ignorequote:
uurtje of 2quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang duurt de verlenging eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
En dat zegt iets over een mogelije vermoeidheid in deze partij?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die dolde 2 jaar geleden in de bekerfinale nog in de 118ste minuut 3 spelers en scoorde de winnende
* onlogisch meldt. 06.15 gaat de wekker weerquote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Nog meer mensen die er morgen vroeg uit moeten?
Ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of dat een serieuze vraag was.
Check je later mang!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef kingmob het volgende:
de koek is op zo te zien, zie jullie bij de strafschoppen
Ik ben gewoon behulpzaam. Zou je ook kunnen zijn door weg te wezen hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of dat een serieuze vraag was.
Voor R.Madrid!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Ze moeten echt regels veranderen. Dit is gewoon zielig.
Idem hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch meldt. 06.15 gaat de wekker weer
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
uurtje of 2Fraai. wil nog een beetje op tijd naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
en barcaquote:
Nee maar mensen missen gewoon wedstrijd van hun leven (CL finale) door een lullige gele kaart.quote:
Alsof ik alle regels van voetbal weetquote:
Okquote:Op woensdag 25 april 2012 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon behulpzaam. Zou je ook kunnen zijn door weg te wezen hier.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof ik alle regels van voetbal weet![]()
misquote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef tralalala het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat Bayern de CL-finale gaat halen.
Met de bal op Robben, Robben neemt de bal aan, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben,
vroeger dan 6.15?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef tralalala het volgende:
Met de bal op Robben, Robben neemt de bal aan, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben, Robben,
Die regel was er toch al? Leven ze alleen niet al te best naquote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef FRseezu het volgende:
de FIFA moet nu eens dat smeken om gele kaarten echt nu afstraffen, diegene moet ook geel krijgen die er om vraagt, punt.
Er staat geen Barça bijquote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
Poll: Wie wint er bij penalties?
• Bayern Munchen
• Real Madrid
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
't is wat he?quote:
uur laterquote:
niet zeurenquote:
is gewoon zielig van die scheids. dat weet ie ook dondersgoedquote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die regel was er toch al? Leven ze alleen niet al te best na
Je vergeet: Robben speelt de bal op Robben, die neemt de bal feilloos aan en schiet de bal erin. We spelen nog officieel twintig seconden Robben!! Twee één!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef tralalala het volgende:
kom dan vechtenquote:
robben is nextquote:
Bij sjelsie ookquote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Bijna een heel team mist de finale als Bayern door gaat.
Sjelsie mist er ook al driequote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Interesseert me niet, als Real maar niet wint.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Wat is daar nou weer vreemd aan?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef Maver24 het volgende:
ja echt he, hele vreemde regel idd hoor, zoveel mensen missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |