik volledig vast zit, ik sprak haar vandaag, en ze zei dat we er niet over konden blijven praten, maar in deze twee maand is er nog niets diep of echt gezegd, ik weet gewoon nog steeds niet wat of hoe of waarom. En het valt me zo enorm zwaar, ik weet dat ze door zal gaan en met andere jongens zal aanpappen en dat terwijl we kortgeleden nog onze hele toekomst planden, en gvd wat doet het een pijn, ik mis haar zo enorm hard, en het idee dat ze bij iemand anders in bed zal liggen :'( lachen naar hem zoals naar mij, in zijn armen liggen zoals wij jaren hebben geslapen, kill me now :'(

Als ik haar dan aan de telefoon heb, wil ik roepen, het is nog steeds ik, dus doe normaal!!

Waarom kunnen twee volwassen mensen er niet gewoon over praten? Het gewoon uitpraten en de relatie een tweede kans geven, we gooien zoveel weg, bah :'( ik ben down vandaag, zit dicht aan de grond, het zit zo enorm diep, één grote hel en een diepe wonde, wat een trut is het toch :( :'(
.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:07:32 #274
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111057260
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef Tom84 het volgende:
Ik denk om een psycholoog te bezoeken, wat me wel tegen aan het houden is dat als ik hierop terug zou kijken ik mijn periode bij de psycholoog altijd zal associeren met mijn ex.

Ik merk dat ik volledig vast zit, ik sprak haar vandaag, en ze zei dat we er niet over konden blijven praten, maar in deze twee maand is er nog niets diep of echt gezegd, ik weet gewoon nog steeds niet wat of hoe of waarom. En het valt me zo enorm zwaar, ik weet dat ze door zal gaan en met andere jongens zal aanpappen en dat terwijl we kortgeleden nog onze hele toekomst planden, en gvd wat doet het een pijn, ik mis haar zo enorm hard, en het idee dat ze bij iemand anders in bed zal liggen :'( lachen naar hem zoals naar mij, in zijn armen liggen zoals wij jaren hebben geslapen, kill me now :'(

Als ik haar dan aan de telefoon heb, wil ik roepen, het is nog steeds ik, dus doe normaal!!

Waarom kunnen twee volwassen mensen er niet gewoon over praten? Het gewoon uitpraten en de relatie een tweede kans geven, we gooien zoveel weg, bah :'( ik ben down vandaag, zit dicht aan de grond, het zit zo enorm diep, één grote hel en een diepe wonde, wat een trut is het toch :( :'(
Een psycholoog bezoeken kan sowieso geen kwaad bij elke human being. Maar dat is zoals ik er tegen aan kijk. Ook een tijd hier niet in deze topic reeks komen heeft mij goed gedaan. Reden is onder andere dat je veel ellende leest van anderen wat jouw eigen gevoel ook neer haalt. Daarnaast zie ik hier dingen gezegd worden wat m.i. niet kan. Ik zie anderen dat dan volledig als waarheid aannemen, maar daar zijn zij zelf bij. Ik kan niet de halve wereld in bescherming nemen. Hooguit mijn mening geven op zaken. Mijn lessen hoeven niet voor een ander te gelden. Wel heb ik eerder deze avond mijn uitgesproken mening gegeven. Aan de anderen om daar iets mee te doen. Het is nl niet gezond!

Dus Tom, gewoon proberen. Is het na 1 of 2 gesprekken niets, dan kun je altijd stoppen
pi_111058452
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Een psycholoog bezoeken kan sowieso geen kwaad bij elke human being. Maar dat is zoals ik er tegen aan kijk. Ook een tijd hier niet in deze topic reeks komen heeft mij goed gedaan. Reden is onder andere dat je veel ellende leest van anderen wat jouw eigen gevoel ook neer haalt. Daarnaast zie ik hier dingen gezegd worden wat m.i. niet kan. Ik zie anderen dat dan volledig als waarheid aannemen, maar daar zijn zij zelf bij. Ik kan niet de halve wereld in bescherming nemen. Hooguit mijn mening geven op zaken. Mijn lessen hoeven niet voor een ander te gelden. Wel heb ik eerder deze avond mijn uitgesproken mening gegeven. Aan de anderen om daar iets mee te doen. Het is nl niet gezond!

Dus Tom, gewoon proberen. Is het na 1 of 2 gesprekken niets, dan kun je altijd stoppen
Ik ga het ook doen, want dit gaat gewoon niet... Ik kom terug van een familieweekend waar zij vorig jaar ook was, toen waren we nog volop leuk aan het vertellen dat we naar australie gingen gaan... Nu zat ik er mooi alleen, nog in dezelfde kamer geslapen als vorig jaar :'( toen mn oma vroeg of het een beetje ging met mij moest ik mijn tranen bedwingen...

Dit is de eerste periode in mijn leven waar ik het niet op mezelf kan relativeren. Ik heb nog nooit zo vast gezeten voor zo een periode, ik ben mentaal zo moe, en het absurde is, ik heb wel vrienden en mijn zus waar ik op kan rekenen, maar juist nu zou ik op haar willen kunnen rekenen.

En dan denk ik van, mss moet ik uitkijken naar een nieuwe relatie, maar dat zou om de verkeerde redenen zijn. Maar achteraf was het altijd zo leuk en goed om met mijn ex al die jaren te kunnen spreken en bellen wnn er iets was, gewoon de steun van een partner mis ik. Ik krijg gewoon al verschillende dagen echt hoofdpijn van al het denken :P tsja, toch maar wat hulp gebruiken dan
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')