Ah, mijn nieuwe nick?quote:
Die vent lijkt op zo'n kerel die zegt dat je snel geld kunt maken met beleggingen maar ondertussen jou in zo'n kansloze pyramidespel betrekt waarbij je alles kwijtraakt. Dus...een gehaaide rakker, met Zeeuwse knopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef Cateye2011 het volgende:
wat een fout haar heeft die gastjury
Why, ik vind haar een hoog gunfactor hebben!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef tweesterrentent het volgende:
Kan iemand Renske even door de knieschijven schieten ?
Ik gun haar ook dat ze morgen naar huis mag.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Why, ik vind haar een hoog gunfactor hebben!
Kan ook dat ze dat wel wilden maar dat de regie/leiding daar een stokje voor heeft gestoken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef golfer het volgende:
Als je geen zin meer hebt (Danny) of je klauw dusdanig verbrand heb dat je al kansloos bent(Roberto), waarom doe je dan in hemelsnaam nog mee aan de kook-off?
Geef dan meteen op en laat die andere 2 doorgaan naar de weekfinale.
Enfin, op Leonard na, wel de verwachtte kandidaten morgen bij die onverstaanbare chef..
Jouw vriendin is vast erg happy met jequote:Op donderdag 26 april 2012 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vingersvlug achter de laptop, jwtz
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jouw vriendin is vast erg happy met je
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 17:26:00vandaag koken in en met producten uit het Zeeuwse land, nergens voelen we ons zo thuis als bij de Vinke's, @vossius @krommewatergang reageer retweet
Kunnen we ook niet, want we zijn meer bezig met grappen maken dan de show echt te volgenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:57 schreef Magnificat het volgende:
Dat jullie dat kunnen, Fok en TC tegelijk. Ik begin er niet eens aan, want dan mis ik veel te veel![]()
Renske gaat vast door naar de halve finale samen met Ben of Leonard.
Knap dat zij als leerling kok al zoveel kennis heeft van smaken etc![]()
Danny, dat mag zich geen kok noemen, wat een slappe zak!
Jammer dat Roberto eruit is, vond hem wel leuk als persoon. En nog even zingen aan de pas![]()
Welke 4 provincies moeten er nog?
Shhhhhhhhhquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kunnen we ook niet, want we zijn meer bezig met grappen maken dan de show echt te volgen
Roos met een baby?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben nog even met roerbakbabygate bezig
Met wat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben nog even met roerbakbabygate bezig
twitter:vossius twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 18:00:00@krommewatergang in @RTLTopchef Zeekat en zeegroenten tot je er zwart van ziet.@Smartcook reageer retweet
Op vrijdag loopt het altijd uitquote:
Liever nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
ikke niet
[..]
Kom eens wat vaker in SHO
[Roerbakbabygate] Rob Kamphues negeert zijn baby
Het is wachten op het rood van topchefquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op vrijdag loopt het altijd uit
Ah daar hebben wij de roerbakbabygate van gemaaktquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Liever nietmaar ben verder wel bekend met dat hele gedoe rond Kamphues
Beroepsdeformatie?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Liever nietmaar ben verder wel bekend met dat hele gedoe rond Kamphues
Twee schermen: links FOK! en rechts Windows Media Centerquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:57 schreef Magnificat het volgende:
Dat jullie dat kunnen, Fok en TC tegelijk. Ik begin er niet eens aan, want dan mis ik veel te veel![]()
quote:
Oh verrek, die onverstaanbare chef komt langs natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:06 schreef Drassss het volgende:
Ik heb mijn Zeeuws woordenboek ook alvast erbij gepakt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:05 schreef Drassss het volgende:
Nu kan ik dus nog later mijn muesli opeten
quote:
Iets met Zeeuws-Vlaanderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |