Dan ben je bij computerprobleem aan het goede adres.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee wil ouwehoeren , verveel me
Ik praat momenteel alleen maar poep
Jullie gaan beste vriendjes wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee wil ouwehoeren , verveel me
Ik praat momenteel alleen maar poep
haha klopt, maar ik merk wanneer ik moet stoppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:05 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dan ben je bij computerprobleem aan het goede adres.
Ik ook eigelijkquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Bijbel SLASH Torah?
Dat alleen al geeft aan dat jij die 2 dingen met elkaar vergelijkt, terwijl je dat niet kunt doen.
Ik ga niet meer in discussie met jou, ik heb bewezen gelijk te hebben en het enige wat jij kunt doen is zeggen hoe slecht Israël wel niet is. Bespaar jezelf de moeite om hierop te reageren.
quote:
ik zag het zelf ook pas toen ik niet in een server van cod kwam door mijn naamquote:
Blokkeren ze Jew? Wat triest, kijk wat voor een negatieve lading een benaming heeft gekregen. Is dat dan overreacting of terecht?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
[..]
ik zag het zelf ook pas toen ik niet in een server van cod kwam door mijn naam
niet op allemaal maar sommige echt kansloosquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:11 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Blokkeren ze Jew? Wat triest, kijk wat voor een negatieve lading een benaming heeft gekregen. Is dat dan overreacting of terecht?
Hebben ze gedaan om die Neo-Nazi`s geen kans te geven of ze zijn bang voor de Joodse lobby.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
niet op allemaal maar sommige echt kansloos
hahah ja de joden zoeken wraakquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan om die Neo-Nazi`s geen kans te geven of ze zijn bang voor de Joodse lobby.
Die hebben ze al lang en breed gekregen, als je ziet wat voor bedragen er naar de bankiers gaan. Ze hebben de geldstromen compleet in handen en ze laten express de boel klappen.quote:
Vind het maar vreemd, een neger noem je toch ook gewoon een neger? Waarom mag een jood niet dan geen jood genoemd worden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:18 schreef Sanddr het volgende:
Xeauiexeau belachelijk dat antisemitisme zwaarder wordt bestraft dan het beledigen van andere bevolkingsgroepen
ik wil de negerzoenen terugquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vind het maar vreemd, een neger noem je toch ook gewoon een neger? Waarom mag een jood niet dan geen jood genoemd worden?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:18 schreef Sanddr het volgende:
Xeauiexeau belachelijk dat antisemitisme zwaarder wordt bestraft dan het beledigen van andere bevolkingsgroepen
jij bent geen neger man zwarte flikkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik als neger keur het goed.![]()
Zwarte piet daarentegen.
note +1quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent geen neger man zwarte flikker
moet er nog 2 hebben voor de gratis koffie mokquote:
ah vandaar, 500 is toch een BJ van brechtje ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moet er nog 2 hebben voor de gratis koffie mok
Je hebt gelijk, heb ook nog wat indianen bloed in mij. You Irish bastard.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent geen neger man zwarte flikker
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb ook nog wat indianen bloed in mij. You Irish bastard.
Leeell, wat is deze danquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
ah vandaar, 500 is toch een BJ van brechtje ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |